Opstart logo Android radio

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Opstart logo Android radio

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18342267
    djsparky
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 March 2006

      Hallo allemaal,

      Na een lange stilte ben ik langzaam aan weer de hobby aan het oppakken :-)

      Van het weekend heb ik in de Astra J een andere radio geïnstalleerd (Android radio van caraudioexpert.nl). Nu staat daar (in tegenstelling tot beloofd) het Buick logo in het opstartscherm.
      Nu vroeg ik me af of er misschien iemand al een Opel (Astra) opstartlogo/boot screen heeft voor ik er zelf een in elkaar ga knutselen.

      #18343281
      r.versfeld
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 April 2016

        @djsparky

        Hallo djsparky

        Ik heb ook een android radio 5.1 lolipop in mijn GTC ingebouwd.
        Omhet logo te veranderen :
        1) ga je naar ïnstellingen”
        2) “Factory settings”
        3) Geef password voor mijn was het 126 (opgezocht op internet)
        4) ga naar tab “Car Logo” en kies het logo
        5) Exit

        Ik hoop dat je er wat aan hebt.

        Mijn vraag aan jou, hoe is FM ontvangst? De originele FM antenne heb ik geprobeert maarontvangst is heel slecht.
        Waarschijnlijk omdat de antenne in mijn zijruiten zijn verwerkt en in de originele unit een of andere voeding zit voor het signaal te versterken.

        Succes, hoop dat je er wat aan hebt gehad.

        #18343446
        djsparky
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 March 2006

          In eerste instatie werkte het niet via het factory settings menu, kreeg alleen Buick logo te zien. Na zelf een plaatje erin te hebben gezet en weer te kiezen voor “car logo” kreeg ik wel de hele lijst te zien.

          De FM ontvangst is inderdaad wel minder dan met de originele radio. Binnenkort ga ik de DAB+ unit van spanning voorzien en hoop daar betere ontvangst uit te halen.
          Als het goed is zit er een versterkermodule aan je antenne, maar ik weet niet of die via de antennekabel gevoed wordt, of zoals bij de vroegere modellen via een aparte draad in de iso-plug, maar dat ga ik nog eens opzoeken :-)

          Greets Joost

          #18355668
          motormuis1976
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 May 2018

            Hallo,

            Ik heb me vandaag aangemeld op dit forum. Ben sinds kort in bezit van een astra J en zit er over na te denken om een andriod systeem in te bouwen. ik kwam deze topic tegen en vroeg me af wat jullie ervaring is met de overstap naar een andriod systeem (of een ander). Waar ik mee zit is: werkt de config knop nog wel met een ander systeem, de config knop geeft een menu met wat instellingen o.a. radio die dan niet nodig zijn maar ook airco en duer vergrendeling en soms nog meer, ik vroeg me af werkt de config knop dan nog wel als er een andriod systeem ingebouwd word?

            Hopelijk heeft er iemand een antwoord op.

            Vast bedankt.

            Mvg Remon

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.