Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Opel Zafira OPC
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 oktober 2009 om 18:23 #17212842
Hierbij dan ook maar een eigen topic :thumbup
Wilde graag een grotere auto en dan graag weer een Opel
Dus hebben we een Opel Zafira OPC gekochtZo was die toen we hem kochten:
Volledig lederen interieur :thumbup
Z20let :thumbup
Remus uitlaatToen even wezen shoppen:
Kofferbak met spullen :thumbupWaaronder een xenonset :thumbup
Zeer goede lichtopbrengst :thumbup
Pioneer Avic X1R er in gezet + Parrot
2 hoofdsteunen voor mensen die achterin dvd willen kijken
Eentje met dvd-speler
En zonder dvd-speler ;)Het duurde even voor ze erin zaten maar het is gelukt
Je kan of meekijken wat we voorin aan het kijken zijn of een aparte dvd kijken :thumbup
Geluid willen ze er natuurlijk ook bij ;)
Lege subwooferkist
Subwooferkist met versterker erop :thumbup
Subwoofer met cd-wisselaar
Must voor de vrouw ;)Toen kwam er een pakketje binnen:
Rood/witte achterlichten :thumbupOude situatie:
Nieuwe situatie:
Handig armsteuntje gemonteerd:
Toen op de rollenbank in Goes om te kijken of de motor de opgegeven power leverde:
Uitdraai van pk’s op de wielen:
Geslaagd dacht ik zo :thumbupToen kwam er nog een pakketje binnen:
Dikkere downpipe van EDS :thumbupOud en nieuw naast elkaar:
En zo staat die er nu bij:
Is ook wel een leuke foto ;)
Plannen zijn er zeker,
pakket is al binnen:
Dikke FMIC :thumbup
Aansluit rommel :thumbupVoor de rest zal ik vorderingen hier in het topic plaatsen :thumbup
7 oktober 2009 om 18:29 #17533675vind het een pracht wagen, echt waar…
Op die uitlaat na…
Willem
7 oktober 2009 om 18:33 #17533676Ik vind het echt mooie auto, mooie prestatie! :thumbup
7 oktober 2009 om 19:18 #17533677mooie wagen nog veel suc6 ermee
7 oktober 2009 om 19:20 #17533678kan je bij kronenburg met een gerust hart een auto kopen? hij heeft meerdere opc’s staan, en ik wilde zelf ook gaan kiken. Alleen de regio waar hij zit houd me een beetje tegen
7 oktober 2009 om 19:20 #17533679Mooie wagen trouwens :thumbup
7 oktober 2009 om 21:21 #17533680Zeer mooie wagen! :wors:wors:wors
En ook zeer leuke accessoires:thumbup
8 oktober 2009 om 13:35 #17533681kronenberg in arnhem toevallig :P?
8 oktober 2009 om 14:29 #17533682Yep
Ik ben ook zeer goed te spreken over dat bedrijf :thumbup
Ik rij er al 10 maanden mee en heb er nog niks mee gehad :thumbup
8 oktober 2009 om 17:48 #17533683mooi man maar wat zuipt dat ding:wors mom.verbruik 30.9l/100km hahaha
8 oktober 2009 om 18:43 #17533684origineel gepost door redmanta
mooi man maar wat zuipt dat ding:wors mom.verbruik 30.9l/100km hahahazag ik ook ja:jerry:jerry:jerry
1 op 3 bij 220 km per uur de bom…..:cool:
8 oktober 2009 om 19:14 #17533685Mooie OPC. Ziet er keurig uit.
Vind alleen jammer dat de hoofdsteunen iets breder zijn als de originele. Verder is ie top.8 oktober 2009 om 22:02 #17533686origineel gepost door Jerk
YepIk ben ook zeer goed te spreken over dat bedrijf :thumbup
oke lache, waar woonje zelf dan, ik heb daar staan te kijken voor een bmw om mee te gaan driften maar was me niet snel genoeg :P
9 oktober 2009 om 07:25 #17533687origineel gepost door manta_dennis
Mooie OPC. Ziet er keurig uit.
Vind alleen jammer dat de hoofdsteunen iets breder zijn als de originele. Verder is ie top.Klopt,
ik was eerst van plan om zelf beeldschermen aan te brengen in de originele hoofdsteunen.
Maar de beeldschermen pasten net niet in de originele hoofdsteunen qua breedte.origineel gepost door michiel026
origineel gepost door Jerk
oke lache, waar woonje zelf dan, ik heb daar staan te kijken voor een bmw om mee te gaan driften maar was me niet snel genoeg :P
Ik kom zelf uit Zuid Holland maar had al een tijdje op hun internetpagina gekeken en heel veel op Google gezocht naar hun omdat het toch een “bedrijf uit Arnhem” is.
Maar het is mij uitermate goed bevallen :thumbup9 oktober 2009 om 09:15 #17533688Keurig verbruik zo toch.. :angel
Verders wel een nette wagen ! :thumbup
Het enige wat ik echt jammer vind zijn die hoofdsteunen voor.. zonde zeg. Nu vallen ze niet meer tussen die rugleuning delen.Wat mij betreft juist zo mooi aan die stoelen.
Bedoel aan al die ICE-meuk te zien heb je toch een aardige zak geld ergens neer moet leggen.. Waarom als je dan toch al niet bezig was LCD-tjes in de bestaande steunen evt. in laten bouwen ?
maar ja ieder z’n ding en prioriteiten toch.
vind het wel een hele mooie wagen !!Grtz. Jeroen.
