Opel vectra gts 2.2 trekhaak sleutel

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Opel vectra gts 2.2 trekhaak sleutel

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211642
    fedon
      Lid sinds:
      24 August 2009

      hoi. wie kan helpen met mijn probleemtje,ik heb opel vectra 2.2. gts uit 2005. ik heb de afneembar trekhaak sleutel kwijt war kan ik nieuwe sleutel vinden of hoe kan ik aankomen wel ik zie geen nummer op de trekhaak aub help met dat probleemtje :vertag:wtf

      #17515466
      arjontje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 March 2006

        Uhh dealer al geprobeert???
        Of is het geen opel trekhaak.

        Oja tip:
        http://www.opel-forum.nl/forumdisplay.php?fid=30

        #17515467
        jocoma
          Lid sinds:
          5 August 2009

          ff voorstellen is wel een pre ipv zo maar je probleem het forum op te sturen, voor de rest succes met je vec.

          #17515468
          fedon
            Lid sinds:
            24 August 2009

            wel heb ik de dealer geproeerd.word niets van
            ik denk dat de trekhaak orijineeel is want hij stond er op toen ik gekochtm,en bvb. alle sleutel huis gebeld bijna ik krijg geen goede antword

            #17515469
            arjontje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 March 2006

              Aub lees je reactie voor je wat plaats.
              Is erg storend.

              #17515470
              aapje1963
              Deelnemer
                Lid sinds:
                28 July 2006

                Ik ben het met je een lees even terug….., maar uit eigen ervaring weet ik ook dat sommige mensen er niets aan kunnen doen, bv dyslectie…

                Of zoals ik mijn geval afasie……………

                Ik controleer alles vele malen maar toch….komt een fout-je voor.

                Ik kopieer de tekst tegenwoordig naar word en spellingscontrol deze haalt veel ellende weg..

                We moeten voorzichtig zijn met uitspraken, is mijn mening.
                Het kan pijnlijk overkomen, bedoel ik.
                Je kunt wel vragen schrijf het even opnieuw ik begrijp u niet..

                Erg storend …vind ik wat aan de ………botte kant…sorry
                Stel iemand mankeert wat kan dit pijnlijk zijn.

                Al snap ik zelf ook weinig van het tweede bericht…:hmmz

                Mensen die zo’n aandoening hebben kunnen wel extra controleren, het achteraf even nalezen en verbeteren.

                Of even kopieeren naar word en spellings controle uitvoeren, opnieuw sellecteren en kopieeren en plakken in het forum

                Nu maar hopen dat ik geen fout gemaakt heb:wors

                Verder ja even naar het merk trekhaak kijken…en navragen.

                Wat er onder zit als je een auto koopt, wil natuurlijk niet automatisch zeggen dat het een fabrieks optie is of was.

                Zit het niet in het zakje bij de knobbel?
                Is geen groot sleuteltje.

                vr gr

                Arnold

                #17515471
                fedon
                  Lid sinds:
                  24 August 2009

                  alvast bedankt voor alle reactie.
                  ik ben een nieuwe lid op dit forum ik vraag aleen maar over de sleutel van het trekhaak ik vraag niet over hoe ik schrijf of wat dan ook dus vortaan aub mensen niet gelijk so afhandelen iedereen kan fouten doen op het tekst wel jah ik zie dat jullie zijn de beste dus een hele goede avond nog

                  #17515472
                  Silverspeed
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    15 June 2009

                    origineel gepost door fedon
                    alvast bedankt voor alle reactie.
                    ik ben een nieuwe lid op dit forum ik vraag aleen maar over de sleutel van het trekhaak ik vraag niet over hoe ik schrijf of wat dan ook dus vortaan aub mensen niet gelijk so afhandelen iedereen kan fouten doen op het tekst wel jah ik zie dat jullie zijn de beste dus een hele goede avond nog

                    De mensen die hier op het forum zitten zijn echte opel fans, die zitten hier op het forum voornamelijk voor de gezelligheid, tuurlijk willen ze je wel helpen maar dan wel als je eerst eens wat over jezelf vertelt, als je hier alleen maar komt om een probleem opgelost te hebben dan raad ik je aan om naar http://www.problemcar.nl te gaan, daar zijn ze puur om problemen op te lossen.

                    Maar hoop dat je je als nog wilt voorstellen met misschien wat foto’s van je mooie vectra.

                    Oja wat je trekhaak betreft, welk merk trekhaak is het? Dit kun je als het goed is zien op het type plaatje of op het boekje wat er normaal bij zit…

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.