Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › opel_astr@'s german style kadett project
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 juli 2006 om 19:41 #17311184
Als ik zo naar de foto’s van de duitse auto’s kijk, kan ik er nou niet echt een “duitse” stijl uithalen. De ene auto is compleet uitgekleed, alles gecleand en de andere alles tupperware… Dus wat is nou eigenlijk nog Duits???
6 juli 2006 om 20:42 #17311185Vrij laag, goed brede velgen waar de nodige euro’s inzitten, detailwerk, en dat het 1 geheel is en dus klopt.
Kwa smaak is natuurlijk te combineren met bovenstaande.Er is geen handboek voor, mocht je dat bedoelen. :D
6 juli 2006 om 20:42 #17311186Gaat wel wat worde!! Alleen vind dat luchtfilteer echt té fout!:hmmz
6 juli 2006 om 21:03 #17311187Mja ik vind het wel bruut en krijg allemaal positiefe reacties op de weg met duimpje omhoog en zo:vertag:wub:thumbup
En dit is ook echt functioneel een openluchtfilter in je motorruimte zuigt warme lucht aan en dit hangt direct in de rijwind en staat nog bruut ook:vertag:thumbup
15 juli 2006 om 07:30 #17311188Nog twee foto’s van afgelopen zondag had geen tijd om ze eerder van mn telefoon te halen:P
23 juli 2006 om 22:44 #17311189Origineel gepost door GSi Fanatics
Gaat wel wat worde!! Alleen vind dat luchtfilteer echt té fout!:hmmzieder zijn smaak
ik vind hem wel bruut staan :wub
en zo’n luchtfilter helpt teminste vangt de volle koude wind23 juli 2006 om 23:32 #17311190maar wel erg nep. ic of luchtfilter maar combineer dat niet
24 juli 2006 om 08:26 #17311191Laten we zeggen dat het niet mijn smaak is en als je dan gaat sprinten met die bak sla je al helemaal een flater vrees ik :cry
24 juli 2006 om 11:52 #17311192goed bezig man, ben je al verder?
alleen idd die luchtfilter:cry
maar ik doe het je niet na, dat verbreden en zo:wors
25 juli 2006 om 17:31 #17311193Uhh nee ben effe druk met andere dingen maar plannen genoeg:vertag:wub
18 augustus 2006 om 12:28 #17311194nwe foto’s please:kewlpics
je hebt nwe velgen dus tijd voor update toch?:P
18 augustus 2006 om 16:33 #17311195Goed bezig :thumbup:thumbup:thumbup
18 augustus 2006 om 19:56 #17311196Jah idd nou tenminste dit gaat nog maar om 1 velg waar het midden hoogglans zwart is, de andere 3 moeten nog:vertag:D
bezig met schuren:
afplakken:
In de primer en met 800+ wet opschuren.
gespoten en wel:
omdat helemaal rood een beetje op een thuiskomertje lijkt heb ik het midden hoogglans zwart gespoten:
fotoshop:
18 augustus 2006 om 20:07 #17311197errug gaaf,
zo zeker vette wielen18 augustus 2006 om 20:14 #17311198Verder heb ik helaas niet zoveel aan de kadett gedaan of kunnen doen mede door het weer.
zo ziet hij er nu uit:
Ik heb wel wat onderdelen besteld zoals:
* M3 spiegels (nog niet binnen)
* M3 sideskirts (binnen)
* Metalen booskijker (nog niet binnen)
* Nieuwe en mooiere tankdop (binnen)
* 4cm OMP verlagingsveren (met fikse korting bij biesheuvel)
* Kuipstoelen (binnen, nog niet gemonteerd)
* veerpootbrug achter (nog niet binnen)
*cupdifuser achterbumper (nog niet binnen)
Wanneer de cupdifuser gemonteerd is moet het er ong zo uitzien:
Ojah ik heb ook de achterplaatjes strak gemaakt:
18 augustus 2006 om 23:41 #17311199Origineel gepost door Opel_Astr@
Ja we zijn goed opweg:DEn klopt zijn voorbeeld foto’s van trabi/Remco:jerry
We hadde het eerst geprobeert met een D kadett wielrand maar dat wordt niet zo mooi:vertag
En de D kadett waar deze kadett aanvankelijk voor bedoeld was, is op de volgende foto een beetje te zien.
Wat er met de D gaat gebeuren weet ik nog niet.
Oja achter de achterbumper en in de achterlichten kwam ik strookjes papier tegen waar GSI CLUB HOLLAND op staat.:vertag Alleen bestaat deze club niet meer;)
En waar ik ook wel pissig over kan worden is dat (buren) een deuk in mn achterklep hebben gemept:argue
En ik heb ik nu sinds vanmiddag een kloppend geluid vanaf de voorkant. (is vanaf een km of 50 duidelijk hoorbaar en voelbaar vanuit het stuur, en is ook hoorbaar als je de koppeling intrapt.)
Straks in het donker nog effe op een verlichte parkeer plaats gekeken of ik wat kon vinden maar helaas.Alles zit goed vast en de remmen lopen ook niet aan zit wel erg krap dat wel.
Wielen lopen ook niet aan.
spoorstangen zitten ook vast.