9 oktober 2009 om 09:26 #17533689Heb je op zich gelijk in.
Ik vond het ook hardstikke mooi dat die hoofdsteunen ertussen pasten.
Maar als je ze goed afstelt (en dat doet iedereen ;))
Dan moet je ze omhoog zetten.
En heb wel genoeg uitgegeven idd
Maar vond LCD schermpjes in mijn hoofdsteunen echt te duur (en dat zal ik niet snel zeggen)
En ze kwamen dan met een heel klein scherm omdat de originele hoofdsteunen erg smal zijn.
Dus dan zit ik met een scherm wat te klein is en niet naar mijn zin is wat ook nog (te) duur is
Als ik iets koop wil ik er volledig achter staan :thumbup9 oktober 2009 om 09:46 #17533690Mooie wagen hoor! king:
Alleen 1 waarschuwing XENON IS AFKEUR!.
Zou erg zonden zijn, ga er van uit dat er vooraf normale koplampen in zitten ( dus geen projector bollen?)
Deze hebben veel last van strooilicht, daarom ook afkeurVeel rijplezier!
Marcel9 oktober 2009 om 20:43 #17533691origineel gepost door Jerk
origineel gepost door manta_dennis
Mooie OPC. Ziet er keurig uit.
Vind alleen jammer dat de hoofdsteunen iets breder zijn als de originele. Verder is ie top.Klopt,
ik was eerst van plan om zelf beeldschermen aan te brengen in de originele hoofdsteunen.
Maar de beeldschermen pasten net niet in de originele hoofdsteunen qua breedte.origineel gepost door michiel026
Ik kom zelf uit Zuid Holland maar had al een tijdje op hun internetpagina gekeken en heel veel op Google gezocht naar hun omdat het toch een “bedrijf uit Arnhem” is.
Maar het is mij uitermate goed bevallen :thumbupWat is er met een bedrijf uit Arnhem dan ?
Verder mooie OPC ! kennisen van me hadden er ook 1 een grijze, maar deze blauw is toch wel de kleur voor een OPC
10 oktober 2009 om 07:55 #17533692origineel gepost door GlennGSI
Wat is er met een bedrijf uit Arnhem dan ?
Verder mooie OPC ! kennisen van me hadden er ook 1 een grijze, maar deze blauw is toch wel de kleur voor een OPC [/quote]]
Dat er in die regio een berg geimporteerde auto’s verkocht worden door (laat ik het maar zeggen: ) oplichters. duitse auto’s met terug gedraaide tellers, auto’s die total loss zijn geweest die na opknappen gewoon weer verkocht worden, etc…10 oktober 2009 om 08:08 #17533693AnoniemLid sinds:
1 January 1970ik vind het ook een verschrikelijk mooie wagen
persoonlijk zou ik der niet veel meer aan veranderen
alleen een dakspoilertje zou hem mischien nog mooier makenen verder klaar:wors:wors
10 oktober 2009 om 08:25 #17533694AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Marcel28
Mooie wagen hoor! king:Alleen 1 waarschuwing XENON IS AFKEUR!.
Zou erg zonden zijn, ga er van uit dat er vooraf normale koplampen in zitten ( dus geen projector bollen?)
Deze hebben veel last van strooilicht, daarom ook afkeurVeel rijplezier!
MarcelNiet per definitie.
Enige wat zeker is dat als meneer gent moeilijk wil doen, hij je op de bon kan slingeren voor het voeren van Xenon in Halogeen koplampen.
Bij het niet hebben van projector lampen is al snel duidelijk dat dit het geval is, dus weinig discussie over mogelijk.En inderdaad bij stroolicht is het afkeur, maar strooilicht hangt af van velen factoren. Alles kan ook prima in orde zijn!
Wel even de koplampen af laten stellen bij een garage bedrijf.
Dat kan je een bon schelen.Als je lampen goed staan, dan kijken ze minder nouwkeurig, als je een agent verblindt, dan halen ze je zo ie zo van de weg af.
12 oktober 2009 om 20:23 #17533695Jerk, leuk bezig man!
12 oktober 2009 om 20:31 #17533696Zo,
eventjes de boel hier opgeschoond :thumbup
Ik kan alleen maar zeggen dat Kronenburg mij een goede auto heeft gelevert :thumbup
Hij rijd nog steeds heerlijk en het is nog steeds een genot om erin te mogen rijden :thumbup
En voor de apk met xenon ben ik niet zo bang
Apk gebeurt bij mijn meisje haar werk en anders heb ik altijd de originele bolletjes nog :thumbupEn ik kan de koplampen ook nog in hoogte verstellen dus verblind nu geen mensen meer ;)
14 december 2009 om 10:33 #17533697Net even voor de apk geweest en er was niks aan de hand
Ik hoefde zelfs de xenon er niet uit te halen :thumbup
En ook geen aandachtspuntje dus gewoon een goede auto :thumbup14 december 2009 om 16:47 #17533698Erg mooie opc Jerk:thumbup
Vooral het armsteuntje vind ik erg geslaagd bij de rest van het interieur;)Heb je er verder nog plannen mee?
(niet dat er nog veel verandert moet worden, integendeel zelfs)mvg Casper
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.