opelpower89’s ascona c

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling opelpower89’s ascona c

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 102)
  • Auteur
    Berichten
  • #17745075
    opelpower89
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 September 2009

      origineel gepost door Nathan Kop

      origineel gepost door opelpower89
      het probleem met de 2000 is op gelost
      had eerst rotor ,verdeelkap,bougies en bougiekabels vervangen,
      hij liep wel stuk beter maar nog steeds kut
      toen heb ik hem laten uitlezen bij kennis
      toen bleek dat de kabel naar de lmm kortsluiting had
      deze gestript kleek een kabel kapot te zijn dit gerapareerd
      en nu loopt hij beter dan ooit!

      de astra 2.0 rijdt ook al rond momenteel nog zonder de zij skirts
      en met rotte 1.4 einddemper maar daar kom zsm vervanging voor
      alleen bleeft je de benzinepomp horen onder het rijden
      tot me vriendin gister belde dat ze met pech stond
      hij was uitgevallen onder het rijden wat blijkt
      benzine pomp dood (daarom maakte hij denk ik ook zo een herrie)
      nu aan 4 pompen kunnen komen via internet wel gebruikt mja zit er altijd wel ene bij die het doet:P
      was toch maar klein prijsje haha
      ze zijn alleen van een 1800 16v gsi maar is het zelfde d8 ik
      nu wachten tot ze binnen zijn dan kan ik de astra weer lopend maken
      trouwens rijdt veel beter nu hij omgebouwd na gsi is (met stuurverkrachting en abs en 2x zo veel vermogen haha)

      Zo wordt je nog eens bezig gehouden he;)

      Mooi dat je er zoveel voor doet om ze te behouden, ik ken dat;)

      hahah ja moet wel he
      de auto gaat zelfs voor me vriendin hahah
      ook al heb ik het af en toe mee gehad omdat soms paar dingen achter elkaar kapot gaan
      mja het zijn autos van bijna of ouder dan 20 jaar
      dusja

      #17745076
      lemmuh
        Lid sinds:
        29 July 2005

        Och ja… dat houdt je van de straat he ;)
        Maar ik weet precies hoe je je voelt, ik sleutel bijna dagelijks aan eigen en aan andere auto’s. Voornamelijk Opel, en iedere keer mankeert er iets.

        Laatst een Astra C20XE 2.8 DIS, kop gescheurd, buisje laten persen. Week later loopt druklager van de koppeling kapot.
        Nu liep die weer beroerd door versleten bougiekabels, terwijl deze nog maar iets van 2-2,5 jaar oud waren….
        Een C20NE aant reviseren en opnieuw opbouwen met SEH zuigers, en dan er steeds achter komen dat je het een of ander niet besteld hebt, ligt alles weer 2 dagen…
        Eigen Vectra, roest, roest verwijderd, nog meer roest…. maar dat noemen ze hobby he :angel en je kunt er maar een hebben…

        Jeroen

        #17745077
        opelpower89
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 September 2009

          mwa je kan er meer hebben
          maar zo heb je maar tijd voor een hobby:P
          heb je tenminste altyd wat te doen
          ben alleen nog op zoek na een grotere garage /schuur
          waar ik met een paar vrienden samen kan sleutelen (het word te klein waar in nu zit passen maar 2 wagens terwijl ik er meer heb:P)

          #17745078
          lemmuh
            Lid sinds:
            29 July 2005

            Hmmm, nu zie ik interessants…. Die rubbers zijn hetzelfde als die van een Senator en Omega, en die kent H-base wel. Dus rubbers zijn wel te bestellen via automaterialenzaak…
            Dus met flinke korting :)

            Jeroen

            #17745079
            opelpower89
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 September 2009

              weetje zeker dat de maten hetzelfde zijn???
              net gekeken op hbase ze zien het zelfde uit

              dan zal je ze met korting denk ik voor 40 euro perstuk krijgen ofzo

              #17745080
              lemmuh
                Lid sinds:
                29 July 2005

                -40% op dat spul…
                Alleen ff kijke of ik ergens via de zaak kan bestelle… scheelt 19% btw…

                Jeroen

                #17745081
                Nathan Kop
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  8 September 2009

                  origineel gepost door opelpower89
                  denk niet dat dit veel kan zijn voor deze prijs
                  denk dat ze snel poreus worden of gaan kraken of piepen

                  Denk t eerlijk gezegd ook, maar wist toevallig deze te staan omdat ik altijd wel op ebay kijk naar leuke onderdelen. Maar veel is troep. Alhoewel. ik heb eens imitatie achterlagers gekocht voor mijn oude vectra a en voor 50,00 per stuk. Die zitten er nu nog onder zonder enig bijgeluid en we zijn toch al 120dkm verder ;).

