Opelpedia

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Opelpedia

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 130)
  • Auteur
    Berichten
  • #17709160
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      We hebben http://www.opelpedia.nl gedeeld op de facebookpagina. http://www.facebook.com/opelforum

      #17709161
      Andre_Ede
        Lid sinds:
        16 June 2006

        @Astraman wrote:

        Het is er wel, alleen zit dat in een uitbereiding die we moeten installeren….voor een idee moet je even onderaan deze pagina kijken…

        http://en.wikipedia.org/wiki/George_H._W._Bush#External_links” onclick=”window.open(this.href);return false;

        Die klappen open en dicht. Als we nou de uitgebreide info daarin zetten, dan kunnen we zo het verhaal inkorten zonder afbreuk aan volledigheid te doen.

        Dat werkt wel mooi

        #17709162
        Astraman
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 July 2004

          Zekers, dat vond ik ook, ik ga vandeweek na de back-up ff kijken of ik dat kan installeren.


          @Senatorman
          , ik had het gezien, thanks!

          #17709163
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Vindt dat jullie wel goed werk verrichten wat weleens in het zonnetje gezet kan worden. Ga zo door :thumb

            #17709164
            Andre_Ede
              Lid sinds:
              16 June 2006

              Zo vanmorgen een stel OHV motoren toegevoegd, weet iemand wat over de bouw/gebruiks peridode van deze motoren ?

              #17709117
              KadAstra-EF
              Deelnemer
                Lid sinds:
                24 July 2010

                Zeer nette website, ga vooral zo door :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup

                Rik :D

                #17709116
                Andre_Ede
                  Lid sinds:
                  16 June 2006

                  Ik blijf zeker doorgaan, werk er dagelijks aan is best veel werk om alles netjes te maken en ook te zorgen dat het ook klopt.
                  En heel veel is bijna niet te vinden, vooral de speciale modellen is een lastige.
                  En je wilt ook niet Past en Copy van Opel-infos doen want er zitten verschillen in
                  de Duitse en Nederlandse versie’s van de Opel’s.

                  #17709115
                  RISL
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    24 January 2011

                    Heb je nog iets gehad aan dat document van de Astra Coupé die ik eens naar je had doorgestuurd?
                    Ik zou me graag aanmelden, maar heb helaas een tekort aan vrije tijd, dus zou er niet aan toekomen.

                    #17709113
                    Andre_Ede
                      Lid sinds:
                      16 June 2006

                      Zover ik weet heb de info daarvan verwerkt in de pedia.

                      Ben nu druk met de Kadett pff wat een hoop is daar van gemaakt zeg.

                      #17709123
                      Andre_Ede
                        Lid sinds:
                        16 June 2006

                        @Astraman

                        Blijft Opelpedia wel bestaan ?

                        #17709114
                        Astraman
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          14 July 2004

                          Jazeker! Ik zou niet weten waarom niet, ik heb zelf alleen weinig tijd, maar dit is een blijvend iets wat mij betreft. Komende week vakantie, dus mss zelf ook effe tijd om een en ander te doen eraan.

                          #17709109
                          Andre_Ede
                            Lid sinds:
                            16 June 2006

                            Oke, dan weet ik dat zeker.

                            Stop er heel veel tijd in en het zou zonde van mijn tijd als het ineens weg is gaat toch snel om zo’n 30 uur per week.

                            Heb een compleet nieuwe index pagina gemaakt, zal hem binnenkort even op een tijdelijk plekje neerzetten, zoadat je hem kunt bekijken en laten horen wat je er van vindt.

                            #17709104
                            Astraman
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              14 July 2004

                              :thumbup :thumbup Nee das goed, stuur maar even een pm als je zover bent, dan kijk ik even, ik weet dat jij er heel veel tijd insteekt, inmiddels word de site ook regelmatig geback-upt, dan weten we zeker dat al het werk niet verloren gaat ;)

                              #17709112
                              Andre_Ede
                                Lid sinds:
                                16 June 2006

                                Flinke update bij de Calibra gedaan.

                                Motoren, Kleuren, verkoop aantallen per type en per motor, en van Nederland en Wereld wijd.
                                Modellen overzicht flink op de schop genomen.
                                Aanvullingen zeer welkom.

                                http://www.opelpedia.nl/index.php/Calibra” onclick=”window.open(this.href);return false;

                                #17709111
                                RISL
                                Moderator
                                  Lid sinds:
                                  24 January 2011

                                  Is het iets om er bij te voegen waaraan je bepaalde modellen kunt herkennen, zoals de DTM Edition met de gele logo’s op de deuren, de plaquette op de middenconsole en de snelheidsmeter die begint bij 20 km/u?

