orginele dumpvalve afsluiten

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen orginele dumpvalve afsluiten

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207210
    amice
    • Topics 2
    • Reacties 26
    Lid sinds:
    1 November 2006

    Ik heb gisteren mijn Forge dumpvalve in mijn auto gebouwd. Een astra H OPC maar nu heb ik er ook een soort dop bij gekregen om mijn orginele dumpvalve ermee af te sluiten. Maar ik kom helemaal niet bij de bewuste 3 inbusboutjes om het los te draaien. Hoe moet ik dat doen? zit er een foefje achter? of zou het echt onzin zijn om de orginele af te sluiten, maar ander heb ik wel 2 dumpvalve’s op mijn motor zitten

    #17413625
    Astra-sjezer
    • Topics 2
    • Reacties 81
    Lid sinds:
    1 July 2004

    Kijk hier even Xander, misschien heb je er wat aan:

    http://www.zlet.co.uk/BaileyDV.htm

    #17413626
    amice
    • Topics 2
    • Reacties 26
    Lid sinds:
    1 November 2006

    super dank je wel!

    #17413627
    marcoopc
    • Topics 0
    • Reacties 5
    Lid sinds:
    20 July 2008

    ik heb mijn originele dumpvalve ook afgesloten laatst
    maar hij reed voor geen meter vond ik erg schokkerig
    toen kwam ik bij eds en daar zeiden ze dat dat vals was
    heel verhaal in het duits met technische termen die ik niet helemaal goed begreep maar hij heeft ze weer alle 2 aangesloten en hij rijdt weer een stuk beter
    terwijl de leveranciers zeggen dat je de originele af moet doppen
    ik weet niet of het nog uitmaakt of dat ze bedoelen dat je met 192 of 200 pk standaad rijdt of met phase 3 met 300 pk
    blaast wel veel meer af
    ik meen dat mijn turbo druk zo’n 1,5 bar is

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.