Opel4ever, zijn ze nog actief?

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Opel4ever, zijn ze nog actief?

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253451
    ben-limo-16v
      Lid sinds:
      6 May 2005

      Zoals de topic titel al luidt, bestaat dat nog of niet. Heb er laatst een bestelling geplaatst, krijg vervolgens een mail dat de bestelling in behandeling is genomen en daarna hoor je helemaal niets meer. Ook niet als je mailt met de vraag of de bestelling al is verzonden of dat het niet leverbaar is. Het gaat hier om een paar eenvoudige wielranden en dorpels.

      #18082277
      noci
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 March 2010

        Heb ik ook al een paar keer gehad.
        Het komt wel maar het duurt soms wel 3 weken voor je iets krijgt.
        Rob zit op de vrachtwagen en is niet altijd op tijd thuis ( is mij toen verteld )

        Maar het komt echt wel, ik dacht toen ook dat er niets meer kwam en ineens lag het op de mat.

        geduld is een schone zaak :thumb :thumb :thumb

        #18082278
        opelforever
          Lid sinds:
          22 November 2008

          hoi

          opel4ever is opgehouden te bestaan d.w.z. in oude pekela worden niet op grote schaal meer onderdelen ingekocht

          arjen van arta parts zet het programma van opel4ever in beperkte mate voort die kun je dus contacteren voor de voortzetting van je bestelling

          de actie van 1 euro per kilo voor gebruikte onderdelen loopt deze week af en aan het einde van de week is alles weg

          de gebruikte onderdelen zijn in z`n geheel overgenomen door de monzaguru in metelen duitsland met hem kun je dus contact opnemen om eventueel gebruikte onderdelen te kopen

          al de nieuwe onderdelen zijn beperkt overgenomen door T.B. autoteile in welschbillig in duitsland [vlakbij trier]
          zij hebben alle delen m.b.t. de E1 en E2 rekord alsmede C commodore overgenomen [alleen de limo modellen]

          voor alle onderdelen van monza A1 en A2 alsmede voor senator A1 en A2 en de commodore C voyage [combi] en opel GT
          kun je zaterdag`s na afspraak nog beperkt bij mij [rob] terecht of je regelt dat ook via arjen [artaparts] omdat je hem wel kunt bereiken en arjen in tegenstelling tot mij wel opstuurt

          langs deze weg wil ik iedereen bedanken en hoop dat iedereen tevreden geholpen wordt in de toekomst bij deze aanbieders

          en als iemand toevallig eens op een zaterdag in de buurt van oude pekela is en ik ben thuis is hij of zij altijd welkom voor een praatje een advies of voor de aankoop van een onderdeel wat ik misschien nog heb

          ik wens iedereen nog veel plezier van zijn of haar oude opel en wens iedereen alvast fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar

          gr rob
          :thumb

          #18082279
          Ghanz
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 July 2005

            kiek an.. weer een stukkie duidelijkheid meer :thumb

            ook jij verder het beste Rob, en een paar goeie feestdagen.

            #18082280
            noci
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 March 2010

              jammer Rob dat je er mee stopt maar ik snap het wel. :thumb

              Als ik eens in de buurt ben kom ik zeker een keer kijken.

              Fijne feestdagen.

              #18082281
              eddepet007
                Lid sinds:
                11 February 2005

                echt jammer rob
                maar komen elkaar vast nog wel keer tegen
                iig prettige feestdagen

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.