Opel Vectra FB-PG-75

Forumindex Forums Overige Historie Opel Vectra FB-PG-75

  • Dit onderwerp is leeg.
19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Berichten
  • #17229989
    iquick
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 July 2011

      Nou mijn beurt wie weet waar ons ex-opel vectra 2.0gt staat. Kenteken is FB-PG-75. Dat was echt een top auto vraag me af na 13 jaar waar die auto nu staat en hoe die er uit ziet heb helaas geen foto’s. Wel beschrijving:

      Opel vectra gt c2.0ne u9 Sedan
      Blauw kleur
      Aanvang laatste tenaamstelling 07-12-2005

      Wie kent em of zag em voor het laatst?

      verzonden vanaf mn mobieltjuh dit ding is gooeeiii :D

      #17780310
      astrawez
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 March 2009

        De APK vervaldatum is ook 07-12-2005. En wel hierom:

        Kenteken: FB-PG-75
        Datum eerste toelating: 29-04-1992(19,6 jaar)
        Datum aanvang laatste tenaamstelling: 07-12-2005(6,0 jaar)
        Datum eerste afgifte Nederland: 29-04-1992(19,6 jaar)
        Status kenteken: Gedemonteerd :swear

        Hij is dus niet meer.. :(

        #17780309
        iquick
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 July 2011

          Dankje voor de info dat was echt een super auto helaas:(

          verzonden vanaf mn mobieltjuh dit ding is gooeeiii :D

          #17780308
          RISL
          Moderator
            Lid sinds:
            24 January 2011

            Hoe komen jullie daarachter? Want als ik het kenteken invul bij de rdw, krijg ik niets?
            Ik zou namelijk ook wat oude wagens van m’n ouders eens willen opzoeken, maar met de rdw kom ik maar bij één wagen verder.

            #17780306
            harryastra
              Lid sinds:
              13 November 2006

              http://www.vwe.nl :thumbup

              Greetz Harryastra

              #17780305
              RISL
              Moderator
                Lid sinds:
                24 January 2011

                Bedankt!
                Is er ook ergens iets waarin je kunt opzoeken hoeveel eigenaren de auto al heeft gehad bijvoorbeeld? Want daar ben ik eigenlijk nog naar op zoek van m’n eigen wagen.

                #17780304
                harryastra
                  Lid sinds:
                  13 November 2006

                  Zie het wel bij advertenties staan op MP, maar hoe ze daar precies achter komen weet ik niet.

                  #17780311
                  soepkiepe
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 August 2010

                    risl, ook ik wil dat graag weten over mijn auto du sben ff gaan googelen ;)

                    ik kwam dit stukje tegen (waaschijnlijk een medewerker van rdw, want staat op een forum)

                    Re: aantal vroegere eigenaren van een auto

                    Berichtdoor Bas Timmermans » 26 apr 2009 15:32
                    Zubbis,

                    Wij hebben een gemiddelde wachttijd van onder de minuut en een gespreksduur van 2 minuten dus gemiddeld zou dit bij ons 0900 nummer van 0,10 ct per minuut 0,30 cent kosten. Mail is natuurlijk gratis. Iedereen denk o je 0900 nummer maar er zijn erg veel 0900 nummers met een tarief van 5 of 10 ct. Dat is ongeveer het bedrag dat een bedrijf aan de telecomprovider moet betalen dus winst wordt er niet op gemaakt!

                    Wij zijn wel van plan dit in de toekomst te laten zien alleen willen we ook onderscheid maken tussen echte tenaamstellingen en opname in bedrijfsvoorraad. Dat laatste is namelijk geen echte eigenaar. Als een auto onderling wordt doorgeschoven en telkens op bedrijfsvoorraad wordt gezet dan heb je al snel een flink aantal eigenaren.

                    Probleem van ouder dan 9 jaar blijft maar ja dat zijn dan ook auto’s die meer op techniek dan op papier beoordeeld moeten worden.

                    de regel van 9 jaar staat er een bericht boven, om dus ff alles duidelijk te maken zal ik dat stukje er ff ook bij zetten, maar de bovenste is dus een reactie op de onderste ;)

                    Re: aantal vroegere eigenaren van een auto

                    Berichtdoor zubbis » 26 apr 2009 10:52
                    het is wel jammer dat het bij de rdw site niet staat, en dat het onduidelijk is waar marktplaats de gegevens vandaan haalt. want ik denk dat het een behoorlijke indruk op iemand geeft, als die kan zien hoe vaak de auto van eigenaar is gewisseld. soms zie ik autos van 4 of 5 jaar oud. die dan volgens marktplaats al 5 of 6 keer van eigenaar zijn gewisseld. dan zet ik er toch wel me vraagtekens bij, van dat het dan wellicht een probleemauto is. of waarom er zoveel eigenaren geweest zijn. en bellen vanwege de hoge kosten van de 0900 nummer, en email voor elke auto die je bekijkt of wellicht interesse in hebt lijkt me ook niet echt praktisch.
                    maarja, wellicht en hopelijk zal dit in de toekomst nog veranderen, zodat ook de particulier een goed overzicht heeft van de historie van de auto. zal een hoop teleurstellingen en onduidelijkheden uit de wegnemen. en ook zal men zich 2 keer bedenken als ze zien dat de auto toch wel erg vaak van eigenaar is gewisseld.

