Opgelicht!

Forumindex Forums Overige Gestolen & Vernield Opgelicht!

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #17949440
    RISL
    Moderator
      Lid sinds:
      24 January 2011

      Als je eens naar hem zoekt http://www.wieowie.nl gaat die site gelijk alle social media af, zoals facebook, linkedin, hyves, enzovoort. Maar goed, wie weet geeft hij de naam van z’n buurman wel op en dan ben je nog geen steek verder….

      #17949441
      dion87
        Lid sinds:
        22 August 2011

        daar heb je gelijk in, ik kan mezelf ook piet snot gaan noemen, mooi dat je me dan niet vindt..

        maar als je op facebook zoekt op Boëtius krijg je genoeg anti’s, kwestie van ff doorspitten :P

        #17949442
        Laserlite
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 January 2006

          Jongens, sorry voor de superlate reactie.

          Het klinkt misschien heel stom, maar ik ga er geen moeite voor doen.
          Aangifte doen? Doen ze wat bij de politie dan? ze denken ach joh is maar een kleine zaak, ik laat het lekker zitten.

          Ja klopt, hij heeft net een kind want die auto staat vol met baby aan boord.

          Het is “maar” 60 euro, maar het gaat gewoon erom dat iedereen zijn ding moet nakomen. Ik ben zelf niet van Nederlandse afkomst (indo), maar ik heb wel een schijthekel aan andere mensen die het voor de allochtonen verpesten. Tuurlijk zitten er goede allochtonen bij, maar daar hoor je ook niets over. En natuurlijk heb je ook slechte autotochtonen, niemand is 100% perfect, maar verpest het niet voor een ander :thumb

          En onthou, KARMA IS A B*TCH!

          #17949443
          kadett4x4
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 July 2004

            dit is geen oplichting, maar pure diefstal.
            nu roepen we wel hard, de politie doet er niks mee.
            maar als we zelf geen aangifte doen(hou klein dan ook), doet de politie er vanzelf niks aan.
            kijk, de politie heeft het natuurlijk ook druk, en kunnen niet op iedere aangifte duiken(al zijn ze daar wel voor)maar krijgen ze er meer van dezelfde persoon, gaat er toch wel iets ondernomen worden.
            of het dan nog nut heeft!!!!!!!!

            de moraal van het verhaal, doe gewoon aangifte, hoe klein dan ook.

            groeten.

            #17949444
            dion87
              Lid sinds:
              22 August 2011

              ik ben het volledig met kadett4x4 eens.

              en al is het nou dat je niks te eten hebt, en dan wat steelt om te kennen eten.. das opzich nog te vergeven. maar dit is gewoon smerig

              #17949445
              re2flex
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 October 2011

                Ik ben het eens met de bovenstaande, Ik hier geboren in Nederland met Marokkaanse roots. Heb veel nederlandse vrienden maar wordt vaak aangekeken en aangesproken voor de daden wat andere Marokkaanse jongens doen.
                En ik kan jullie vertellen dat voelt inderdaad klote. En het liefst zou ik sommige ook willen :swear . Gedraag je gewoon.

                #17949446
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  @kadett4x4 wrote:

                  dit is geen oplichting, maar pure diefstal.
                  nu roepen we wel hard, de politie doet er niks mee.
                  maar als we zelf geen aangifte doen(hou klein dan ook), doet de politie er vanzelf niks aan.
                  kijk, de politie heeft het natuurlijk ook druk, en kunnen niet op iedere aangifte duiken(al zijn ze daar wel voor)maar krijgen ze er meer van dezelfde persoon, gaat er toch wel iets ondernomen worden.
                  of het dan nog nut heeft!!!!!!!!

                  de moraal van het verhaal, doe gewoon aangifte, hoe klein dan ook.

                  groeten.

                  +1

                  als meer mensen aangifte doen word hij misschien wel aangepakt. Als iedereen zo denkt gebeurd er niets…

                  #17949447
                  Rob-Epe
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 August 2005

                    Verkoopt die vent zelf niks… betaal je ‘m met gelijke munt terug.
                    Of als die paar tientjes je niks uitmaakt, dan sla je je eigen lampen in zijn auto kapot… heeft hij er ook niks meer aan.
                    Je kunt natuurlijk ook eerst even aanbellen, vriendelijk vragen om je 70,- + gemaakte reiskosten heen-en-terug… geen geld dan kapot maken die lampen.

                    #17949448
                    FabianGT
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      21 August 2011

                      Is gewoon diefstal, je hebt een naam en signalement en misschien zelfs zn kenteken dus lekker aangeven die halve zool. Heeft ie strafblad vanwege een setje 2ehands angel eyes, dat is toch hilarisch?! :angel

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.