opel zafira b halogen koplamp unit vervangen voor orginele x

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) opel zafira b halogen koplamp unit vervangen voor orginele x

  • Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214498
    xingwangbao
      Lid sinds:
      25 November 2009

      Hey mede opel gebruikers,

      Ik ben sinds kort in bezit van een opel zafira b 2005. Ik heb nu aftermarket xenon kitje erin zitten. Maar dat bevalt me niet. Het lichtbeeld is gering. Alles is goed afgesteld. Nu heb ik zitten kijken voor een orginele opel zafira b xenon koplampunit.

      Ik heb verschillende opel dealers gebeld. Waarbij de kostenplaatje gewoon de pan uit reizen. :swear
      Ik heb nu op ebay gekeken. Daar kon ik wel de originele koplamp unit vinden. Mijn vraag was kan je dit zomaar aansluiten. Ik zag dat xenon koplampen twee extra aansluitingen hadden. Werkt de bi-xenon, bochtenverlichting wel? En hoe zit het met de automatische hoogteregeling zit die al in de unit ingebouwd?
      Wie heeft dit al eerder gedaan. Of kent een bedrijf die het voor mij kan aansluiten. Wie kan mij hierbij helpen. Of een duidelijk uitleg (how to).
      In mijn auto zit ook can bus systeem

      Of is wat de dealer zegt gewoon bullshit en kan je alles gewoon aansluiten en werkt????
      (http://cgi.ebay.nl/Scheinwerfer-Xenon-rechts-Opel-Zafira-B-ab-Bj-2005_W0QQitemZ200385611568QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubehör?hash=item2ea7e9c730#rpdId )

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.