Opel Vectra C2 1.9cdti 120pk 2007 versnellingsbak

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Opel Vectra C2 1.9cdti 120pk 2007 versnellingsbak

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18364226
    truckdriver
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 January 2009

      hallo

       

      sedert een tijdje heb ik problemen met men versnellingsbak, in het verleden in de synchro van de 4 stuk en nu ondervind ik er enorme problemen mee, zo wil hij soms niet in 1, 2 of 3 gaan zowel stilstaand als rijdend.

       

      nu ben ik opzoek naar een revisie versnellingsbak, zijn er mensen die weten waar ik deze kan vinden, ik zelf woon in Belgie en ik zoek dus een bedrijf die reviesie versnellingsbakken op stock heeft liggen binnen Belgie of Nederland.

       

      de prijzen verschillen ook wel enorm tussen Belgie (900€ excl. BTW) en nederland (600€ incl. BTW)

       

      wie o wie kan mij hierbij helpen

       

      alvast bedankt

      Mvg Joeri

      #18364254
      Corsa_GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Welke bak zit er onder:

        F40WR, 3,35
        M32

        De eerste is wel gebruikt te vinden goed werkend.

        De tweede wordt veel gereviseerd en in veel Opel modellen gebruikt.

        #18364257
        truckdriver
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 January 2009

          volgens de info van verschillende revisie bedrijven en auto afbraak bedrijven zou het gaan om een M32 versnellingsbak

          #18364496
          dockedmarc
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 August 2011

            als je een gereviseerde bak neemt, neem dan een aangepaste. deze heeft andere lagers en een aangepaste deksel waardoor er beter olie/koeling bij de lagers kan komen.

            als je google op M32 kom je zat tegen, ook youtube filmpjes.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.