Originele banjobout voor olie toevoer op Z20LEx turbo’s

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) Originele banjobout voor olie toevoer op Z20LEx turbo’s

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267763
    Astranomic
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 May 2007

      Hey People,

      Sorry dat ik het niet in “Marktplaats gezocht” plaats maar ik denk dat ik zo meer mensen bereik die me eventueel kunnen helpen…

      Wie kan mij helpen aan een originele olie toevoer banjobout voor de Z20LEx turbo’s?
      Ik ga namelijk de aangepaste K16 versie monteren die dubbel gelagerd is waardoor ik dus niet meer de restrictie banjobout nodig heb.
      Ik kan alleen dus nergens mijn originele banjobout meer terug vinden, en ze zijn niet los te leveren bij Opel :-?
      Dus wie heeft er nog zo’n banjobout liggen die hem kan missen?

      Alvast bedankt voor de genomen moeite!

      Gr.,

      Steven

      #18250253
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Ze zijn gewoon los te krijgen hoor. Weet niet waar je naartoe gaat maar die houden je voor de gek.

        #18250254
        Astranomic
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 May 2007

          Mij is verteld bij de Dealer dat ik alleen de banjobout kan bemachtigen als ik ook de olieleiding koop á €120,- dat is uiteraard van de zotte! De k.w. Banjobout is wel weer los leverbaar dus als jij voor mij een onderdeelnr hebt dan kan ik hem als nog bestellen.

          En anders mocht iemand er eentje over hebben dan wil ik hem graag overnemen.

          Gr.,

          Steven

          #18250255
          gerben rsv
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 October 2011

            Bedoel je diegene op dit plaatje ?
            http://www.ecat24.com/catalog/part/1/8/224/2521/26133/” onclick=”window.open(this.href);return false;

            Het lijkt mij dat dit los leverbaar is hoewel het natuurlijk wel zo kan zijn dat Opel heeft besloten om het onderdeel te wijzigen waardoor je inderdaad ook de leiding moet vervangen.

            #18250256
            Astranomic
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 May 2007

              Het is nr. 4 dus met leiding & banjobout iemand die zo’n ding nog heeft liggen?

              #18250257
              NoFear1696
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 May 2012

                Ik heb van de week mijn originele “banjobout” ( leh) vervangen door 1 met restrictie ivm Tuning. heeft mij incl verzenden 40euro gekost. voor 20 euro incl verzenden mag jij de originele overnemen.
                anders hou ik hem zelf voor als……..

                bout is is in goede staat. koperen ringen moet je wel vernieuwen.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.