Originele veren terug plaatsen Insignia 2015 – Adres??

Forumindex Forums Modellen Insignia Originele veren terug plaatsen Insignia 2015 – Adres??

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273113
    Jimbo2802
      Lid sinds:
      16 March 2013

      Goedemiddag Allen,

      Ik heb een vraag. Mijn Insignia is verlaagd zoals de meeste misschien van jullie weten. Echter moet mijn insignia weer terug gebracht worden bij de lease. Dit betekent dat hij origineel terug geleverd moet worden.

      Nu had ik een adresje via via gekregen waar ik mijn Insignia altijd liet verlagen en weer ”verhogen”. Nu blijkt dat dit persoon er mee gestopt is….

      Baal ik behoorlijk van want dit was tegen een zeer scherpe prijs.

      Nu heb ik Opel Den Hartogh in Hellevoetsluis gebeld om te vragen wat zij hiervoor vragen en die komen uit op 350EU ,-…. (3 uur werk ong) Dit is 4x zoveel van wat ik betaald heb. (Ik weet dat je bij garages altijd een hogere prijs kan verwachten).

      Weet iemand van jullie niet die dit zou kunnen doen voor mij voor een scherpe prijs?

      Ik krijg tevens weer mijn nieuwe insignia in oktober aanstaande geleverd en wil deze uiteraard weer verlagen!

      Zie graag reacties tegemoet!

      Bedankt,
      Gr Jim :thumb

      #18293412
      netebuk
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 January 2005

        @Jimbo2802 wrote:

        Goedemiddag Allen,

        Ik heb een vraag. Mijn Insignia is verlaagd zoals de meeste misschien van jullie weten. Echter moet mijn insignia weer terug gebracht worden bij de lease. Dit betekent dat hij origineel terug geleverd moet worden.

        Nu had ik een adresje via via gekregen waar ik mijn Insignia altijd liet verlagen en weer ”verhogen”. Nu blijkt dat dit persoon er mee gestopt is….

        Baal ik behoorlijk van want dit was tegen een zeer scherpe prijs.

        Nu heb ik Opel Den Hartogh in Hellevoetsluis gebeld om te vragen wat zij hiervoor vragen en die komen uit op 350EU ,-…. (3 uur werk ong) Dit is 4x zoveel van wat ik betaald heb. (Ik weet dat je bij garages altijd een hogere prijs kan verwachten).

        Weet iemand van jullie niet die dit zou kunnen doen voor mij voor een scherpe prijs?

        Ik krijg tevens weer mijn nieuwe insignia in oktober aanstaande geleverd en wil deze uiteraard weer verlagen!

        Zie graag reacties tegemoet!

        Bedankt,
        Gr Jim :thumb

        Indien je een beetje handig bent kan je dit zelf, ik ben er 2 uur aan bezig geweest.
        Geen garage om de hoek (die niet merkgebonden is)?

        #18293413
        Shane_Astra_g
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 December 2012

          Ja in Rotterdam ken ik ook niet echt bedrijven die goedkoop zijn. Ik zelf woon ook in Rotterdam en ben helemaal gereden naar wateringen(waar me ouders wonen) bij een garage die het doet voor 30 per wiel zeg maar. Dus 120 euro. Misschien is er wellicht iemand op het forum die het kan doen voor je.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.