                                  #17709110
                                  Andre_Ede
                                    Lid sinds:
                                    16 June 2006

                                    Ja dat gaat nog gebeuren op de type pagina’s zoiets als dit
                                    http://www.opelpedia.nl/index.php/DTM_Edition” onclick=”window.open(this.href);return false;

                                    maar dan ook wat meer info erbij als dit:
                                    http://www.opelpedia.nl/index.php/Vauxhall_Calibra_Special_Edition_1″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                                    Een mix van die twee dus, maar jamoet wel de foto’s en info kunnen bemachtigen.
                                    Je zit altijd weer te kijken met copyright, van de folders die ik zelf ook heb pak ik wel scan’s
                                    van internet maar ja van wat ik niet heb, hoop ik dat andere van hier wat aan kunnen leveren in goede kwaliteit.

                                    #17709108
                                    RISL
                                    Moderator
                                      Lid sinds:
                                      24 January 2011

                                      Foto’s leveren kan ik vaak wel, roep maar wat je wilt hebben.
                                      De auto’s die ik heb, zijn alleen niet altijd compleet origineel.

                                      Van een DTM Edition heb ik 2 exemplaren op de foto, beiden helaas niet helemaal origineel en in zeer goede staat, maar andere Opels kan ik vaak wel aanleveren.

                                      #17709107
                                      InjectTheVenom
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        30 December 2004

                                        Even in het achterhoofd houden voor als mijn auto dalijk klaar is en voor 99,97% origineel staat om een paar foto’s van de fotoshoot die ik in gedachten heb door te mailen voor je pagina. E270 Spectralblau Calibra Turbo van eerste toelating 27-07-1993.

                                        #17709106
                                        Astraman
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          14 July 2004

                                          Autowp.ru is mijn hofleverancier…vaak even logootje wegshoppen maar goeie foto’s evenals media.gm.com

                                          #17709105
                                          Andre_Ede
                                            Lid sinds:
                                            16 June 2006

                                            Ja daar maak ik ook gebruik van en voor folder afbeeldingen is er vaak wel wat op 1 van de vele versie’s van Ebay te vinden.

                                            #17709165
                                            Andre_Ede
                                              Lid sinds:
                                              16 June 2006

                                              Wat er deze maand allemaal op Opelpedia gedaan is:

                                              In Oktober zijn de volgende Opel type’s flink bijgewerkt of nieuw toegevoegd:

                                              29-10-2012
                                              • Opel Astra H Kleuren toegevoegd met afbeelding.
                                              • Opel Astra G Kleuren toegevoegd met afbeelding.
                                              • Opel Astra J Kleuren toegevoegd met afbeelding.

                                              28-10-2012
                                              • Opel Ascona C Kleuren tabel verder aangevuld, nog niet gereed
                                              • Opel Kadett C kleuren tabel gemaakt met foto’s (Foto’s nu beschikbaar)
                                              • Opel Kadett C kleuren tabel gemaakt met foto’s (foto’s moeten nog geupload worden)

                                              25-10-2012
                                              • Opel Frontera folder scan van de Arizona star toegevoegd
                                              • Opel verkoop cijfers Nederland 2004-2012 wordt toegevoegd met toestemming van Bovag/RAI (personen auto’s en bedrijfswagens)

                                              24-10-2012
                                              • Opel Diplomat A, Motoren overzicht toegevoegd
                                              • Opel Diplomat B, Motoren overzicht toegevoegd
                                              • Opel Diplomat A, Maten en gewichten overzicht toegevoegd
                                              • Opel Diplomat B, Maten en gewichten overzicht toegevoegd
                                              • Opel Diplomat A, Productie aantallen overzicht toegevoegd
                                              • Opel Diplomat B, Productie aantallen overzicht toegevoegd
                                              • Opel Frontera A, Toegevoegd
                                              • Opel Frontera B, Toegevoegd
                                              • Opel Frontera A, Productie aantallen overzicht toegevoegd
                                              • Opel Frontera B, Productie aantallen overzicht toegevoegd
                                              • Opel Frontera B, zustermodellen overzicht toegevoegd
                                              • Opel Frontera A/B, Motoren overzicht per versie ingedeeld
                                              • Opel Frontera A/B, Aktie en bijzonder modellen toegevoegd
                                              • Opel Frontera A/B, Motoren type’s en andere gegevens toegevoegd

