Opel signum 2.2 2003 ellende ellende

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Opel signum 2.2 2003 ellende ellende

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18473835
    remon2905
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 April 2016

      Goedemiddag,

      Het leed dat signum heet,

      Zondag avond nog zoon 50 kilometer gereden niks aan de hand, achter af merkte ik iets minder vermogen dan normaal iets vertraagde gas response, maar dacht er niks van want rijd in een diesel voor het werk, dacht dat het aan mij lag :unsure:

      Maandag ochtend vrouw wil sochtens naar het werk rijden boel herrie onder de motorkap,

      Olie gecheckt was aardig aan de lage kant, olie bijgevuld lawaai leek gelijk te verminderen.

      Dagen erna gewoon gereden, af en toe maakte hij wel wat minder toeren, tot een paar dagen geleden toen werd de auto steeds minder rijdbaar en met minder rijdbaar bedoel ik vooral bijna geen vermogen onderin als ik nu de koppeling Oplaat komen zonder gas geven de auto bijna uitvalt.

      Nu heb ik de auto uitgelezen, en je raad het al geen foutcodes , maar het probleem is er nog steeds!

      Dus het probleem is dus als volgt, weinig vermogen slecht optrekken, zo nu en dan uitvallen uit is verder wel rijdbaar maar niet top( rijden en nu ook al niet meer mee ) dacht zelf de hd pomp maar dan zou ik toch een fout melding moeten krijgen? Ik kom er op het moment niet meer uit B-)

      Ik hoop dqt iemand er een lampje op kan schijnen

      Alvast bedankt :help:

       

      #18473847
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Wie heeft de uitlezen gedaan? Hoeveel is de short term en long term fuel trims? Wat doet lambda 1 met vol gas?

        #18473927
        Opeltje17
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 January 2012

          Ketting van tijd.

          #18474151
          Bart…
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 March 2019

            Welke motorcode heb je? Als je de z22se hebt dan zit er geen hd pomp op. De z22yh heeft er wel een.

            #18475041
            Stefan662
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 August 2012

              Gasklep huis schoon, niet verstopt ?  Geen valse lucht in lucht inlaat slang (scheurtje) ?

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.