opel4ever voordeel koopjes!!

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD opel4ever voordeel koopjes!!

  • Dit onderwerp is leeg.
19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Berichten
  • #17245224
    opelforever
      Lid sinds:
      22 November 2008

      omdat arjen toch weer verder wil met opel4ever.nl (de man heeft duidelijk een missie)

      en omdat dit toch voornamelijk nieuwe onderdelen zijn

      heb ik een ludieke actie bedacht voor de verkoop van uitsluitend gebruikte onderdelen

      ik ben sinds een paar weken partijen onderdelen aan het verkopen aan handelaren en clubs
      en dat ging op zich wel lekker maar onderhand stagneert het nu wel

      om ook de particulieren en hobbyisten niet te vergeten had ik gedacht om een paar koopweekenden te maken

      in november en december

      met hele interesante KILO prijzen !!

      alle ijzeren onderdelen 1 euro per kilo met een miniumprijs van 5 euro per onderdeel
      alle aluminium onderdelen 1,50 per kilo met een miniumprijs van 5 euro per onderdeel
      alle koperen onderdelen 2.50 per kilo met een miniumprijs van 5 euro per onderdeel
      alle andere (plastic glas of iets anders) 1 euro per kilo met een miniumprijs van 5 euro per onderdeel

      dit heeft alleen betrekking op de gebruikte onderdelen die buiten dan klaar staan voor verkoop
      alles zit in palletboxen en kun je zelf eruit halen wat je niet wilt hebben gooi je dan weer terug
      je koopt alleen wat je wilt hebben
      een weegschaal is aanwezig en eventueel een heftruck voor de zware delen

      laat even weten wat jullie daar van vinden

      #17973545
      Fearless
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2005

        Wat kost dan een achterpaneel voor een rekord c? Deel boven de uitlaat zeg maar

        #17973546
        Opel_Bjorn
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 May 2008

          toevallig nog een werkend compleet manueel schuifdak voor een Monza A??

          En eventueel veerpotten?? (niet dat ze nodig zijn maar dan heb ik ze al klaar liggen :p)

          #17973547
          opelforever
            Lid sinds:
            22 November 2008

            Fearless wat jij vraagt lijkt mij een nieuw deel en het gaat hier om uitsluitend gebruikte delen

            goosssens bjorn complete daken komen er ook bij te staan

            en veerpotten ?? denk erom dat het alleen gebruikte spullen zijn

            aanvragen kun je beter mailen ik wou alleen weten wat jullie van zòn actie vinden

            #17973548
            sw16v
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 July 2004

              misschien kleine indicatie geven om wat voor onderdelen het gaan? voorassen achterassen diff’s versnellingsbakken motoren?

              of is het alleen kleinere onderdelen?

              #17973549
              opelforever
                Lid sinds:
                22 November 2008

                alle gebruikte delen wat buiten voor de verkoop komt te staan (groot en klein maar meeste groot)

                voorbeeldje ;

                motorkappen rekord d en e1 en e2 benzine diesel KAD B senator monza a1 en a2
                zòn kap weegt ongeveer 10 kilo dus 10 euro en uitzoeken maar!!(er komen er genoeg te staan)

                voorruit of zijruit bumper of achterlicht noem maar op
                stel dat het achterlicht 4 kilo weegt betaal je de minium prijs van 5 euro
                stel een koplamp weegt 6 kilo kost die dus 6 euro
                een alu klepdeksel weegt ongeveer 4 kilo? dus 4×1,50= 6 euro
                en ga zo maar door ,maar alleen de onderdelen die buiten klaar staan voor de verkoop, alles wat binnen blijft staan dus niet (dat kan je bij arjen bestellen)

                #17973550
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  ff de vraag beandwoorden ;)

                  mij lijkt het me een mooie actie :thumb

                  zoort van opel onderdelen beurs in oude pekela voor opruim prijzen ;)

                  lijkt mij voor veel liefhebbers als “a once in a life time oppertunitie”

                  tjah veel “400” spul zal der niet tussen zitten
                  dus of der voor mij wat bijzit?? denk t niet
                  anders had ik het al wel van je gehoord vermoed ik ;) ;)

                  #17973551
                  Ghanz
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    31 July 2005

                    goed plan. vast en zeker.

                    zowiezo voor de gene die wat zoeken.

                    en vast ook voor Rob zelf. anders begon hij er niet aan.

                    maar een duidelijke indicatie van wat er te verwachten valt,
                    zal denk ik gewenst zijn.

                    voor mij geen moeite.. de afstand is te overzien.. dus aantrappen de wagen,
                    en een dagje shoppen.. en bijkletsen. maar er zijn er ook genoeg die moeten van ver komen..
                    dus ja.. gokje wagen zou ik zeggen.

                    oja rob.. voor vragen omtrend wat er eventueel 2ehands nog te koop is, dat kan ook via verkoop@opel4ever..? dus via arjen, of moet dat nog naar info@ toe?

                    en heren.. ARTA, en OPEL4ever.. houd het spulletje draaiend. :thumb

                    #17973552
                    opelforever
                      Lid sinds:
                      22 November 2008

                      wat er allemaal buiten komt te staan is heel divers maar zeker niet alleen troep maar bruikbare onderdelen waar je ook nog eens het mooiste en het beste uitkan zoeken

                      ik wil gewoon van het meeste spul af

                      arjen is verantwoordelijk voor het overige meest nieuwe spul

                      okee een setje 400 wielen staan dr niet bij maar ik denk niet dat men dat ook verwacht

                      maar ik weet zeker dat iedereen die wat koopt op die dagen tevreden naar huis gaat

                      ook handelaartjes kunnen hun slag slaan alles ligt los voor het uitzoeken je hoeft geen troep mee te nemen alleen de goede spullen (en die zijn er genoeg ik heb in het verleden al vaak gesorteerd en de rommel al weggegooit)

                      ik denk dat er tussen de 10 en 15 ton spullen buiten komen te staan misschien meer

                      ongeveer 30 palletboxen en ongeveer 600 stuks plaatwerk (van alles)

                      #17973553
                      Ghanz
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        31 July 2005

                        haal je het dak van de hal ofzo?

