Opel motormanagement en electro, stekkers,

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Opel motormanagement en electro, stekkers,

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222444
    Dragon_blue
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 June 2010

      Hoi,

      kan iemand mij vertellen of de stekkers die bij opel gebruikt worden voor diverse motormanagement sensoren en lampen en electro enzovoorts (bijvoorbeeld astra G 2001, mistlampen stekkers, bobine stekkers, de half ronde met borgklip)
      ook ergens los te verkrijgen zijn???

      :hmmz:)

      #17687641
      Dragon_blue
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 June 2010

        ik dacht op http://www.rdae.nl gezien te hebben dat deze ze heeft, genoemd seal connectors maar of dat juist is weet ik niet…

        #17687642
        sjouke
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 September 2006

          sloperij is veel makkelijker :P

          #17687643
          Dragon_blue
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 June 2010

            hahahahaha ja ok, dat zou ook nog kunnen… :)
            gewoon kniptangetje mee, en dan vragen of je even mag snoeien hier en daar :P,

            k wil namelijk een paar permanente
            accessoires inbouwen en dan wil ik niet de originele stekkers afknippen en ze dan vervangen door iets anders.. :)

            #17687644
            sjouke
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 September 2006

              nou ja dat heb ik wel gedaan … gaat het snelste :thumbup:P

              #17687645
              InjectTheVenom
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 December 2004

                Hoe wil je die extra accessoires inbouwen dan? Als je een beetje handig bent met een naald om de weerhaakjes los te peuteren en de draad uit de connector te halen kun je het heel wat makkelijker oplossen.

                #17687646
                Dragon_blue
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  5 June 2010

                  naja het gaat mij er om stekkers aan de accessoires te maken die ik standaard op opel stekkers kan klikken… ;)

                  k wil mijn eigen originele stekkers t liefst NIET vervangen door iets anders, en dus gewoon origineel laten zodat de accessoires straks makkelijk en SNEL te verwijderen zijn :P :D:D

                  #17687647
                  GlennGSI
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    28 August 2007

                    origineel gepost door Dragon_blue
                    naja het gaat mij er om stekkers aan de accessoires te maken die ik standaard op opel stekkers kan klikken… ;)

                    k wil mijn eigen originele stekkers t liefst NIET vervangen door iets anders, en dus gewoon origineel laten zodat de accessoires straks makkelijk en SNEL te verwijderen zijn :P :D:D

                    Dit vind ik wel een goed idee. op die manier vernachel je de kabelboom van de auto in iedergeval niet.

                    Ik zou btw ook gewoon naar de sloop gaan en een auto helemaal leeg knippen. Vragen zou ik btw niet doen :P gewoon knippen het heet niet voor niks een sloop.

                    #17687648
                    sjouke
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      22 September 2006

                      :thumbup dat dus :D

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.