Opeltreffen.nl organiseert een onderdelenmarkt: 13 december

Forumindex Forums Overige Meetings Opeltreffen.nl organiseert een onderdelenmarkt: 13 december

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Berichten
  • #18261791
    saluma
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 November 2010

      Helaas wordt er geen Opeltreffen gehouden dit jaar!!!!!!!!!!

      #18261792
      g-astraa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 March 2005

        ohh dat ga je niet menen. :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

        #18261793
        soepkiepe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 August 2010

          ok, ff een beetje meer info dan (als ik zo vrij mag zijn ten minste)

          dit was het antwoord op de vraag als er vanaf hun kant nog een meeting kwam in april.

          M&M Dronten Car Parts:
          Beste Harjan,

          De Opel opeltreffen dag 2015 stellen wij uit. Hiervoor in de plaats zijn diversen Opel onderdelen markten gekomen. Deze markten zullen elke tweede zaterdag van de maand georganiseerd worden. Zie de volgende link voor meer informatie: http://www.opeltreffen.nl.

          #18261794
          -BlendjuH-
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 April 2008

            Erg jammer :cry
            Dit zijn altijd leuke en gezellige meets :-D
            Hoop volgend jaar wel …

            #18261795
            asconahobbyist
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 June 2008

              Ach,er is niet zoveel aan de hand,immers,we zijn 1 grote familie en samen kunnen we best wat organiseren en mensen mobiliseren om bijvoorbeeld op de onderdelendag van 11 april in grote getale te komen.
              Immers,3 kwart van wat er komt zit hier op t forum!!!
              Dus wie durft!!!
              Ik ben er dan zeker!!!

              #18261766
              opelremco
              Deelnemer
                Lid sinds:
                11 August 2007

                Prima idee!

                #18261765
                g-astraa
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  13 March 2005

                  dan doe ik ook mee. :thumb :thumb :thumb

                  #18261796
                  Opeltreffen
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    24 December 2010

                    Hallo Opel-Forum,

                    Wellicht hebben jullie dit bericht de afgelopen week al langs zien komen op Facebook, maar toch willen wij jullie ook via het Opel-Forum op de hoogte stellen.

                    M&M Dronten gaat verhuizen naar een nieuwe locatie, meer informatie hierover volgt binnenkort. Door de verhuizing moeten we helaas wel melden dat we het Opeltreffen 2015 moeten uitstellen tot een nog onbekende datum. Een belangrijk onderdeel van het Opeltreffen, de onderdelenmarkt houden we dit jaar echter nog een aantal keer!

                    Om ons magazijn alvast een beetje op te ruimen organiseren wij elke tweede zaterdag van de maand een onderdelenmarkt. Tijdens de onderdelenmarkt krijgt u de mogelijkheid om in ons magazijn artikelen uit het gehele assortiment te bekijken. Ook kunt u op artikelen komen bieden! De eerstvolgende onderdelenmarkt is 14 februari, hier bij M&M Dronten.

                    Voor eventuele vragen kunt u altijd mailen naar info@mmdronten.nl of bekijk de website http://www.opeltreffen.nl” onclick=”window.open(this.href);return false; voor meer informatie over de onderdelenmarkt. Wilt u alvast ons assortiment bekijken? Ga dan naar http://www.mmdronten.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;.

                    Groeten,

                    M&M Dronten

                    #18261797
                    saluma
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      17 November 2010

                      Dit schept al een heleboel duidelijkheid.Toch is het superjammer dat er geen meeting komt,want ik zou dan met twee Kadetts komen.De oude E1 en de nieuwere E2 Expression.

                      #18261798
                      Eviltruckdriver
                        Lid sinds:
                        4 August 2013

                        trouwens even inhakend op dat m&m mensen zou besodemieteren ik ben er heel vaak geweest en altijd ben ik goed en netjes geholpen dus ik deel die mening niet ik kom er graag :thumb king:

                      10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.