Opel Power Forum Stopt!

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Opel Power Forum Stopt!

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Berichten
  • #17847188
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      op de 1 of andere manier
      krijgt dj telkens weer mot met de mensen
      waar die mee omgaat:hmmz

      tjah kan aan hem liggen
      of aan al die anderen ik weet t niet
      en eerlijk gezegt boeit het me ook niet

      wel weer n wat vreemde manier om afscheid te nemen cq aandacht te vragen

      verder gewoon laten voor wat het is
      net als gt/w al gepost had er is eigenelijk niets veranderd
      cq verloren gegaan;)

      opel power forum
      is ook gewoon nog actief:thumbup

      #17847189
      gtw
        Lid sinds:
        1 July 2004

        precies
        ik denk er net zo over.

        #17847190
        boyanka
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 June 2005

          [rquote=1904206&tid=145570&author=mantamafkees01]Beste Opel-vrienden, Ik heb er lang over nagedacht, maar ik ben tot een beslissing gekomen en trek de stekker eruit. Einde Opel Power Forum, einde Opelfreaks, einde Wheels4fun en einde Deejay in het Opel-wereldje. Voor de mensen die graag willen weten waarom, nou eigenlijk heel simpel….ondanks onze inzet binnen het Opel-wereldje lopen Silvia en ik sinds ons vertrek bij Opel Power Nederland met een aantal spreekwoordelijke messen in onze ruggen en zijn wij blijven zitten met een flinke schuldenpost. Nu zijn wij sinds vorige jaar actief bij een erg gezellige motorclub en zetten wij ons in voor een aantal verenigingen. Dit heeft ons geleerd dat het ook anders kan en sinds kort rijden we ook geen Opel meer. Ik moet helaas wel toegeven dat me dat goed bevalt….. Iedereen bedankt en tot ziens, Deejay

          [/rquote]

          :agentgoede keus, jammer dat je er zo laat achter bent gekomen

          #17847191
          kadettje-89
            Lid sinds:
            19 February 2007

            ach ja ik heb het toch altijd wel een raar vrienden clubje gevonden.hoe ik het nu doe zo nu en dan hier op het forum vindt ik het wel best,heb een hoop mensen van beide kanten leren kennen positief en negatief.en heb er toch wel een paar vrienden aan over gehouden van mijn eigen kleine mini meeting die ik zelf had gemaakt.

            #17847192
            arnold kadett
              Lid sinds:
              17 October 2010

              [rquote=1905735&tid=145570&author=kadettje-89]ach ja ik heb het toch altijd wel een raar vrienden clubje gevonden.hoe ik het nu doe zo nu en dan hier op het forum vindt ik het wel best,heb een hoop mensen van beide kanten leren kennen positief en negatief.en heb er toch wel een paar vrienden aan over gehouden van mijn eigen kleine mini meeting die ik zelf had gemaakt.[/rquote]

              nog meer mopar mannen hier?

              #17847193
              InjectTheVenom
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 December 2004

                Was idd wel handig geweest om iets duidelijker te zijn, mijn reactie was gericht op het opn forum bericht en niet de advertentie :)

                #17847194
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  :thumbup

                  #17847195
                  danny
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 July 2004

                    Ik weet de toedracht wel van dit verhaal wat begon als een geintje tussen 2 mensen, wat te ver escaleerde

                    de ware aard van bepaalde mensen kwam toch wel boven drijven, waarvan wij toen der tijd al wisten hoe ze waren.

                    Maar ala: al de tijd die deejay er in heeft gestopt al die jaren om opn op de internet kaart te krijgen word zonder pardon vergeten

                    Met dank aan de mensen die wel weten over wie ik het hebt

                    #17847196
                    js 400
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      [rquote=1907065&tid=145570&author=danny]Ik weet de toedracht wel van dit verhaal wat begon als een geintje tussen 2 mensen, wat te ver escaleerde

                      de ware aard van bepaalde mensen kwam toch wel boven drijven, waarvan wij toen der tijd al wisten hoe ze waren.

                      Maar ala: al de tijd die deejay er in heeft gestopt al die jaren om opn op de internet kaart te krijgen word zonder pardon vergeten

                      Met dank aan de mensen die wel weten over wie ik het hebt[/rquote]

                      jammer danny dat je hier niet de hoed en de rand van weet,dan krijg je dit soort domme reakties natuurlijk van jouw:fy1:fy1:fy1
                      dit was al lang ons forum niet meer,en had bepaalde oorzaken die hier verder niemand aan gaat.
                      maar de tekst die er staat heeft hij allemaal zelf veroorzaakt en hebben wij niks mee van doen,dat is pure laster tegen opn.
                      er hebben hier in deze topic mensen geresgeerd die weten hoe dj in elkaar zit,en hebben dit aan den lijve ondervonden.

                      #17847197
                      2000
                      Moderator
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        Reacties met (gemeende) middelvingers worden hier niet gewaardeerd, zeg maar. Er zijn misschien fora waar dat wel kan, maar hier niet. Graag een beetje normaal tegen elkaar. Mocht dat echt niet lukken, dan is er altijd nog u2u.

                        #17847198
                        kadettje-89
                          Lid sinds:
                          19 February 2007

                          ach ja het word nix anders dan steeds maar vingertje wijzen naar bepaalde personen.ik vindt eigenlijk wel tijd voor een slotje cq verwijdering,dit is echt alleen maar vervuiling.en zoals 2000 zeg handel dit lekker onderling uit of via u2u

                          #17847199
                          Anoniem
                            Lid sinds:
                            1 January 1970

                            inderdaad topic op slot of weg gooien

                            ik heb deejay al veel langer meegemaakt
                            en ondanks dat het vast allemaal goed bedoeld is

                            gaat het elke x weer mis

                            maar topic dich en ophouden met oude koeien uit de sloot
                            trekken

                            en 2000 dit:fy1 poppetje icoontje zit der toch niet voor niets
                            ????
                            als je t niet mag gebruiken verwijder die dan ook ff;);)

                            verder begrijp ik wel wat je bedoeld
                            ik vind ook niet dat sommige meningsverschillen
                            op t forum publikelijk uitgevochten moet worden

                            maar door dat ik ook al lang mee draai
                            weet ik ook best wat js bedoeld
                            en kan hem geen ongelijk geven;)

                            anyway topic dicht doen lijkt me het beste;):thumbup

                            #17847200
                            Anoniem
                              Lid sinds:
                              1 January 1970

                              Topic gaat dicht, lijkt me een goed plan. Eventuele verdere communicatie mogen jullie via u2u of mail doen.

                            13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
                            • Het onderwerp ‘Opel Power Forum Stopt!’ is gesloten voor nieuwe reacties.