                        ;)

                        #17973554
                        Anoniem
                          Lid sinds:
                          1 January 1970

                          Leuke actie. :thumb

                          Maar er een Storage wars van. :jerry

                          Plaats wat foto’s betreffende de pallets die buiten komen te staan, en hou de rest als verrassing. De eerste die komt heeft de mooiste spullen.

                          #17973555
                          opelforever
                            Lid sinds:
                            22 November 2008

                            tis wel veel werk :hmmz

                            ik heb 20 auto`s en die maak ik compleet en met reserve onderdelen

                            en de rest gaat weg

                            ik denk dat ik heel voorzichtig ben met 15 ton en 600x plaatwerk want eerlijk gezegt denk ik dat het veel meer is

                            maar voor ieder goede deals ,waar je in het verleden een mooi scherm kocht voor 100 euro heb je hem nu voor 10 of 12 euro en hoe eerder je bent des te mooier scherm zoek je dan uit. tot je enkel nog maar schermen hebt met plekkies en deukies

                            #17973556
                            Ghanz
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              31 July 2005

                              tja.. als je het dan toch kwijt wilt rob..

                              doen.
                              klaar.

                              #17973557
                              Anoniem
                                Lid sinds:
                                1 January 1970

                                @opelforever wrote:

                                wat er allemaal buiten komt te staan is heel divers maar zeker niet alleen troep maar bruikbare onderdelen waar je ook nog eens het mooiste en het beste uitkan zoeken

                                ik wil gewoon van het meeste spul af

                                arjen is verantwoordelijk voor het overige meest nieuwe spul

                                okee een setje 400 wielen staan dr niet bij maar ik denk niet dat men dat ook verwacht
                                “”nee dat was wel t laatste wat ik verwachten zou :shock: :shock:
                                zo was m,n opmerking ook niet bedoeld :thumb :angel
                                maar t blijft n mooie kans voor de mensen die wat zoeken
                                of gewoon voor op voorraad te nemen :thumbup
                                best kans dat ik wel ff met victor langskom :thumb “”

                                maar ik weet zeker dat iedereen die wat koopt op die dagen tevreden naar huis gaat

                                ook handelaartjes kunnen hun slag slaan alles ligt los voor het uitzoeken je hoeft geen troep mee te nemen alleen de goede spullen (en die zijn er genoeg ik heb in het verleden al vaak gesorteerd en de rommel al weggegooit)

                                ik denk dat er tussen de 10 en 15 ton spullen buiten komen te staan misschien meer

                                ongeveer 30 palletboxen en ongeveer 600 stuks plaatwerk (van alles)

                                #17973558
                                Arjen
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  30 June 2004

                                  Aanvulling:

                                  Vanaf maandag 5 november: opruiming gebruikte onderdelen; prijzen per kilo!!

                                  Alle ijzeren onderdelen € 1,- per kilo met een miniumprijs van € 5,- per onderdeel.
                                  Alle aluminium onderdelen € 1,50 per kilo met een miniumprijs van € 5,- per onderdeel.
                                  Alle koperen onderdelen € 2,50 per kilo met een miniumprijs van € 5,- per onderdeel.
                                  Alle andere onderdelen (plastic, glas of iets anders) € 1,- per kilo met een miniumprijs van € 5,- per onderdeel.

                                  Dit heeft alleen betrekking op de gebruikte onderdelen die buiten klaar staan voor de verkoop.
                                  Alles zit in palletboxen en kun je zelf eruit halen wat je niet wilt hebben gooi je dan weer terug.
                                  Je koopt alleen wat je wilt hebben.
                                  Een weegschaal is aanwezig en eventueel een heftruck voor de zware delen.

                                  Vanaf maandag 5 november bent u van harte welkom!!

                                  Flessingsterrein 14
                                  9665 BZ OUDE PEKELA

                                  Elke dag komen er onderdelen bij!!

                                  #17973559
                                  Tiedo
                                    Lid sinds:
                                    7 December 2008

                                    wat is de locatie? olde pekelaa toch?

                                    #17973560
                                    opelforever
                                      Lid sinds:
                                      22 November 2008

                                      kleine aanvulling ; dan staat nog niet alles buiten maar daar wordt aan gewerkt !! :thumb

                                      ik probeer elke pallet box die naar buiten ga op de foto te zetten en hier en op marktplaats te posten

                                      #17973561
                                      Opel_Bjorn
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        4 May 2008

                                        Kan je eventueel een compleet werkend Monza A schuifdak versturen? Afstand is namelijk best groot voor mij :|

                                        #17973562
                                        Arjen
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          30 June 2004

                                          Mail even naar verkoop@opel4ever.nl

                                        19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
                                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.