Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › opel4ever voordeel koopjes!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
31 oktober 2012 om 21:02 #17245224
omdat arjen toch weer verder wil met opel4ever.nl (de man heeft duidelijk een missie)
en omdat dit toch voornamelijk nieuwe onderdelen zijn
heb ik een ludieke actie bedacht voor de verkoop van uitsluitend gebruikte onderdelen
ik ben sinds een paar weken partijen onderdelen aan het verkopen aan handelaren en clubs
en dat ging op zich wel lekker maar onderhand stagneert het nu welom ook de particulieren en hobbyisten niet te vergeten had ik gedacht om een paar koopweekenden te maken
in november en december
met hele interesante KILO prijzen !!
alle ijzeren onderdelen 1 euro per kilo met een miniumprijs van 5 euro per onderdeel
alle aluminium onderdelen 1,50 per kilo met een miniumprijs van 5 euro per onderdeel
alle koperen onderdelen 2.50 per kilo met een miniumprijs van 5 euro per onderdeel
alle andere (plastic glas of iets anders) 1 euro per kilo met een miniumprijs van 5 euro per onderdeeldit heeft alleen betrekking op de gebruikte onderdelen die buiten dan klaar staan voor verkoop
alles zit in palletboxen en kun je zelf eruit halen wat je niet wilt hebben gooi je dan weer terug
je koopt alleen wat je wilt hebben
een weegschaal is aanwezig en eventueel een heftruck voor de zware delenlaat even weten wat jullie daar van vinden
31 oktober 2012 om 21:05 #17973545Wat kost dan een achterpaneel voor een rekord c? Deel boven de uitlaat zeg maar
31 oktober 2012 om 21:07 #17973546toevallig nog een werkend compleet manueel schuifdak voor een Monza A??
En eventueel veerpotten?? (niet dat ze nodig zijn maar dan heb ik ze al klaar liggen :p)
31 oktober 2012 om 21:19 #17973547Fearless wat jij vraagt lijkt mij een nieuw deel en het gaat hier om uitsluitend gebruikte delen
goosssens bjorn complete daken komen er ook bij te staan
en veerpotten ?? denk erom dat het alleen gebruikte spullen zijn
aanvragen kun je beter mailen ik wou alleen weten wat jullie van zòn actie vinden
31 oktober 2012 om 21:39 #17973548misschien kleine indicatie geven om wat voor onderdelen het gaan? voorassen achterassen diff’s versnellingsbakken motoren?
of is het alleen kleinere onderdelen?
31 oktober 2012 om 21:57 #17973549alle gebruikte delen wat buiten voor de verkoop komt te staan (groot en klein maar meeste groot)
voorbeeldje ;
motorkappen rekord d en e1 en e2 benzine diesel KAD B senator monza a1 en a2
zòn kap weegt ongeveer 10 kilo dus 10 euro en uitzoeken maar!!(er komen er genoeg te staan)voorruit of zijruit bumper of achterlicht noem maar op
stel dat het achterlicht 4 kilo weegt betaal je de minium prijs van 5 euro
stel een koplamp weegt 6 kilo kost die dus 6 euro
een alu klepdeksel weegt ongeveer 4 kilo? dus 4×1,50= 6 euro
en ga zo maar door ,maar alleen de onderdelen die buiten klaar staan voor de verkoop, alles wat binnen blijft staan dus niet (dat kan je bij arjen bestellen)31 oktober 2012 om 22:12 #17973550AnoniemLid sinds:
1 January 1970ff de vraag beandwoorden ;)
mij lijkt het me een mooie actie :thumb
zoort van opel onderdelen beurs in oude pekela voor opruim prijzen ;)
lijkt mij voor veel liefhebbers als “a once in a life time oppertunitie”
tjah veel “400” spul zal der niet tussen zitten
dus of der voor mij wat bijzit?? denk t niet
anders had ik het al wel van je gehoord vermoed ik ;) ;)31 oktober 2012 om 22:16 #17973551goed plan. vast en zeker.
zowiezo voor de gene die wat zoeken.
en vast ook voor Rob zelf. anders begon hij er niet aan.
maar een duidelijke indicatie van wat er te verwachten valt,
zal denk ik gewenst zijn.voor mij geen moeite.. de afstand is te overzien.. dus aantrappen de wagen,
en een dagje shoppen.. en bijkletsen. maar er zijn er ook genoeg die moeten van ver komen..
dus ja.. gokje wagen zou ik zeggen.oja rob.. voor vragen omtrend wat er eventueel 2ehands nog te koop is, dat kan ook via verkoop@opel4ever..? dus via arjen, of moet dat nog naar info@ toe?
