Originele kleur opellak

Forumindex Forums Modellen Corsa Originele kleur opellak

  • Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #17223219
    DarkNL08
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 March 2010

      Ik ben er inmiddels achter welke kleurcode mijn lak is.. :thumbup Nu vraag ik mij af of iemand een website kent waar je deze lakken in spuitbus kan bestellen?

      Is zoiets eigenlijk mogelijk, of is er een soort van alternatief (niet origineel) te koop?

      thx! :P

      #17696274
      KRSA2000
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 February 2009
        #17696275
        Mr.F
          Lid sinds:
          3 November 2008

          Bij de Automaterialenzaak kan het ook. Of bij de verfhandel.

          #17696276
          sjoerdie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 September 2005

            de beer is een hele goede.

            zitten in nijmegen, helmond en venlo.

            http://www.debeerverf.nl

            goede kwaliteit, en zeker niet duur.

            ongeveer 15-20euro voor een spuitbus in kleur gemaakt. (zitten ook van die fijne spuitdopjes bij)

            daar bestel ik ze zelf ook altijd

            45euro zoals hierboven in een link is belachelijk duur!!

            #17696277
            Erwin1987
            Deelnemer
              Lid sinds:
              15 September 2009

              waar in gelderland woon je?
              in arnhem zit colours en coatings..

              Erwin

              #17696278
              Famempeters
                Lid sinds:
                8 March 2008

                Het is veel simpeler…:hmmz

                Je gaat met je kelur nr naar de VOD (vriendelijke opel dealer)of je moet een later gespoten wagen hebben in andere kleur ?????

                je haalt daar de lak zetjes , dus spuitbusje kleur en spuitbusje blanke lak voor €16

                deze zijn overigens perfect op kleur en heel gemakelijk te verspuiten en de blanke lak nevel poets je de volgende dag zo weg.ik zeg het niet gouw maar top produkt van de Opel .

                verder een goed adres daar laat ik nog verf maken die ik zelf met de spuit verspuit is http://www.verf24.nl

                niet duur en goede spullen

                Bert

                #17696279
                corsa_jasper
                  Lid sinds:
                  17 May 2005

                  origineel gepost door Famempeters
                  Het is veel simpeler…:hmmz

                  Je gaat met je kelur nr naar de VOD (vriendelijke opel dealer)of je moet een later gespoten wagen hebben in andere kleur ?????

                  je haalt daar de lak zetjes , dus spuitbusje kleur en spuitbusje blanke lak voor €16

                  deze zijn overigens perfect op kleur en heel gemakelijk te verspuiten en de blanke lak nevel poets je de volgende dag zo weg.ik zeg het niet gouw maar top produkt van de Opel .

                  Bert

                  De VOD is leuk, maar houd dan wel in de gaten dat dit kleine spuitbusjes zijn. dus maar 250ml. Heb dit ook eens gedaan omdat mijn kleur toen niet te krijgen was in bussen van bv Motip…

                  Kon er net 1 laag van opspuiten en dan praten we nog over een grille van een Astra F nee je kan dan beter naar een automaterialenzaak toe gaan die de kleur in Moptip variant heeft of zelf mengt. Ben je stuk goedkoper uit.:thumbup

                  #17696280
                  Famempeters
                    Lid sinds:
                    8 March 2008

                    ja je kan natuurlijk met een spuit busje je hele auto willen spuiten !!!!!!

                    ik repareer nu al jaren bij de B Vectra de achter panelen waar de slot vangers allemaal uit roesten las daar netjes stukjes in plamuur de boel .

                    en dan volgd het spuiten de 2 delen spuit ik netjes met 1 setje vlakjes van zeg maar 40 cm bij 15 cm en dat 2 x dus vind ik netjes voor die €16

                    dus een grille of spiegel kappen , booskijkers ,als je het per optie bekijkt is dat goed met een setje te doen .wel voor af in de action grijze grond verf spuiten voor €1,95 per spuitbus voor betere dekking,werkt zeker goed op kunstof .

                    en daar bij komt dat ik dan ook de echte kleur heb kijk maar is naar het star zilver de l147 of de z 147 er is zicht baar geen verschil tot dat je het gespoten hebt vectra b 1 bjr 99 en b2 99/2000

                    en ik vind de andere blanke lakken erg hard nevel is niet weg te poetsen .

                    maar nogmaals dat is mijn idee en ik doe dit soort werk pas 40 jr

                    dan nog wat een motip spuitbus van (even gekeken)400ml kost zonder korting €16 endan moet je nog dezelde prijs neerleggen voor de lak.

                    is dus 2x €16 =32 € voor 400 ml automat zaken en Halfords

                    en 2 x 250ml= 500ml van de opel kost je dan ook 2x €16 = €32??????wat is er nou veel goedkoper ????

                    Bert

                    #17696281
                    sw_reijnders
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      27 October 2005

                      tja bij mij WIL de vod het niet eens verkopen.
                      die zeggen gewoon dat hebben we niet.

                      de plaatselijke verfboer in Roosendaal mengt het gewoon op kleur voor 15 euro ofzo (400 ml).
                      Daarbij heb je dan iemand die ECHT verstand heeft van lak en kan ook nog de benodigde accessoires leveren.

                      #17696282
                      Coiler
                        Lid sinds:
                        7 July 2010

                        origineel gepost door DarkNL08
                        Ik ben er inmiddels achter welke kleurcode mijn lak is.. :thumbup Nu vraag ik mij af of iemand een website kent waar je deze lakken in spuitbus kan bestellen?

                        Is zoiets eigenlijk mogelijk, of is er een soort van alternatief (niet origineel) te koop?

                        thx! :P

                        Hoe ben je erachter gekomen welke kleurcode je auto is?

                        Ik wil eigenlijk wat plekjes overspuiten alleen heb geen idee welke kleurcode mijn auto heeft.
                        Bij mij blijft het hangen op rood (na het in de was zetten, bij aankoop roze :P)

                        #17696283
                        DarkNL08
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          7 March 2010

                          Ik weet niet of je een corsa hebt, maar het staat op een zwart plaatje als je je motorkap open doet..

                          Mijne is Z140, iets met grau dat ben ik ff kwijt :P

                          Maar thanks voor jullie reacties!!!

                          #17696284
                          Erwin1987
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            15 September 2009

                            rauchgrau metallic z140.

                            dat is de kleur heb ik ook gehad.

                            heb nog een bus verf van de spuiterij thuis staan.

                            Erwin

                            #17696285
                            DarkNL08
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              7 March 2010

                              Zie u2u :P

                              #17696286
                              AkUzA_TetSuo
                                Lid sinds:
                                10 September 2009

                                En ook mijn kleurtje, z140 RauchGrau:P

                                #17696287
                                custom
                                  Lid sinds:
                                  19 December 2004

                                  origineel gepost door sw_reijnders
                                  tja bij mij WIL de vod het niet eens verkopen.
                                  die zeggen gewoon dat hebben we niet.

                                  de plaatselijke verfboer in Roosendaal mengt het gewoon op kleur voor 15 euro ofzo (400 ml).
                                  Daarbij heb je dan iemand die ECHT verstand heeft van lak en kan ook nog de benodigde accessoires leveren.

                                  de JP carcolors.. Kom er ook weleens inderdaad :)

                                15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.