Opzoek naar H. Kanters uit Winschoten / Apeldoorn

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Opzoek naar H. Kanters uit Winschoten / Apeldoorn

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267141
    CorsaB5drsX14XE
      Lid sinds:
      24 January 2010

      Beste forum-leden, bij deze beste man pas een gechipte ecu gekocht voor een c20xe maar nooit wat ontvangen en meneer is tevens onbereikbaar. Ik plaats het hier maar, wellicht heb ik lotgenoten hierin of is iemand nu optijd gewaarschuwd.

      Ik had een “gezocht” advertentie geplaatst waar hij op reageerde, geld overgemaakt maar tot op heden niks ontvangen (paar weken inmiddels).

      Z’n telefoon gaat niet over, whatsapp is bij mij geblockt maar als ik op een ander nummer kijk is hij wel online (bellen gaat evengoed niet). Wellicht telefoonnummer aan een tablet gekoppeld oid.

      In eerste instantie zou ik het ophalen in winschoten, dat is ook een beetje t vreemde, toen het verzenden werd dacht hij opeens f*ck it snel verdiend ofzo? :angel

      H. Kanters
      Reknr: 462029417 – NL48 ABNA 0462 0294 17
      Telnr: 0611405212

      Winschoten / Apeldoorn (later genoemd

      Als iemand deze beste man kent of meer info heeft hoor ik dat heul graag. :thumbup

      #18244244
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Tja, ik vrees voor je. Snelle Google resultaten, de links werken alleen niet meer helaas:

        Ik ben helaas ook een keer zo opgelicht met een gezocht advertentie voor Vectra koplampen. Ik plaats nooit meer gezocht advertenties, want daar slaan ze hun slag.. En het is een civielrechtelijk probleem, dus aangifte doen heeft geen zin.

        Ik ben toen via via achter een adres gekomen en onder flink dreigement in ieder geval een gedeelte van het geld teruggekregen.

        Conclusie, nooit via een gezocht advertentie. Wat heb je betaald?

        #18244245
        CorsaB5drsX14XE
          Lid sinds:
          24 January 2010

          Sorry maar jou screenshot is weinig zeggend, de eerste 2 dingen is iemand die zo heet die wat koopt ivm zelf opgelicht te zijn.. en de 3e is gewoon ook een naamgenoot is iemand die reageert op een item uit de telegraaf :vertag

          Zelf heb ik ook met gezocht advertenties eigenlijk alleen maar goede ervaringen maargoed je moet op blijven passen dat is wel duidelijk.

          Ik ben totaal 5 tienen kwijt, als het ff kan wil ik ze terug of verrekenen :jerry

          De zoektocht gaat verder haha, door zijn kennis van de verschillende motronics en nog wat specifieke info denk ik wel dat het iemand is uit het Opel / autocross – wereldje.

          #18244246
          jethro
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 February 2008

            Die H.Kanters heeft nog een rekeningnummer: 166878502.

            Hierbij twee links.

            http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=6788.0″ onclick=”window.open(this.href);return false;

            http://www.detelefoongids.nl/kanters/apeldoorn/7-1/” onclick=”window.open(this.href);return false;

            Let wel; altijd ff nadenken voor dat je iemand gaat bellen en………………………

            Maar via het net kan je een hoop vinden.

            Succes!!!

            En nog een tip:

            Eerst zeggen dat je de zaak komt halen, dan krijg je de adresgevens en later bericht je dan evt. stuur maar op.

            #18244247
            kaneelschep
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 November 2004

              geen aangifte doen is niet slim. ik heb onlangs hetzelfde gehad en had mijn geld zo terug.

              je kan bij marktplaats op de site aangeven dat je geflest bent door die en die verkoper.
              dan via internet aangifte doen bij de politie.
              die je dan meteen een link naar de verschillende banken geeft.
              daarmee kan je een mail aan de bank sturen die meteen op de juiste plek aankomt.
              darin schrijf je dat je door hun client geflest bent met aangifte nummer politie etc.
              dan kijken zij hoe de transactie gegaan is. nemen contact op met de betreffende en kunnen er voor zorgen dat het geld teruggestort wordt.

              bij mij was het aangifte doen al voldoende druk op de verkoper om te zwichten. en de bank melde netjes dat het geld teruggestort was.

              altijd de marktpplaats mail gebruiken. en nooit de verkoper zijj eigen mail. want dan heeft marktplaats een kopie van alle correspondentie als bewijs voor jou en de politie.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.