Als je volledig naar links stuur hoor je het ook heel duidelijk. (naar rechts volgens mij minder)Misschien stabi stang:wtf
Is dit een bekend probleem waar een lichtje bij gaat branden:wtf
niet misschien je wiellager? had dat probleem ook…
19 augustus 2006 om 08:13 #17311200Bedankt voor mee te denken:thumbup
Maar dat probleem was te wijten aan 2 wielbouten die los zaten:oHad vorig weekend wel iets anders minder leuks op de snelweg richting zwolle:cry
Ik hoorde al iets aanlopen maar zag niks wat aanliep.
Toen begon het op de snelweg opeens een beetje erg naar remvoering te stinken.
Dus vroeg ik mn neefje om even naar buiten te kijken of de remmen niet al rookte:thumbdown maar gelukkig niet, dus zijn we afslag Apeldoorn Noord er weer afgegaan en heb ik aan het einde van de uitrit mn auto even stil gezet.Daar bleek dus dat 1 wiel (degene die dus al een aanlopend geluid maakte) bloed heet was:fy1, je raad het dus al aan 1 kant zat de trommelrem dus zo vast als het maar kan.
Aan de kant van de weg heb ik deze geprobeert om los te maken zonder succes dus ben ik met tussenstopjes voorzichtig zonder al te veel te remmen naar huis gereden alleen begon de achterkant opeens zo erg te schudden (rem zwaar overbelast) dat ik maar naar mn oma gereden was.
Daar heb ik het wiel er af gehaald en het wiellager vet leek wel frituur vet zo vloeibaar was het:o en de bouten waren bloedheet plus alles anders om de trommel offcource.
Ik heb het toen eerst even iets laten afkoelen,en heb toen met een hamer rondom een aantal meppen verkocht omdat je zo een vastzittende trommelrem los maakt:vertagDat hielp gelukkig en hij loopt niet meer aan:vertag:thumbup
Alleen effe misschien weer wat nieuw lager vet in het wiellager smeren:hmmz19 augustus 2006 om 08:17 #17311201Als ik heel eerlijk ben, zo german style is het niet.
Hoop tupperware, m3spiegels, IClook intercooler, 4cm is ook niet echt heel laag heh.:hmmzOpzich wel jammer, maar als jij et maar mooi vind, daar gaat et om heh.:wors
Wel respect voor dat je je 2e auto ook gaan stylen. :thumbup22 augustus 2006 om 11:25 #17311202Origineel gepost door GSi Fanatics
Als ik heel eerlijk ben, zo german style is het niet.
Hoop tupperware, m3spiegels, IClook intercooler, 4cm is ook niet echt heel laag heh.:hmmzOpzich wel jammer, maar als jij et maar mooi vind, daar gaat et om heh.:wors
Wel respect voor dat je je 2e auto ook gaan stylen. :thumbup3e auto :P
22 augustus 2006 om 11:27 #17311203maar robert je hebt toch ook nog een shaved doorkit liggen ? wat ga je daar mee doen komt dat ook nog in de kadett:wub
22 augustus 2006 om 11:57 #17311204is idd niet erg duits
22 augustus 2006 om 16:00 #17311205Heb je wel de veer aan de hevel zitten?
Deze zit bij de handremkabel aan gemonteerd, zodat de handrem niet blijft aanlopen, maar juist vrijlopen.22 augustus 2006 om 16:36 #17311206De achterem zit nu nog steeds los maar ik zal je tip even bekijken.
Uhh jah als ik echt voor duitse stijl zou zijn gegaan dan had je alles origineel moeten houden en de auto min 8cm moeten verlagen.
Het probleem is dan dat ik nooit meer mn straat inkom met 3 hoge drempels (en de straat van mn neefje dan al helemaal niet).
Plus dat je dan overal kruipend overheen moet, en daar heb ik geen auto voor.Het moet wel leuk blijven snap je:D
En ik weet zelfs ook niet of ik met de 4cm verlaging die ik heb gekocht nog wel steeds het erf van mn oma opkom (om te knutselen , auto wassen) omdat en nu nog maar 4cm speling tussen het nummerbord en de weg zit:vertag
Plus de achterbumper vind ik nou net te hoog afgesneden origineel als je het mij vraagd dus met zo’n onderskirt vind ik alleen maar mooier staan. (En het kan er ook altijd nog weer af dus no prob’s :P)
Hoe hij gaat worden vind ik gewoon mooi en dat is mijn keuze. (op de geposte duitse stijl auto’s zitten ook m3 skirts en m3 speigels dus:hmmz)
Maarja ieder zijn eigen ding:wub
22 augustus 2006 om 16:40 #17311207oja de shaved doorkit moet ik nog inbouwen jah maar dat komt wel:angel
23 augustus 2006 om 10:25 #17311208en ga jeook nog zo’n nep turbo-fluitje inbouwen of niet?
haha! :jerry
Sorry, maar ik vind niet alle veranderingen aan je auto mooi. Zoals de velgen, die 14 inch met die ballon banden vind ik niet mooi, om maar niets te zeggen over die rood met zwarte ( :wtf ) ats-cup velgen…
Maar als jij het wel mooi vind moet je je absoluut niks van mij aantrekken, ik heb waarschijnlijk ook wat dingen op mijn auto veranderd die jij waarschijnlijk niet mooi zult vinden, ieder z’n ding toch.
groeten, bart
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.