opel Vectra C storing brandstof systeem P1170-17

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum opel Vectra C storing brandstof systeem P1170-17

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18548964
    bestcars
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 September 2023

      Ik heb een Opel Vectra Cosmo uit 2006 met direct ingespoten motor Z-22-yh 2,2 liter om laten bouwen op gas in Duitsland. daar ik in Duitsland woon.. er zit een prins installatie in.

      Bij vol inhalen en accelereren op de snelweg houdt hij een beetje in. dwz hij stottert dan een beetje. ook als je voor het stoplicht staat loopt hij niet helemaal gelijkmatig stationair. dwz hij slaat om de 5-10 sec even over. ik heb het gevoel alsof de motor sowieso niet helemaal rustig loopt bij lagere snelheden bijv bij 80 km/h . Steeds voel je een bepaalde rare trilling. alsof de motor overslaat.er zitten inmiddels nieuwe bougies in en een nieuwe bobine.

      Er is een storing brandstof systeem af te lezen: P1170-17 die was er overigens al voordat ik de Vectra liet ombouwen op gas.

      Op benzine heeft hij het inhouden bij accelereren en onregelmatig stationair draaien niet maar de onregelmatige trilling bij 80 km /h wel.

      Heeft iemand een idee waar ik het moet zoeken? op marktplaats kan ik voor 100 euro een set met nieuwe brandstofset met injectoren en druk sensor overnemen. Dat kan ik natuurlijk vervangen maar misschien dat iemand nog een ander idee heeft?

      bvd

      Jephte

       

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.