                    in 2009 zei die dus dat ze het in de toekomst wel op de site wouden vermelden, maar ja, nog steeds niks dus :P
                    komt trouwens van het mercedes forum :angel

                    #17780307
                    RISL
                    Moderator
                      Lid sinds:
                      24 January 2011

                      Bedankt. Ik zal de RDW gewoon eens een mailtje sturen.
                      Nu moet ik zeggen dat ik daar niet zo’n hoge pet van op heb, ik heb al eerder eens een mailtje gestuurd naar de RDW voor iets anders en heb daar nooit antwoord op gekregen…

                      #17780312
                      soepkiepe
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        10 August 2010

                        als je dan toch een mailtje stuurt, zet mijn kenteken er ook ff bij op hahaha.
                        ik vind het wel interesant om te weten, maar om er een mailtje over te sturen? neuh, dat wee net niet, maja als je toch bezig bent :P

                        als je nog nie verstuurd heb stuur maa ff pb geef ik je daar het kenteken wel ff

                        #17780313
                        RISL
                        Moderator
                          Lid sinds:
                          24 January 2011

                          Ik heb het nog niet verstuurd, dus je hebt pm

                          #17780314
                          Mr.F
                            Lid sinds:
                            3 November 2008

                            Pas gemaild om zulke informatie te achterhalen.
                            Deze mail kreeg ik:

                            Geachte heer ……..,

                            In reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.

                            Als u de naam en adresgegevens van een kentekenhouder wilt weten, krijgt u te maken met de Wet Bescherming Persoonsgegevens. In deze wet is vastgelegd dat als het kenteken op naam staat van een particulier, deze eerst toestemming moet geven voor gegevensverstrekking aan anderen. Zonder deze toestemming mag de RDW u geen naam en adres van een particuliere kentekenhouder doorgeven.
                            Aanvraag en kosten
                            Aan het opvragen van gegevens van kentekenhouders zijn kosten verbonden. U moet voor de aanvraag van persoonsgegevens € 7,95 overmaken op het gironummer ………., ten name van de RDW in Veendam, onder vermelding van:
                            – kentekennummer
                            – peildatum of periode van wanneer u de eigenaar wilt weten
                            – reden van de aanvraag
                            De RDW stuurt dan een brief naar de eigenaar/houder. Uw persoonsgegevens worden aan de kentekenhouder bekend gemaakt en er wordt aangegeven waarom u zijn naam en adresgegevens wilt ontvangen. Alleen als de kentekenhouder toestemming geeft, krijgt u de gegevens na ongeveer 3 à 4 weken toegestuurd. Geeft de eigenaar/houder geen toestemming dan volgt geen restitutie van het betaalde bedrag. De kentekenhouder krijgt 14 dagen de tijd om te reageren.
                            Er is een wettelijke bewaartermijn van negen jaar. Gegevens van kentekenhouders van meer dan negen jaar terug zijn niet opvraagbaar, tenzij iemand ook nog eigenaar/houder binnen die negen jaar was.

                            Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

                            Met vriendelijke groet,

                            Medewerker Klantenservice RDW

                            #17780315
                            Rotho
                              Lid sinds:
                              22 January 2010

                              Die mail heb ik ook weleens gehad, voor geld wagen ze een poging :S

                              #17780316
                              Mr.F
                                Lid sinds:
                                3 November 2008

                                Ja echt belachelijk :puke

                                #17780317
                                soepkiepe
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  10 August 2010

                                  huh, ze kunne je wel gewoon alleen vertellen hoeveel eigenaren ze hebben?
                                  we vragen toch niet om gegevens van die persoon?
                                  mij boeit het niet WIE hem gehad heeft maar HOEVEEL hem gehad hebben :P

                                  #17780318
                                  Mr.F
                                    Lid sinds:
                                    3 November 2008

                                    Dat had ik ook gevraagd, maar zoals je ziet kreeg ik daar geen antwoord op..

                                    Zou zeggen probeer het met alleen die vraag ;)

                                    #17780319
                                    iquick
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      21 July 2011

                                      Dat zou ik dus ook allemaal willen weten hoe mp daar achter komt maar toch het is beschermd en is tegen de wet zal nooit bekend worden. Ik vraag me ook wel heel vaak af hoe weten ze nou dat ik tweede eigenaar ben en hoe weten zij dat mijn km juist zijn terwijl ik dat niet heb doorgegeven aan nap:/

                                      verzonden vanaf mn mobieltjuh dit ding is gooeeiii :D

                                      #17780320
                                      RISL
                                      Moderator
                                        Lid sinds:
                                        24 January 2011

                                        Bij je apk wordt je kilometerstand opgenomen en die gaat naar NAP, volgens mij.

                                        #17780321
                                        iquick
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          21 July 2011

                                          @RISL wrote:

                                          Bij je apk wordt je kilometerstand opgenomen en die gaat naar NAP, volgens mij.

                                          Kijk daar heb ik niet aangedacht kan dus best kunnen:/

                                          verzonden vanaf mn mobieltjuh dit ding is gooeeiii :D

                                        19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
                                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.