originele speakers vervangen zafira a

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) originele speakers vervangen zafira a

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17224841
    martijn b.
      Lid sinds:
      17 May 2009

      Beste leden,

      Is er iemand die alleen zijn speakers uit de deuren heeft vervangen voor andere en hierbij de originele bedrading heeft gebruikt. Ik zou wel een beter geluid in de auto willen hebben maar begin niet meer aan nieuwe draden trekken/subwoofers/versterkers/waffers/blaffers e.d…..:puke

      Wil gewoon 1 op 1 omwisselen en bij het harder zetten van de muziek gewoon dat het wat beter is dan nu het geval is.

      Ik heb een originle ccrt700 als radio/cd speler/telefoon.

      Ben benieuwd wie/wat/waar/hoe.

      Grtz,
      Martijn

      #17714136
      erwin78
        Lid sinds:
        23 May 2009

        Probeer eerst maar eens een andere radio (lees een moderne radio met 4×40 watt ofzo), en luister dan maar eens wat voor geluid je krijgt.

        Ik heb dat pas ook eens geprobeerd, nou je weet niet wat je overkomt.

        verder kun je natuurlijk gewoon zo’n set van pioneer / kenwood inbouwen, dit past 1 op 1, of de betere speakers van DLS kicker jbl etc, die kun je ook vaak 1 op 1 overbouwen.

        #17714137
        rensie73
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 July 2009

          maar als je de originele radio vervangt dan kan je de stuurbediening niet meer gebruiken ?

          #17714138
          martijn b.
            Lid sinds:
            17 May 2009

            Dat klopt en dat wil ik dus niet. tevens zit er nu een telefoon in die ik regelmatig gebruik dus het wordt zeker geen andere radio.

            iemand 1 op 1 al aangepast en verschil gemerkt?

            #17714139
            erwin78
              Lid sinds:
              23 May 2009

              Als je een pioneer kenwood alpine koopt hebben ze stuurwiel interfaces zodat de orginele stuurwiel bediening blijft werken, je kunt er zelf het orginele display op laten werken!!

              En tja, voor je telefoon, denk eens aan een bluetooth carkitje met mutebox, telefoon rinkelt, radio volume gaat op 0 en je geluid gaat over de auto speakers, de techniek van tegenwoordig:thumbup

              #17714140
              Gerda43
              Deelnemer
                Lid sinds:
                24 July 2010

                Ik heb dezelfde vraag maar dan de originele speakers vervangen van een opel meriva uit 2008. Er zit een cd 30 mp3 in. Als ik via de aux aansluiting mijn mp3 speler “afdraai” is het geluid net zo middelmatig als bij radio of cd. Dus denk ik dat vervanging van de speakers bij mij al goed resultaat zou opleveren ? Wij zijn geen klussers met de auto, dan loop ik het risico dat de deurpanelen op half elf:swear komen te hangen en er helemaal geen geluid meer uit de speakers komt…:hmmz Wie weet een betrouwbaar en betaalbaar adres in regio Zaanstad om dit te laten doen ?

                #17714141
                Mike16v
                  Lid sinds:
                  1 July 2004

                  ik heb een kenwood gemonteerd met dvd, navi etc..

                  en de speakers vv voor een composet van kicker.

                  moest wel de speakers pasmaken, omdat de originele is een passende behuizing zitten en niet te diep in de deur vallen ivm raammechanisme .

                  klinkt super, en een heel groot verschil met originele.
                  heb nu tenminste een zuiver geluid en bass in de zafira

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.