                                              23-10-2012
                                              • Opel Manta,motoren toegevoegd
                                              • Opel Manta folder scan van de GT/J en de Opel Manta B Exclusiv 1985 toegevoegd

                                              22-10-2012
                                              • Opel Calibra, groot aantal toevoegingen en update van de diversen uitvoeringen zoals de DTM en de Cliff
                                              • Opel Calibra, modellen en aktie modellen overzicht totaal herzien.
                                              • Opel Calibra, verkoop aantallen Nederland en totaal toegevoegd, per type en per motor.
                                              • Opel Calibra, Alle kleuren toegevoegd

                                              21-10-2012
                                              • Opel Kadett C, productie aantallen toegevoegd.
                                              • Opel Calibra motoren bijgewerkt.

                                              18-10-2012
                                              • Opel Ascona C GESTART met kleurentabel met afbeelding per kleur indien beschikbaar.
                                              • Opel Kadett E GESTART met kleurentabel met afbeelding per kleur indien beschikbaar.

                                              17-10-2012
                                              • Opel RAK 4 los gemaakt van pagina RAK 3
                                              • Opel RAK 5 tekst toegevoegd
                                              • Opel Mokka, nu met kleuren voorbeelden van de lak
                                              • Opel Mokka, nu met kleuren voorbeelden van de bekleding stof/Leer
                                              • Opel Mokka, nu met kleuren voorbeelden van de optie velgen

                                              16-10-2012
                                              • Opel Calibra Classic Foto toegevoegd
                                              • Opel Calibra Last Edition foto’s toegevoegd
                                              • Opel Calibra DTM Edition foto’s toegevoegd
                                              • Opel Corsa A tabellen opmaak gestart
                                              • Opel Corsa A Nieuwe motoren toegevoegd
                                              • Opel Corsa A Aktie modellen toegevoegd

                                              15-10-2012
                                              • Diversen Oldtimers geupdate
                                              • Opel Commodore A 3 motoren toegevoegd
                                              • Opel Commodore B 1 motor toegevoegd
                                              • Opel Astra H motoren update
                                              • Opel Astra H kleur nummers toegevoegd
                                              • Opel Astra H foto’s van enkele aktie modellen toegevoegd
                                              • Opel Mokka, folder scan toegevoegd
                                              • Opel Mokka, velgen toegevoegd
                                              • Opel Corsa D OPC Black Edition folder scan toegevoegd
                                              • Opel Astra J Nürburgring Edition folder scan toegevoegd
                                              • Opel Astra J Black & White‎ folder scan toegevoegd
                                              • Opel Astra J Race Camp‎ folder scan toegevoegd

                                              13-10-2012
                                              •Opel 6 pagina toegevoegd
                                              •Opel 1,3Ltr 1935 Toegevoegd
                                              •Opel Super Six pagina bijgewerkt

                                              10 okt 2012
                                              •Opel Kadett E Aktie modellen
                                              •Opel Astra F,G,H,J Aktie modellen
                                              •Opel Kadett B Motoren bewerkt (Nog niet gereed)
                                              •Opel Kadett B Aktie modellen en Export versie’s
                                              •Opel Kadett E Life NIEUW
                                              •Opel Kadett E TOP NIEUW

                                              9 okt 2012
                                              •Opel ADAM algemeen bij gewerkt
                                              •Opel Ascona C Aktie model Traveller toegevoegd met folder scan.

                                              8 okt 2012
                                              •Opel Astra F Motion

                                              5 okt 2012
                                              •Opel Calibra
                                              •Opel Mokka

                                              #17709166
                                              RISL
                                              Moderator
                                                Lid sinds:
                                                24 January 2011

                                                Goed bezig :thumb

                                                #17709167
                                                KadAstra-EF
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  24 July 2010

                                                  Wow, veel werk verzet :thumb

                                                  Rik :D

                                                  #17709168
                                                  RISL
                                                  Moderator
                                                    Lid sinds:
                                                    24 January 2011

                                                    Ik zag dat bij de Astra H – ‘standaard en actiemodellen’ wel de Race Camp en Nürburgring Edition staan, maar niet de “gewone” OPC.

                                                    #17709169
                                                    Andre_Ede
                                                      Lid sinds:
                                                      16 June 2006

                                                      Bedankt voor het melden hij staat er nu bij.

                                                    25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 130)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.