Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › opel_astr@'s german style kadett project
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 maart 2008 om 19:22 #17311534
origineel gepost door peerke1987
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door blackG
origineel gepost door bolus
Hoe spuiten ze die overgang van zwart naar rood zonder randen?Word niet gespoten auto word helemaal rood en zwart word gestickerd:thumbup
is makkelijker te verwijderen als het tog niet het gewenste resultaat geeft:P
zal wel helemaal rood blijven…niet dan Robert:jerry
Kzou alleen wel een weekje of anderhalf wachten met het plakken.. mocht het wel het gewenste resultaat geven moet het wel mooi worden en niet allemaal bellen eronder van de verf die nog niet uitgedampt is..
Bij me op het werk hebben we 2 vrachtwagens van Bredenoord opnieuw kunnen stickeren omdat de verf na 2 weken nog niet uitgedampt was..
Tuurlijk gestickerd!:D Hoe kon ik het missen! Dat is inderdaad het slimste, en helemaal als het ooit NIET mooi is, kun je de stickers er af halen. Mits je de lak goed hebt laten harden dmv oven en misschien toch wel een maandje wachten met stikkeren.
in iedergeval dat gevoel heb ik altijd, al komt die auto uit de oven, de auto nog niet op zn hardst is. Maar ik kan me ook vergissen!
Slim van je stickers.:thumbup
stickers eraf halen is een kut werk, en je trek altijd wel ergens verf mee.. bovendien moet de lak worden gepolijst wssnlijk daarna
4 maart 2008 om 20:46 #17311535ik zou helemaal geen stikkers op de auto plakken dat is nep man king:
4 maart 2008 om 22:05 #17311536kzou idd ff wachten met stickeren na spuiten,
lak ademt nog, is niet helemaal hard nog, en ieder z’n eigen ding maar zou zelf ook niet voor stickers gaan , spuiten is mooier , maar das mijn mening:vertag5 maart 2008 om 10:49 #17311537origineel gepost door mark
kzou idd ff wachten met stickeren na spuiten,
lak ademt nog, is niet helemaal hard nog, en ieder z’n eigen ding maar zou zelf ook niet voor stickers gaan , spuiten is mooier , maar das mijn mening:vertagje kan het beter stickeren, dat je later denkt van hmm ik vind het rode met zwart toch niet zo mooi kun je altijd de sticker er nog af halen..en bij spuiten gaan dat zo moeilijk:jerry
5 maart 2008 om 21:14 #17311538origineel gepost door wessaa
origineel gepost door mark
kzou idd ff wachten met stickeren na spuiten,
lak ademt nog, is niet helemaal hard nog, en ieder z’n eigen ding maar zou zelf ook niet voor stickers gaan , spuiten is mooier , maar das mijn mening:vertagje kan het beter stickeren, dat je later denkt van hmm ik vind het rode met zwart toch niet zo mooi kun je altijd de sticker er nog af halen..en bij spuiten gaan dat zo moeilijk:jerry
je gaat toch niet je halve auto bestikkeren :’) , weet wel zeker dat opnieuw spuiten minder werk is dan stikker der af halen verse lak is zo weer dof kan je zo weer over spuiten even met een scot brite der over heen. maarja :’) jullie zoeken het maar uit :jerry
6 maart 2008 om 00:04 #17311539het is idd een stuk moeilijkere keuze omdat je zo;n groot oppervlak te bestikkerenhebt… daar sluit ik me bij aan. Ik weet eigelijk ook niet was het kost om te stikkeren.
Iemand?
6 maart 2008 om 14:38 #17311540origineel gepost door T.I.M.
origineel gepost door wessaa
origineel gepost door mark
kzou idd ff wachten met stickeren na spuiten,
lak ademt nog, is niet helemaal hard nog, en ieder z’n eigen ding maar zou zelf ook niet voor stickers gaan , spuiten is mooier , maar das mijn mening:vertagje kan het beter stickeren, dat je later denkt van hmm ik vind het rode met zwart toch niet zo mooi kun je altijd de sticker er nog af halen..en bij spuiten gaan dat zo moeilijk:jerry
je gaat toch niet je halve auto bestikkeren :’) , weet wel zeker dat opnieuw spuiten minder werk is dan stikker der af halen verse lak is zo weer dof kan je zo weer over spuiten even met een scot brite der over heen. maarja :’) jullie zoeken het maar uit :jerry
het hoeft toch ook niet meteen bestickert te worden of wel, en ga jij maar is een keer komen helpen inplaats van elke keer maar commentaar geven
7 maart 2008 om 08:15 #17311541origineel gepost door wessaa
origineel gepost door T.I.M.