                  Maar nee, ik zou die rubbers idd via Havam of iets dergelijks bestellen als de dealer ze echt niet meer heeft. Ik heb ze ook nog nodig trouwens…;)

                  #17745083
                  opelpower89
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    9 September 2009

                    jeeej
                    een nieuwe sleutel ruimte/.loods
                    we gaan nu met een clubje van 3 man lekker projectjes aan:P

                    #17745084
                    opelpower89
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      9 September 2009

                      hoppa nieuwe rvs einddemper voor de astra gsi
                      zal een stuk beter klinken dat die uberrotte pot van de 1.4 eronder:P

                      moet ik wel nog passend maken

                      #17745085
                      opelpower89
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        9 September 2009

                        hebben nu een flinke sleutel plek jonge:P
                        binnen passen 6 autos en buiten ook :P:P
                        lekker geisoleerd enal
                        deze week alles om verhuizen van de oude naar de nieuwe plaats
                        dat zal wel een paar aanhangers zijn :P:P

                        #17745086
                        opelpower89
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          9 September 2009

                          en sinds vandaag heb ik nog een vectra 2000 erbij gekocht
                          een zwarte uit 1992
                          motor is goed
                          carrosserie had vorige eigenaar gelast maar alleen plamuur erop geknald
                          en links voor de deur in puin
                          dus carroserie heeft aandacht nodig
                          WAT ik ermee ga doen weet ik niet slopen of opslaan voor op te knappen een x:P

                          de corsa tr is ook van eigenaar verwisseld , die heb ik aan een maat van me gegeven die gaat hem op knappen tot buikschuiver

                          #17745087
                          Fl0pke
                            Lid sinds:
                            6 March 2009

                            Opknappen!!! Haha geen vectra 2000’s slopen??? :argue

                            #17745088
                            opelpower89
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              9 September 2009

                              hier een foto van de nieuwe vec2000

                              ook nog een foto van de loods
                              ja ik weet de tr staat daar zo zielig alleen binnekort niet meer


                              binnekort ook foto van het buiten terrein

                              #17745089
                              Fl0pke
                                Lid sinds:
                                6 March 2009

                                Sjiek man :P gotta love vectra 2000 :D

                                #17745090
                                opelpower89
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  9 September 2009

                                  die zwarte heeft veel werk jonge
                                  :

                                  voorraam moet nieuw de vorige eigenaar heeft hem overal gelast en aleen plamuur erop gekwakt
                                  dus moet eraf en nieuw plaat werk erin want is slecht gedaan
                                  nieuwe liknse voor deur en spatbord
                                  en interieur is slecht zal morgen meer fotos maken

                                  #17745091
                                  Fl0pke
                                    Lid sinds:
                                    6 March 2009

                                    Ogjah, ik kan wel makkelijk zeggen dat je hem moet opknappen hoor! Maar het is nog altijd aan jezelf :P Kost een hoop tijd en geld, is het dat voor je waard dan moet je het doen he :P

                                    Ben benieuwd naar de foto’s :P

                                    #17745092
                                    opelpower89
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      9 September 2009

                                      hier de fotos
                                      van de 2 2000 bij elkaar
                                      de linkse is de nieuwe





                                      #17745093
                                      opelpower89
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        9 September 2009

                                        nog meer fotos

                                        hij is niet moeders mooiste maarja kom miss nog wel eens
                                        ligt eraan hoe rot hij is


                                        ander wiel ligt in koffer bak ivm lekke band

                                        #17745094
                                        opelpower89
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          9 September 2009

                                          na lange tijd ook hier maar eens posten….

                                          de laatste tijd veel pech met de wagens….
                                          de blauwe 2000 heeft de koppeling kapot..heb wel al een koppelingset liggen maar nog geen tijd gehad,
                                          de oranje c kadett coupe was ik aan begonnen maar was te rot dus deze gestript en in een paar stukken gezaagd n na oud ijzer gebracht jammer maar helaas….,
                                          de zwarte 2000 word nu ook zo snel mogelijk gestript en in stukken gezaagd en na oud ijzer…

                                          dan ga ik mijn astra gsi weer uit een halen en in top staat maken dmv spuiten en poedercoaten ,blokje reviseren en sneller maken , en interieur veranderen..(dus eigenlijk de hele mikmak)

                                          de frontera is na 4 maanden ook eindelijk gemaakt…. hier bleek de kabel boom aan een geprutst te zijn door een beunhaas,dus flink liggn zoeken naar een nieuwe … in 2 uurtjes erin gebouw en meteen lopen… hehe na al die tijd ergeren aan dat ding…
                                          nu lekker weer in gereden ,knal een gek met zijn vw bora achter op met 140 km/h dus moet ik die schade weer gaan maken….

                                          heb nog een omega b station x20xev staan die ik niet kwyt kom dus die gaat in parts weg voor de geinterresseerden…..

