orginele Astra F GSi

Forumindex Forums Modellen Astra orginele Astra F GSi

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #18271396
    Daniel1982
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 February 2015

      Wat wil je weten?
      Hoe plaats ik foto’s hierop?
      Plaats ik foto’s vanavond erbij, ben nu niet thuis.

      Auto staat helaas al ruim 5 jaar stil en deels uit elkaar.
      Door persoonlijke redenen en vooral tijdgebrek kom ik er maar niet aan toe om eraan te werken. Dus dan moet je keuzes maken helaas.

      #18271369
      renej
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 October 2007

        @Daniel1982 wrote:

        Wat wil je weten?
        Hoe plaats ik foto’s hierop?
        Plaats ik foto’s vanavond erbij, ben nu niet thuis.

        Auto staat helaas al ruim 5 jaar stil en deels uit elkaar.
        Door persoonlijke redenen en vooral tijdgebrek kom ik er maar niet aan toe om eraan te werken. Dus dan moet je keuzes maken helaas.

        Ben heel benieuwd naar foto`s van deze auto, misschien ook nog wel interesse in de auto…

        #18271371
        pascal1109
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 November 2007

          Eerst maar gewoon wat algemene info, wat heeft de auto en wat niet?

          Foto’s plaatsen zul je ze ergens moeten uploaden (tinypic, photobucket, etc.) en dan kun je ze met de betreffende links naar hier linken.
          Ik ben wel benieuwd :D
          Als het niet lukt, mag je ze ook mailen naar mij. Stuur je me effe een u2u en dan zet ik ze hier neer voor de rest als je dat goed vindt. Ben vast niet de enige met interesse.

          #18271370
          Daniel1982
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 February 2015



            Hopelijk doen de plaatjes het. Zo stond de auto er 4 jaar terug bij.
            Inmiddels zit het interieur er op de passagiersstoel na er weer in.

            Verdere info:
            Uit mijn hoofd heeft het blok rond de 240.000/250.000 gelopen, altijd in onderhoud geweest bij de Opel dealer. Blok staat al wel dus een ruime tijd stil dus die heeft een flinke beurt nodig wed ik.

            Verder zit er alles op wat er standaard op een GSI zit, elektrische spiegels, ETC, electrische ramen enz.
            De dorpels en een klein gedeelte bij de tankdop hebben roestplekken, dorpels zijn het ergst. Heb wel nieuwe dorpels en een tankdopgedeelte liggen, klaar om gelast te worden.

            Ik zal eens kijken of ik dit weekend foto’s kan maken van de huidige situatie, en van de spullen die erbij zitten.

            #18271397
            GSI Racer
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 June 2009

              mijn daily:

              213.000km gelopen en loopt als een zonnetje :wors
              inmiddels wel verlaagd en Bilstein dempers, rijd een stuk strakker

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.