origineel gepost door wessaa
origineel gepost door mark
kzou idd ff wachten met stickeren na spuiten,
lak ademt nog, is niet helemaal hard nog, en ieder z’n eigen ding maar zou zelf ook niet voor stickers gaan , spuiten is mooier , maar das mijn mening:vertagje kan het beter stickeren, dat je later denkt van hmm ik vind het rode met zwart toch niet zo mooi kun je altijd de sticker er nog af halen..en bij spuiten gaan dat zo moeilijk:jerry
je gaat toch niet je halve auto bestikkeren :’) , weet wel zeker dat opnieuw spuiten minder werk is dan stikker der af halen verse lak is zo weer dof kan je zo weer over spuiten even met een scot brite der over heen. maarja :’) jullie zoeken het maar uit :jerry
het hoeft toch ook niet meteen bestickert te worden of wel, en ga jij maar is een keer komen helpen inplaats van elke keer maar commentaar geven
sluit ik me bij aan.. -offtopic
7 maart 2008 om 16:54 #17311542origineel gepost door wessaa
origineel gepost door mark
kzou idd ff wachten met stickeren na spuiten,
lak ademt nog, is niet helemaal hard nog, en ieder z’n eigen ding maar zou zelf ook niet voor stickers gaan , spuiten is mooier , maar das mijn mening:vertagje kan het beter stickeren, dat je later denkt van hmm ik vind het rode met zwart toch niet zo mooi kun je altijd de sticker er nog af halen..en bij spuiten gaan dat zo moeilijk:jerry
Als je die sticker eraf trek blijf je de contoeren zien.. dat plakspul dat trekt in de lak.. na 2 weken ofzo valt het nog wel mee.. auto laten poetsen en tis wel.. maar na een maand krijg je het met poetsen er niet meer uit hoor..
7 maart 2008 om 17:53 #17311543origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door wessaa
origineel gepost door mark
kzou idd ff wachten met stickeren na spuiten,
lak ademt nog, is niet helemaal hard nog, en ieder z’n eigen ding maar zou zelf ook niet voor stickers gaan , spuiten is mooier , maar das mijn mening:vertagje kan het beter stickeren, dat je later denkt van hmm ik vind het rode met zwart toch niet zo mooi kun je altijd de sticker er nog af halen..en bij spuiten gaan dat zo moeilijk:jerry
Als je die sticker eraf trek blijf je de contoeren zien.. dat plakspul dat trekt in de lak.. na 2 weken ofzo valt het nog wel mee.. auto laten poetsen en tis wel.. maar na een maand krijg je het met poetsen er niet meer uit hoor..
hoeveel geld durf je daarop tezetten
ik werk bij poetsbedrijf en we krijgen ze weg
door tepolijsten duurt alleen wel lang maarja resultaat is er wel7 maart 2008 om 17:56 #17311544origineel gepost door Crashpilot
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door wessaa
origineel gepost door mark
kzou idd ff wachten met stickeren na spuiten,
lak ademt nog, is niet helemaal hard nog, en ieder z’n eigen ding maar zou zelf ook niet voor stickers gaan , spuiten is mooier , maar das mijn mening:vertagje kan het beter stickeren, dat je later denkt van hmm ik vind het rode met zwart toch niet zo mooi kun je altijd de sticker er nog af halen..en bij spuiten gaan dat zo moeilijk:jerry
Als je die sticker eraf trek blijf je de contoeren zien.. dat plakspul dat trekt in de lak.. na 2 weken ofzo valt het nog wel mee.. auto laten poetsen en tis wel.. maar na een maand krijg je het met poetsen er niet meer uit hoor..
hoeveel geld durf je daarop tezetten
ik werk bij poetsbedrijf en we krijgen ze weg
door tepolijsten duurt alleen wel lang maarja resultaat is er welSorry doe niet aan gokken :’)
Ben zelf wel eens bezig geweest met het poetsen van een lijntje van tape.. dat vond ik al kutwerk.. dusja.. een halve auto stickeren zal ik gewoon weg niet doen.. Stel dat de sticker beschadigd.. dat kan je nooit mooi krijgen.. en zown sticker heb je best rap beschadigd..
