Orginele parkeersensoren

Forumindex Forums Modellen Astra Orginele parkeersensoren

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17215494
    Opel_Bjorn
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 May 2008

      Men Astra H GTC is helaas niet uitgerust mer parkeersensoren. Ik wil er graag insteken maar dan moeten het orginele zijn. Weet mss of er al iets is voorbereid? Dus of de voorzien voor de knop in het dashboard er al ligt, de luidspreker onder de dakhemel is voorbereid, zal een andere bumper opmoeten. Hoor het graag.

      #17578056
      alphox
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        ik ben ook bezig geweest met een andere gtc ipv de insignia een paar maanden geleden, en daar zat toen ook geen parkeersensoren in. m’n zwager werkt bij opel en die zei dat het geen probleem was om ze teplaatsen, alleen het stuurapp/sensoren waren behoorlijk aan de prijs (meen inkoop iets van 600 maar weet het niet meer zeker)…

        #17578057
        Spacejam
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 November 2006

          Wat voor type stuurapparaten heb je er voor nodig?

          #17578058
          Spacejam
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 November 2006

            net even in epc zitten rondkijken en toen kwam ik de volgende artikelen tegen:

            (klikbaar)

            dit is dus voor de station en de hatchback je zou dan één van de bovenste 2 nodig hebben en de onderste twee. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb zelf overigens nog geen flauw idee van de kosten van dit.

            #17578059
            tmug
              Lid sinds:
              4 July 2007

              Setje van de karwei van 25euro doet het heel leuk.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.