Opel zonder sleutels te koop, hoe kom ik aan sleutels?

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Opel zonder sleutels te koop, hoe kom ik aan sleutels?

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273262
    wfvdijk
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 January 2011

      Zoals al gemeld staan er op bva-auctions een aantal opels te koop. Zo’n Monza lijkt me altijd nog leuk om erbij te hebben, maar er zitten geen sleutels bij. Is er op een of andere manier achter te komen welke sleutels er bij zo’n auto horen? Of kun je met een soort loper detecteren welke sleutel zou moeten passen? Of nieuwe sloten?

      #18294303
      Fearless
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2005

        gebruikte slotenset zal wel ergens te krijgen zijn

        #18294304
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Misschien een Opel dealer die jou kan helpen. Aan de hand van de auto gegevens in het systeem kijken of er zo sleutels te bestellen zijn.

          En aan de andere kant. Als er geen sleutels bij zitten. Zou ik gaan voor een nieuwe sloten set. Je weet maar nooit of de oude sleutels nog ergens zijn

          #18294305
          TedMechanic
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 January 2007

            @Helmer opelfan wrote:

            En aan de andere kant. Als er geen sleutels bij zitten. Zou ik gaan voor een nieuwe sloten set. Je weet maar nooit of de oude sleutels nog ergens zijn

            Inderdaad. Als die op zo’n veiling staat, dan is die hoogstwaarschijnlijk in beslag genomen, zonder dat de vorige eigenaar het daarmee eens was. De sleutels liggen dan waarschijnlijk nog daar ;) Dus die hoeft er dan alleen maar achter te komen wie ‘m gekocht heeft en die kan ‘m dan zo weer ophalen.

            #18294306
            asconahobbyist
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 June 2008

              Bij een c ascona staat het sleutelnummer op het kofferslot (op de lip die door het binnenslot gaat) wellicht bij een manta of monza ook

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.