Of je moet het onder de blanke lak doen.. maja dan eraf trekken.. dat word natuurlijk een puinhoop..
8 maart 2008 om 08:22 #17311545als het echt veel geld zou schelen is het nog wel een grappig idee dat stickeren, maar hoe gaat dat in de sponningen van de deuren enzo dan??
3 mei 2008 om 18:17 #17311546Zo daar gaan we weer :D
Sideskirts 1 gemaakt met de body
Hitteband (voor betere afvoer van uitlaatgassen dus meer PK) en spaghetti GR A spruitstuk gemonteerd:
De voorkant staat door al dat gewichtsbesparing nog erg hoog op zn poten (komen 5cm verstelbare koni’s onder met 8cm verlagingsveren)
achteraanzicht
3 mei 2008 om 20:26 #17311547Vind het zo een lekkere wagen. Maar om hem duits te krijgen toch wat bredere velgen… Die ATSen doen afbreuk aan het geheel vind ik
4 mei 2008 om 16:38 #17311548Thanks:thumbup
deze velgen komen eronder:wub
9 mei 2008 om 23:22 #17311549ziet er goed uit:afro
lenso…? 16 inch?
10 mei 2008 om 07:15 #17311550Klopt:vertag 16″ 7,5J was 1 van de eerste die ze heeft kwam rechtstreeks van de importeur:angel
De velg weegt trouwens wel minder dan de BBS’jes:wub10 mei 2008 om 07:40 #17311551zien er netjes uit die wielen,
het word wel wat zo he’:jerry
veel succes verders
groenten nick
10 mei 2008 om 15:25 #17311552Naaaaaaaiiiiiissss die wielen! dat komt er mooi uit te zien…
24 mei 2008 om 20:07 #17311553Zo vandaag weer eens wat gedaan :lol:
De hele dag druk geweest met DE veerpoot aan 1 kant waar alles wat na 20 jaar los moet ook echt tegenzat en muur vastzat :shock:
heb nu 1 veerpoot voorzien van custom made ingekorte in hardheid verstelbare koni´s brembo remschijven, OMP 8cm verlaging´s veren en Ferodo race remblokken.
De andere kant komt de volgende keer
de centrale moer voor het verwijderen van de demper uit de veerpoot wou maar niet los:vertag
Niet met wd40, griptang, moordenaar, grote pijpentang en voorhamer.Omdat ik special made ingekorte koni’s wou monteren en je daar al een nieuwe centrale afdekmoer bij kreeg had ik het volgende idee:o
las gewoon een stuk staal aan de borgring en met 1 klap van de hamer kwam de bormoer los:jerrydus als je hem echt niet loskrijgt kan je dit dus proberen (later weer losslijpen em je merkt er verder niks meer van net of je in de kadett’s leven dat hij in jou bezit is een paar keer die moer weer los moet hebben:angel
Nog wat andere foto´s voor het geheel:
8cm verlaging vs origineel
Opel/GM remblokken vs Ferodo racing rs2500 remblokken
foto van etiket doosje: For racing use only:
Het geheel:
24 mei 2008 om 20:22 #17311554BIj deze moet je toch een gat in de onderkant van de demperhouder boren?
25 mei 2008 om 06:20 #17311555Nee hoeft niet.:vertag
Is ook niet verstandig want koni beveelt je aan om de veerpoot iets te vullen met antivries (heb ik niet gedaan btw rijd er toch niet mee in hartje winter:jerry)
En als je een gat zou boren zou er water naarbinnenkomen:vertagKoni gaf wel aan dat er verschillende soorten 2l poten gemaakt zijn.
Ik moest eerst precies passen door de borgmoer er weer op te draaien of er misschien iets van de onderste knobbel op de koni demper er af moest
En moest idd wel een heel klein gedeelte wegflexen.:vertag25 mei 2008 om 14:25 #17311556Gat boren en een bout van onder er in toch?
25 mei 2008 om 15:35 #17311557je hoeft geen gat te boren gaat gewoon net zoals origineel met een scroefdop aan de bovenkant.
Zal morgen als ik er aan toe komn wel even een foto van de scroefdop en handleiding maken die ik van koni kreeg:vertag
26 mei 2008 om 08:42 #17311558Die remklauwen zijn echt bagger, rommel gaat altijd vast zitten, verder ziet alles er top uit!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.