Opel TIS/TIS2 te koop? (Information Management System)

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Opel TIS/TIS2 te koop? (Information Management System)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18550599
    VAN BELLE Jean Marc
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 April 2015

      Hallo allemaal,

      De ‘ouderen’ hier kennen me al, maar ik ben intussen mij volledig aan het bijscholen tot complete wagentechnieker (mis wel nog de ervaring, want ik ben zo’n lang gestudeerde die soms moet leren logisch en normaal te denken, en met mijn handen niet altijd even veel dingen nog kan, haha) en volgde al ADAS opleidingen en was nu ook verleden jaar speciaal interimair shunter om met ALLE nieuwste wagens te leren rijden zodat ik ook de EV’s en hybrides helemaal van nabij leerde te kennen, naast de oude techniek.

      Ik zou graag nu de software zelf hebben waarmee ik dieper kan kijken in Opel Vivaro/Renault Traffics tot en met ergens 2016, dacht ik.

      Zou iemand dit verkopen ergens, of kan dit officieel gekocht worden (mag beperkt zijn in de tijd, ik bedoel enkel voor de oude wagens en niet voor PSA bijvoorbeeld)?

      Graag een seintje op bagrentsi@abv.bg omdat dit mailadres op mijn telefoon staat en ik dat sneller zie dan op dit forum, door de vele spam na al tientallen jaren mijn standaard e+mail adres van hier te gebruiken…

       

      Jean Marc VAN BELLE
      +je

      #18550622
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Wat je wil je kopen? Tis is na 2011 alleen online met opel / gm servers. Er is geen offline versie voor 2016 autos.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.