Opel TIS of andere software

Forumindex Forums Modellen Astra Opel TIS of andere software

5 berichten aan het bekijken - 76 tot 80 (van in totaal 80)
  • Auteur
    Berichten
  • #18361107
    the-duke
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 August 2007

      Hallo,

      Klinkt interessant.
      Is deze versie toevallig ook geschikt voor windows 10 en tot welke jaargang kan ik daar info in vinden ?

      Gr,
      The Duke

      #18361111
      pjotter
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 November 2013

        [quote quote=18361107]Hallo, Klinkt interessant. Is deze versie toevallig ook geschikt voor windows 10 en tot welke jaargang kan ik daar info in vinden ? Gr, The Duke[/quote] Het gaat om de 2010 versie  v TIS   Zal hier ook Autodata 3.45 software link plaatsen om te downloaden

        https://1drv.ms/t/s!Am0XkbGDuIZHgiJmEjCzOPY_bAi0

        https://1drv.ms/u/s!Am0XkbGDuIZHgiMc4h0fNpSsuM82

        :smiley-car:

         

        #18361133
        the-duke
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 August 2007

          Bedankt voor je antwoord!

          Ik heb 2 vragen als dat mag:
          1) bedoel je dat het geschikt is voor windows 10 of is het de versie waarin modellen staan t/m bouwjaar 2010 ?
          2) de autodata 3.45 ken ik niet, maar kan ik die gebruiken in combinatie met een ELM327 om realtime data uit te lezen van de sensoren in mijn auto ?

          Bedankt,
          The Duke

          #18361137
          pjotter
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 November 2013

            [quote quote=18361133]Bedankt voor je antwoord! Ik heb 2 vragen als dat mag: 1) bedoel je dat het geschikt is voor windows 10 of is het de versie waarin modellen staan t/m bouwjaar 2010 ? 2) de autodata 3.45 ken ik niet, maar kan ik die gebruiken in combinatie met een ELM327 om realtime data uit te lezen van de sensoren in mijn auto ? Bedankt, The Duke[/quote]

            Het TIS is van autos t/m bouwjaar2010          Autodata is een database programma waar gegevens kunt opzoeken dit is software voor pc of laptop

            OM een ELM327 te gebruiken kun je via bluetooth ,kabel of wifi realtime data uitlezen met bv torque pro uit je auto via je canbus aansluiting op je mobiel of tablet

            #18361157
            the-duke
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 August 2007

              Helemaal duidelijk, bedankt voor de uitleg !

              gr,
              The Duke

            5 berichten aan het bekijken - 76 tot 80 (van in totaal 80)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.