Opel Vivaro-e 9-zitter ook geschikt als gezinsbusje?

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) Opel Vivaro-e 9-zitter ook geschikt als gezinsbusje?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18470999
    mikoto06
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 June 2022

      Kan iemand iets zeggen over hoe comfortabel een Opel Vivaro-e is als gezinsbusje? Ik begrijp dat de Zafira Life de juiste passagiersversie is met zonnedak en zo, terwijl de Vivaro echt de vrachtversie is, maar er zijn ook versies voor personenvervoer. Wat mist een Vivaro met 9 zitplaatsen in vergelijking met een Zafira? Kunnen stoelen worden verwijderd? Voelt het aan als de auto van een werkman, of is het comfortabel genoeg voor een gezinsuitje?

      Ik overweeg een aanbieding die ik online heb gevonden, maar het is ver genoeg weg dat ik niet zomaar langs kan komen om het zelf te zien, en ik vind heel weinig informatie online over deze smaak van de Vivaro. Dus voordat je een paar honderd kilometer gaat rijden, zou het leuk zijn als iemand er eerst iets over zou kunnen zeggen.

      #18474645
      mikoto06
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 June 2022

        [quote quote=18470999]Kan iemand iets zeggen over hoe comfortabel een Opel Vivaro-e is als gezinsbusje? Ik begrijp dat de Zafira Life de juiste passagiersversie is met zonnedak en zo, terwijl de Vivaro echt de vrachtversie is, maar er zijn ook versies voor personenvervoer. Wat mist een Vivaro met 9 zitplaatsen in vergelijking met een Zafira? Kunnen stoelen worden verwijderd? Voelt het aan als de auto van een werkman, of is het comfortabel genoeg voor een gezinsuitje? Ik overweeg een aanbieding https://getappvalley.com/ https://vlc.onl die ik online heb gevonden, maar het is ver genoeg weg dat ik niet zomaar langs kan komen om het zelf te zien, en ik vind heel weinig informatie online over deze smaak van de Vivaro. Dus voordat je een paar honderd kilometer gaat rijden, zou het leuk zijn als iemand er eerst iets over zou kunnen zeggen.[/quote]

         

        I got this,…

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.