OPGELOST, Geen geluid over de autoradio parrot mk 6100

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie OPGELOST, Geen geluid over de autoradio parrot mk 6100

  • Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262442
    tuono
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 January 2008

      Hallo allemaal,

      Gisteren de parrot ingebouwd in mijn vivaro deze zat eerst in de vectra c, ik denk het schermpje brand, en ik hoor de unit klikken, dus denk dat is okee, de hele bende weer dicht gebouwd, en een proef telefoontje naar mijn vrouw gedaan nu krijg ik dus geen geluid over de boxen, zij hoort mij wel goed, nu zit er in de vectra een gewone iso(deze carkit heb ik al meerdere keren in en uitgebouwd), maar de vivaro is dus een iso 1 kan het zijn dat er een kabel niet is doorgelust ofzo, als ik de andere kabelboom er naast hou zie ik zo geen verschil dacht ik, wie oh wie kan me helpen.

      Edit: vandaag nog een goed gekeken, andere kabelboom ernaast, 1 mute kabel zat daar wel verbonden, dus ook op de andere doorverbonden, maar nog geen resultaat, bleek dat ik de aansluiting voor de boxen die uit het blauwe kastje komen, aan elkaar had gezet, dus niet 1 erin en 1 eruit :???: , lekker dom, nu doet hij het prima.

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.