Opvallende C-Kadett gezocht voor feest te Emmen op 6 feb a.s

Forumindex Forums Modellen Kadett Opvallende C-Kadett gezocht voor feest te Emmen op 6 feb a.s

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217076
    postbusmanta
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 July 2004

      Ik ben benaderd door een evenementenbureau.

      Eigenlijk zochten ze een B-Manta, maar dit lijkt niet te lukken :o

      Zij zijn nu op zoek naar een mooie opvallende C-Kadett die op een jaren 90 feest een speciale rol moet vervullen op 6 februari te Emmen.

      Op het feest geldt een dress-code.
      Iedereen die hieraan voldoet mag op de foto bij de Opel Kadett.
      De mooiste foto wordt dan uitgekozen en afgedrukt op Canvas.

      Dit is besproken:
      De Kadett staat afgeschermd.
      Mensen gaan er niet op hangen of aanzitten (er is beveiliging).
      Eigenaar van de Kadett mag met 2 personen het feest bezoeken onder het genot van een drankje.
      Er is een kilometervergoeding beschikbaar.
      De eigenaar van de Kadett krijgt als bedankje ook een gewenste foto op Canvas van z’n auto.

      De Kadett wordt professioneel uitgelicht.
      De foto’s worden gemaakt door een professionele fotograaf.

      De Kadett dient aanwezig te zijn van 22:00 uur tot 01:00 uur op 6 februari te Emmen.

      Heb je interesse?

      http://www.superhero-events.nl
      info@xldrinks.nl
      Jan Willem Naaldenberg
      06-24320619

      #17605387
      postbusmanta
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 July 2004

        Er is ondertussen toch een Manta gevonden.

        #17605388
        Roderick
          Lid sinds:
          25 December 2009

          Nou ben ik wel benieuwd hoe die *Opvallende* Manta eruit ziet

          #17605389
          EVD
            Lid sinds:
            24 September 2009

            origineel gepost door Roderick
            Nou ben ik wel benieuwd hoe die *Opvallende* Manta eruit ziet

            roderick is alive:afro

            #17605390
            HardcoreHell
              Lid sinds:
              14 March 2005

              Die groene van de New Kids???

              #17605391
              x-tinction
                Lid sinds:
                12 October 2008

                opelmantagek zijne denk ik hij had zich ervoor op gegeven dat is die manta met die aparte lichten en sky dak en evolution uitbouw

                #17605392
                mantallica
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 December 2005

                  wij wachten op :kewlpics

                  #17605393
                  opelmantagek
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    19 August 2005

                    Ik ben er geweest met de manta en een goede vriendin van mij, opzich hebben we een top avond gehad, bij aankomst rond 21.00 uur stonden er al wat hangjongeren met vw polo’s die al riepen kiek em goan :P en al leuke reacties gaven dat het een kikke manta was, toen zijn we naar binnen gegaag en werden goed ontvangen door de organisators van het feest, ze waren ontzetten blij met onze komst en gelijk werd verteld aan de vrouwtjes achter de bar, voor deze 2 gasten de hele avond vrij drinken incl. sterke drank. Ook was een hotel geregeld voor de overnachting dus dat was wel top,alleen wat postbusmanta al schrijft was er niet echt iets voor extra verlichting om de manta mooi uit te belichten voor de fotoshoots geregeld ook waren er geen hekken om de manta, de fotograaf was een leuke jonge dame die nog in de leer is, ze had al wat foto’s gemaakt die ze ons liet zien maar ik vond de foto’s erg donker, Iedereen was leuk verkleed en zagen er geweldig uit.Het was een klein feest voor vrienden voor vrienden zeg maar ongeveer 200 bezoekers, Ik ben weer gebelt geworden door de organisatie dat ze binnenkort weer een soortgelijk feest willen geven maar dan voor meer publiek omdat ze veel leuke reacties hebben gekregen. iedereen heeft zich er keurig gedragen en ondangs geen hekken om mijn auto heen is hij toch ongeschonden gebleven, ze zouden het fijn vinden als we bij het volgende feest ook weer aanwezig zijn en ik heb toegezegd hier wel weer aan mee te willen werken(datum is nog niet bekend) maar dan moet er wel meer aan de belichting en dergelijke gedaan worden. Ik was ook wat laat met opgeven natuurlijk donderdag avond laat en zaterdag was al het feest dus was wat kort dag allemaal. De vervolg party moet nog beter worden dus voor de gene die geintereseert zijn en in de buurt van emmen wonen wil ik daar wel van op de hoogte houden (Lokatie en datum is nog niet bekend) Al met al heb ik met mijn vriendin een super leuke avond gehad veel leuke reacties gekregen,gratis drank hotel kilometervergoeding en we krijgen nog twee leuke foto’s op canvasdoek, dus ik mag toch niet echt klagen dacht ik zo ;)

                    Hier een klein filmpje van de avond :thumbup

                    PAUPER TO THE PEOPLE

                    En de foto’s staan ook online :P

                    http://www.superhero-events.nl

                    #17605394
                    kadeddilac
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      13 February 2005

                      Ziet er uit als een gezellig feest:thumbup

                      Alleen wat heeft een Manta (of een C Kadett) met een jaren 90 feest te maken?:hmmz

                      #17605395
                      hanskadett
                        Lid sinds:
                        18 April 2009

                        vind het jammer dat ze een opvallende manta of kadett zochten en dan maar een halve seconde in het filmpje laten zien:mad:

                        #17605396
                        Roderick
                          Lid sinds:
                          25 December 2009

                          origineel gepost door EVD

                          origineel gepost door Roderick
                          Nou ben ik wel benieuwd hoe die *Opvallende* Manta eruit ziet

                          roderick is alive:afro

                          Hey Erik wat doe jij hier meet een Astra G plaatje en je hebt een Kadett? moest even denken wie je was:afro

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.