en heren.. ARTA, en OPEL4ever.. houd het spulletje draaiend. :thumb
31 oktober 2012 om 22:44 #17973552wat er allemaal buiten komt te staan is heel divers maar zeker niet alleen troep maar bruikbare onderdelen waar je ook nog eens het mooiste en het beste uitkan zoeken
ik wil gewoon van het meeste spul af
arjen is verantwoordelijk voor het overige meest nieuwe spul
okee een setje 400 wielen staan dr niet bij maar ik denk niet dat men dat ook verwacht
maar ik weet zeker dat iedereen die wat koopt op die dagen tevreden naar huis gaat
ook handelaartjes kunnen hun slag slaan alles ligt los voor het uitzoeken je hoeft geen troep mee te nemen alleen de goede spullen (en die zijn er genoeg ik heb in het verleden al vaak gesorteerd en de rommel al weggegooit)
ik denk dat er tussen de 10 en 15 ton spullen buiten komen te staan misschien meer
ongeveer 30 palletboxen en ongeveer 600 stuks plaatwerk (van alles)
31 oktober 2012 om 22:49 #17973553haal je het dak van de hal ofzo?
;)
31 oktober 2012 om 22:56 #17973554AnoniemLid sinds:
1 January 1970Leuke actie. :thumb
Maar er een Storage wars van. :jerry
Plaats wat foto’s betreffende de pallets die buiten komen te staan, en hou de rest als verrassing. De eerste die komt heeft de mooiste spullen.
31 oktober 2012 om 23:03 #17973555tis wel veel werk :hmmz
ik heb 20 auto`s en die maak ik compleet en met reserve onderdelen
en de rest gaat weg
ik denk dat ik heel voorzichtig ben met 15 ton en 600x plaatwerk want eerlijk gezegt denk ik dat het veel meer is
maar voor ieder goede deals ,waar je in het verleden een mooi scherm kocht voor 100 euro heb je hem nu voor 10 of 12 euro en hoe eerder je bent des te mooier scherm zoek je dan uit. tot je enkel nog maar schermen hebt met plekkies en deukies
31 oktober 2012 om 23:14 #17973556tja.. als je het dan toch kwijt wilt rob..
doen.
klaar.2 november 2012 om 16:55 #17973557AnoniemLid sinds:
1 January 1970@opelforever wrote:
wat er allemaal buiten komt te staan is heel divers maar zeker niet alleen troep maar bruikbare onderdelen waar je ook nog eens het mooiste en het beste uitkan zoeken
ik wil gewoon van het meeste spul af
arjen is verantwoordelijk voor het overige meest nieuwe spul
okee een setje 400 wielen staan dr niet bij maar ik denk niet dat men dat ook verwacht
“”nee dat was wel t laatste wat ik verwachten zou :shock: :shock:
zo was m,n opmerking ook niet bedoeld :thumb :angel
maar t blijft n mooie kans voor de mensen die wat zoeken
of gewoon voor op voorraad te nemen :thumbup
best kans dat ik wel ff met victor langskom :thumb “”maar ik weet zeker dat iedereen die wat koopt op die dagen tevreden naar huis gaat
ook handelaartjes kunnen hun slag slaan alles ligt los voor het uitzoeken je hoeft geen troep mee te nemen alleen de goede spullen (en die zijn er genoeg ik heb in het verleden al vaak gesorteerd en de rommel al weggegooit)
ik denk dat er tussen de 10 en 15 ton spullen buiten komen te staan misschien meer
ongeveer 30 palletboxen en ongeveer 600 stuks plaatwerk (van alles)
2 november 2012 om 17:49 #17973558Aanvulling:
Vanaf maandag 5 november: opruiming gebruikte onderdelen; prijzen per kilo!!
Alle ijzeren onderdelen € 1,- per kilo met een miniumprijs van € 5,- per onderdeel.
Alle aluminium onderdelen € 1,50 per kilo met een miniumprijs van € 5,- per onderdeel.
Alle koperen onderdelen € 2,50 per kilo met een miniumprijs van € 5,- per onderdeel.
Alle andere onderdelen (plastic, glas of iets anders) € 1,- per kilo met een miniumprijs van € 5,- per onderdeel.Dit heeft alleen betrekking op de gebruikte onderdelen die buiten klaar staan voor de verkoop.
Alles zit in palletboxen en kun je zelf eruit halen wat je niet wilt hebben gooi je dan weer terug.
Je koopt alleen wat je wilt hebben.
Een weegschaal is aanwezig en eventueel een heftruck voor de zware delen.Vanaf maandag 5 november bent u van harte welkom!!
Flessingsterrein 14
9665 BZ OUDE PEKELAElke dag komen er onderdelen bij!!
2 november 2012 om 17:54 #17973559wat is de locatie? olde pekelaa toch?
2 november 2012 om 17:56 #17973560kleine aanvulling ; dan staat nog niet alles buiten maar daar wordt aan gewerkt !! :thumb
ik probeer elke pallet box die naar buiten ga op de foto te zetten en hier en op marktplaats te posten
2 november 2012 om 18:22 #17973561Kan je eventueel een compleet werkend Monza A schuifdak versturen? Afstand is namelijk best groot voor mij :|
2 november 2012 om 18:30 #17973562Mail even naar verkoop@opel4ever.nl
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.