Opel meriva opc 1.6turbo 2006

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Opel meriva opc 1.6turbo 2006

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370304
    Driss2k1
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 December 2019

      Hallo

      Ik ben hier nieuw en had enkele.vragen ik ga misschien binnenkort een opc meriva turbo kopen en wou is weten als het een.goed idee zou zijn qua ervaring en zijn die motors goed of veel problemen? Dank u iedereen!

      #18370305
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Tank de voorgeschreven brandstof (Euro 98). Houd in de gaten bij intensieve rijstijl of die niet arm gaat lopen. (anders laten chippen en vooral niet te arm laten lopen).

        #18370306
        Driss2k1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 December 2019

          Hallo dank u Haasje

          Het zal een meriva zijn van 2006 180pk

          De verkoper zegt dat het een ketting is zn geen riem? Nochtans ik dacht dat alleen de meriva 1.4 een ketting had of ?

          En qua algemeen problemen want.moeilijk om informatie op.google te vinden zijn dat goeie motors in het algemeen?da

          Dank u

          #18370320
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Motoren lopen vaak stuk door te arm lopen. Foutief chipppen / brandstof gebruik. Motoren hebben Riem geen ketting.

            #18370383
            Driss2k1
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 December 2019

              Perfect dank u.voor alle die info
              Auto gaan kijken lijkt me nog in goeie staat had nog een vraagje auto had een trekhaar ? Ik dacht dat men op een opc geen trekhaard konden plaatsen ? Ik vraag me af als het okay zou zijn voor keuring

              Dank u

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.