Opel Mokka

Forumindex Forums Modellen Mokka Opel Mokka

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 51 tot 62 (van in totaal 62)
  • Auteur
    Berichten
  • #17972758
    OA-H
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 May 2012

      @RISL wrote:

      Ik wilde er laatst ook eens over beginnen hier, maar er is toen niet van gekomen.
      Zelf vind ik het een spuuglelijk ding, maar ik vind sowieso dat Opel geen mooie auto’s meer bouwt (Astra J, Meriva B, Agila B, Corsa D, Insignia).
      Slechts de Astra Coupé, de Speedster en de GT kunnen me bekoren (van de laatste jaren), daarvoor moeten we alweer terug naar wagens als de Manta A, Rekord D, Monza, enz.
      Ik ben 22, maar dat oude spul trekt me veel meer dan al die dikke ronde vormen die nu het straatbeeld vormen.

      De opels gaan met de tijd mee moet je ook maar eens doen ;) :D

      #17972759
      Lathouwers
        Lid sinds:
        9 November 2012

        Voor degene die er nog niet in hebben mogen zitten, hij rijdt heerlijk!

        [youtube:1f43b4jv]http://www.youtube.com/watch?v=TAOOrDRQFhU&feature=plcp[/youtube:1f43b4jv]

        #17972760
        Opelkees
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 September 2007

          wat een irritant ventje zeg pfff vermoeiend!

          #17972761
          marcelnl
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 June 2012

            jaaaaaa die vind zich zelf we heeeeel goed
            :thumbdown

            #17972762
            Vinci
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 August 2009

              Hou niet van al die nieuwe troep die veel te hoog op de wielen staat. De Quashquai (spel ik het nou goed??) Merc. M klasse, Q123456, X123456, Dacia Duster…. Kan me allemaal niet bekoren. We wonen in een land wat bijna één massieve plak glad asfalt is, beetje zinloos om dan in zo’n wannabe offroad wagen te gaan rijden naar mijn mening.

              #17972763
              RISL
              Moderator
                Lid sinds:
                24 January 2011

                @OA-H wrote:

                @RISL wrote:

                Ik wilde er laatst ook eens over beginnen hier, maar er is toen niet van gekomen.
                Zelf vind ik het een spuuglelijk ding, maar ik vind sowieso dat Opel geen mooie auto’s meer bouwt (Astra J, Meriva B, Agila B, Corsa D, Insignia).
                Slechts de Astra Coupé, de Speedster en de GT kunnen me bekoren (van de laatste jaren), daarvoor moeten we alweer terug naar wagens als de Manta A, Rekord D, Monza, enz.
                Ik ben 22, maar dat oude spul trekt me veel meer dan al die dikke ronde vormen die nu het straatbeeld vormen.

                De opels gaan met de tijd mee moet je ook maar eens doen ;) :D

                Ik twijfel er niet over…. Ik heb veel liever het mooie oude spul dat echt nog onderscheidend was, dan de nieuwe wagens qua ontwerp amper nog te onderscheiden van een zoveelste KIA, Hyundai, Citroën of Renault.

                Maar goed, weer ontopic:
                M’n ouders denken erover om een Mokka te gaan kopen over een paar jaar, als ze de Vec C1 SW niet meer nodig hebben.

                #17972764
                arjontje
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  31 March 2006

                  @RISL wrote:

                  @OA-H wrote:

                  @RISL wrote:

                  Ik wilde er laatst ook eens over beginnen hier, maar er is toen niet van gekomen.
                  Zelf vind ik het een spuuglelijk ding, maar ik vind sowieso dat Opel geen mooie auto’s meer bouwt (Astra J, Meriva B, Agila B, Corsa D, Insignia).
                  Slechts de Astra Coupé, de Speedster en de GT kunnen me bekoren (van de laatste jaren), daarvoor moeten we alweer terug naar wagens als de Manta A, Rekord D, Monza, enz.
                  Ik ben 22, maar dat oude spul trekt me veel meer dan al die dikke ronde vormen die nu het straatbeeld vormen.

                  De opels gaan met de tijd mee moet je ook maar eens doen ;) :D

                  Ik twijfel er niet over…. Ik heb veel liever het mooie oude spul dat echt nog onderscheidend was, dan de nieuwe wagens qua ontwerp amper nog te onderscheiden van een zoveelste KIA, Hyundai, Citroën of Renault.

                  Maar goed, weer ontopic:
                  M’n ouders denken erover om een Mokka te gaan kopen over een paar jaar, als ze de Vec C1 SW niet meer nodig hebben.

                  Nou vroeger leken ook alle eurpese auto’s op el kaar vooral ford en opel.

                  #17972765
                  2e-c14nz
                    Lid sinds:
                    5 June 2009

                    Ik moet zeggen ik heb er een tijd geleden in mogen rijden en het rijd allemaal prima hoor. De design richting van opel van vandaag de dag vind ik eigenlijk wel netjes. Wat ik alleen zo verschrikkelijk jammer vind, zijn de drukke dashboards van de huidige modellen. Veel te druk.

                    #17972766
                    Veroluk
                      Lid sinds:
                      1 February 2013

                      Ik vind de mokka super. Zoals in de andere topic gemeld hebk 20 jaar VW gereden van Polo over Golf, Jetta, Passat en nu Tiguan.
                      Nu het tijd wordt om weer van wagen te wisselen zowat elke compacte SUV getest en was reuze blij met de rijervaring met de Mokka. Prijs kwaliteit = super! :thumb

                      #17972767
                      wim-v6
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        12 August 2005

                        Leuk om te horen, mocht u er eens aanschaffen / gaan leasen, wens ik u veel plezier met deze auto..

                        Willem

                        #17972768
                        corsahhw
                          Lid sinds:
                          17 June 2013

                          me ouders hebben er in oktober 1 besteld
                          als het goed is komt hij binnen een maandje binnen :jerry

                          echt een gaaf bakkie met alles erop en eraan
                          zwarte auto
                          bruin lederen bekleding
                          1.4 140pk 4×4 :D

                          en de zafira van 2007 die we nu nog hebben die gaat weg die is echt af nu haha :afro

                          #17972769
                          Piet van Tol
                            Lid sinds:
                            31 August 2010

                            Ik heb een Opel Mokka met het Navi900 systeem. Dit systeem geeft plaats-, en straatnamen verknipt door zoals bijv. Roos en Deaal en boodchappen op de A27 en A28 “storingen over 2000 meter” Door GM verwezen naar Navtec, door Navtec verzen naar dealer. Deze heeft een update gedaan, maar dat heeft niets veranderd en de betreffende serviceman heeft bevestigd, dat er één en ander niet goed is, maar ik heb de laatste versie van 2012, terwijl de auto van december 2013 is. Volgens GM kunnen zij er niets aan doen en moet ik daar maar mee leven. Zijn er nog meer gebruikers met hetzelfde probleem? Anders moeten de dealer deze auto maar terugnemen.

                          12 berichten aan het bekijken - 51 tot 62 (van in totaal 62)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.