Opel Vectra C

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18346767
    EduardSeinen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 January 2013

      Hoi allen, Ik heb sinds kort een Vectra C van bwj 2003, Ik heb een probleem met de kachelbediening, de ventilator stand wil alleen nog maar op stand 4 werken, Navraag bij de Opel dealer hier in Meppel dat het weerstand wel eens kapot kan zijn, vanmorgen een nieuwe erin gezet maar blijft alleen maar op stand 4 werken..
      Mijn maatje heeft dezelfde Vectra en we hebben de hele kachel bedienings paneel omgewisseld met die van hem maar ook maar alleen op stand 4 wil hij werken bij mijn Vectra bij die van mijn maatje werkt hij zoals hij werken moet..

      Wat kan er nog meer kapot zijn? Bij de Opel houden ze zich wijselijk stil vind ik? Ik moest hem maar een keer brengen en dan zullen ze er ff naar kijken maar als via hier de oplossing kan vinden dat past me beter…

      #18346768
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Dat moet toch iets met de weerstand te maken hebben. Stand 1 tot en met 3 gaat namelijk over de weerstand, stand 4 werkt buiten de weerstand om.

        Wellicht de nieuwe weerstand ook stuk?

        Misschien dat je die van je maatje over kan zetten.

        Anders bedrading checken.

        #18346771
        EduardSeinen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 January 2013

          Bedankt voor je bericht @Opeltje17, Weerstand omgewisseld met me maatje ook geprobeerd geeft ook geen effect, de nieuwe is ook goed ook geprobeerd bij me maatje, zekering is ook niet kapot, misschien een ralais ofzo? Als ik aan die knop draai hoor ik wel wat tikken bij de zekeringskast vandaan

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.