                                          en nog een maat helpen met zijn b corsa op te leuken.

                                          nu maar hopen dat het wat mer gaat mee zitten maar dat zal wel goed komen

                                          #17745082
                                          GSI Racer
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            25 June 2009

                                            Ey Maikel,

                                            zit je niet echt mee he!
                                            Die gek in die Bora zit bij mij in de klas man:P
                                            heb foto’s gezien. Hoop schade aan de VW, de Opel nauwelijks iets he:D

                                            suc6 met je verbouwingen e.d
                                            je houd je wel bezig zo he!

                                            #17745066
                                            opelpower89
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              9 September 2009

                                              hahah ja zit niet egt mee nee
                                              maar ja komt wel weer
                                              ja die bora was flink kaduuk…hahha
                                              ja frontera heeft bumper plat stekkerdoos van aanhanger kapot deuk in carroserie,uitlaat kapot , en doordat de bumper de carros in gedeukt had heeft die de kabel boom doorgesneden dus me hele verlichting in het spacen haha
                                              ja hou me wel bezig maar geld te kort he hahha

                                              #17745095
                                              opelpower89
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                9 September 2009

                                                hehe
                                                de expert voor de schade van de frontera is geweest
                                                ff 1100 euro schade

                                                de astra bleef een knoep geluid maken met rijden en remmen..
                                                daar bleken de draagarmen kapot te zijn

                                                de vectra staat nog stil wel aan begonnen. met de koppeling…

                                                maar een maat had me de 5e versnelling los gedraaid en gemold en daarna me druk groep verbogen dat de klemmen ni meer passen….
                                                dus vandaag of morgen ff bak los en zo proberen te verwijderen….
                                                weet je meteen wie ik er ni meer in de buurt van laat komen….hehe

                                                van daag nog ff een flink karwei aan de auto van de zaak …. frontera b dti automaat….. alle 4 de fusee en stabihouders… vervangen

                                                en dan word de zwarte 2000 een berg onderdelen…

                                                #17745096
                                                opelpower89
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  9 September 2009

                                                  deze week weer een nieuw opeltje gekocht samen met een vriend

                                                  op de sloop nog wel:P:P nog net met kenteken..
                                                  voor zoon redelijke e kadettje ook vrij weinig betaald

                                                  een e kadettje 18s automaat zilvergrijs
                                                  uit 88 182 000 gelopen…
                                                  met stuurbekrachting en orgineel centrale deurvergrendeling…
                                                  apk tot eind januari
                                                  en de enige roest is rechts het wielrandje en lekbakjes achter
                                                  deze is al besteld en als deze binnen is word dit gelast…

                                                  nog even gsi bumperts erop en hij moet en beetje zakken

                                                  er zat zelfs nieuwe olie in
                                                  motertje spint als een kat zonder te tikken

                                                  enige nadeel als de motor loopt kan ik de sleutel zo uit contact halen…

                                                  foto.s volgen van het cruize kadetje:P

                                                  deze week ff blok uit de omega lepelen , want deze is verkocht…..

                                                  nog steeds mijn vec 2000 maken…
                                                  en de zwarte 2000 strippen…

                                                  stay tuned:P:P

                                                  #17745097
                                                  opelpower89
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    9 September 2009

                                                    mij mooie blauwe wonder:P is al een tydje gemaakt
                                                    loopt stukken beter met nieuwe koppeling
                                                    heb haar eens goed schoon gemaakt en gekleid met meguairs
                                                    ziet er stukken beter uit…
                                                    bi xenon erin…
                                                    originele wieln eronder
                                                    volgende maand maar even 4 nieuwe toyo bandjes bestellen voor op mijn zomer wieltjes:P:P
                                                    en de zomer wieltjes even spuiten…

                                                    aan het kadetje zijn ook al veranderingen aan gebracht…
                                                    waaronder gt bumpers, gsi achterlichten , achter verlaagd(zoek nog lage veren en schokkers voor voor:P) deze gaan we lekker oldschool maken…moet alleen nog gelast worden:P en komt de motor uit de astra erin c20ne met 40er dellortos en ff ombouwen naar schakel want denk niet dat de auto maat dat leuk gaat vinden (ik ook niet)

                                                    ook nog een ascona c gekocht voor als donor voor me ooms ascona project

                                                    ben t denken om me frontera om te bouwen naar 6 cilinder want de 2liter is toch wat slapjes voor zoon auto

                                                    t kadettje bij aankoop
                                                    (ziet onder tussen al leuker uit)

                                                    mijn droom machine:P na flink wat tlc:P

                                                    #17745098
                                                    GSI Racer
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      25 June 2009

                                                      LET’je voor in de Vec zou wel leuk zijn ;)

                                                    25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 102)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.