Opel manta A onderdelen Beurs Autotron?

Forumindex Forums Modellen Manta Opel manta A onderdelen Beurs Autotron?

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213954
    peerke1987
      Lid sinds:
      28 December 2006

      Ik heb nogsteeds wat onderdelen nodig en wil eigenlijk een eindsprint maken en zoveel mogelijk onderdelen in 1x kopen.

      Nu weet ik dat de Autotron Oldtimer Beurs plaatsvindt in het weekend van 21 November. Maar ik vroeg me af of hier ook veel opel oldtimer onderdelen te vekrijgen zijn. Zowel nieuw als gebruikt?

      Nog mooier zou zijn opel manta A onderdelen, zo ja, wat is dan de beste dag om te gaan?

      Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft!

      #17547328
      googempie
        Lid sinds:
        2 April 2006

        Ik ben daar 2 jaar jaar geleden geweest en buiten 2 spiegeltjes een handboek, onderdelen boek en een sigaretten aansteker ben ik toen niet gekomen.

        #17547329
        JOZO
          Lid sinds:
          29 September 2006

          zou wel mooi zijn als het daar te vinden is. Lekker dicht in de buurt en altijd mooi om te zien

          #17547330
          Kermitkiller
            Lid sinds:
            26 March 2005

            geef effe door wat je zoekt ik ben er ook op de zondag kan ik misschien wat meebrengen als het niet te groot is natuurlijk

            effe bellen dan graag 0621664341

            :wors:wors:wors:wors:wors:wors

            #17547331
            Kermitkiller
              Lid sinds:
              26 March 2005

              origineel gepost door peerke1987
              Ik heb nogsteeds wat onderdelen nodig en wil eigenlijk een eindsprint maken en zoveel mogelijk onderdelen in 1x kopen.

              Nu weet ik dat de Autotron Oldtimer Beurs plaatsvindt in het weekend van 21 November. Maar ik vroeg me af of hier ook veel opel oldtimer onderdelen te vekrijgen zijn. Zowel nieuw als gebruikt?

              Nog mooier zou zijn opel manta A onderdelen, zo ja, wat is dan de beste dag om te gaan?

              Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft!

              heb dr wel ervaring mee voor speciaal manta A onderdelen hoef je niet perse te gaan want die zijn er niet zoveel voor andere dingen zoals verzamelerij is er meer daarom ga ik ook al jaren t,is een eindje rijden maar je moet er wat voorover hebben he
              maar dat eindje rijden gaat voor de meeste niet op die hebben het het liefst op een presenteer blaadje:jerry:jerry:jerry

              #17547332
              mantabas
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 November 2006

                ben zelf ook al een paar jaar op deze oldtimerbeurs te rosmalen geweest
                erg veel te vinden voor oldtimers (en een leuke middag weg )maar idd niet speciaal voor de manta A of B
                veel diversiteit fransen, duitsers (vooral veel benzen)en ook best wat amerikanen
                Wel staat (of staan) er altijd wel iemand die in opel spullen doet
                Als je met hem contact opneemt en zegt wat je zoekt neemt hij de spullen vast wel voor je mee
                is voor de brabanders best interresant omdat het voor de meeste redelijk dichtbij is zou hier verder in de buurt ook geen speciale beurs voor opels weten..

                #17547333
                Kermitkiller
                  Lid sinds:
                  26 March 2005

                  origineel gepost door Kermitkiller
                  geef effe door wat je zoekt van MANTA-A ik ben er ook op de zondag kan ik misschien wat meebrengen als het niet te groot is natuurlijk

                  effe bellen dan graag 0621664341

                  :wors:wors:wors:wors:wors:wors

                  het kan nog tot woendag avond daarna heb ik geen tijd meer op het uit te zoeken

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.