oproep voor de computerspecielisten

Forumindex Forums Modellen Astra oproep voor de computerspecielisten

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18445141
    Pitbullpietje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 May 2015

      Hallo,

       

      Ik heb een Astra G uit 2001 met Z16SE.

      Nu wil ik hierin cruisecontrol.

      Ik heb begrepen dat eerst de computer uitgelezen moet worden of er wel cruisecontrol op kan.

      Is er iemand in Noord Holland (Haarlem)die dat kan doen?

      Dan tevens een sleutel inleren.

      Ook denk ik eraan om hem te laten chippen. Is dat een onbegonnen zaak, of mogelijk?

      Die paar pk’s doen het hem niet, maar ik weet dat de auto er wel lekkerder en zuiniger van kan rijden.

       

      Ik hoor het graag.

       

       

      #18445146
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Cruise control op Z16SE ecu, kan, geen probleem. Heb je die kabelboom goed afgepast?

        Tuning op Z16SE, nee hoor, breng weining PK en heeft geen zin.

        Zuiniger rijden? Controleer op bandenspanning, rustig rijden, geen gekke gas geven, etc. Brengt meer dan je denk.

        #18445159
        Pitbullpietje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 May 2015

          <p style=”text-align: left;”>Hoi Liviu,</p>
          Ik had begrepen dat je eerst de computer moet uitlezen om te zien of er cruisecontrol in zit.

          Als het er niet in zit kan je het niet activeren, en hoef ik ook niet alle onderdelen in te kopen.

          Je hebt me al eens goed geholpen. Is het raadzaam om bij je langs te komen om hem uit te lezen?

           

          #18446376
          Pitbullpietje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 May 2015

            <p style=”text-align: left;”>Zijn er nog andere mensen in de regio die de Astra kunnen uitlezen?</p>
            Lijkt me sterk dat ik een andere auto moet kopen als ik cruise erop wil.🤔

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.