Opel Maestro 2.0 iPod/USB/AUX interface

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Opel Maestro 2.0 iPod/USB/AUX interface

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262470
    patman
      Lid sinds:
      21 October 2004

      Ik zou graag muziek via usb of gsm op mijn originele cd70 navi radio willen afspelen.
      Helaas is mijn vectra uit 2006, dus heeft die geen aux op de originele radio.
      Ook is het moeilijk om zo’n cd70 te vinden van bouwjaar 2008 of hoger.
      Nu kwam ik dit tegen en dat leek me wel interessant:
      http://www.navinc.nl/Vectra2005-2009-14?s=2545

      Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben?
      Alvast bedankt!

      #18197967
      Patje gts
        Lid sinds:
        27 May 2013

        Blijkt goed te werken echter erg duur.
        Ik wou hem ook kopen echter ben ik voor een parrot mki9200 gegaan.

        Gr
        Patrick

        #18197968
        aussie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 January 2012

          Ook een optie
          niet de goedkoopste, maar wel 1 van de mooiste
          http://www.dension.com/product/iPod-iPhone-car-adapters/gateway-300″ onclick=”window.open(this.href);return false;

          #18197969
          patman
            Lid sinds:
            21 October 2004

            Maar heb je voor die dension gateway 300 geen aux ingang op de radio nodig?

            #18197970
            aussie
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 January 2012

              Kan het even niet vinden, maar op een engelse site hadden ze het er over dat je hem dan moet laten programmeren met tech 2 (als je hem niet hebt)

              #18197971
              Patje gts
                Lid sinds:
                27 May 2013

                Toestelen van 2006 hebben intern geen voorbereiding voor aux. Dus programmeren kan misschien wel maar dan heb je nog geen aux in je toestel. Er is iemand die aux kan solderen in je toestel . Volgens mijn woon deze in Duitsland of zo.

                Gr patrick

                #18197972
                patman
                  Lid sinds:
                  21 October 2004

                  De dension heb je dus idd een aux ingang voor nodig.
                  De set van navinc heeft dit niet nodig.
                  Dus al met al is die set van navinc toch niet zo duur, aangezien je geen nieuwe radio hoeft te kopen en je hoeft niets te laten updaten of activeren bij de dealer.

                  De parrot mki9200 is ook een mooie oplossing maar met een kabelboompje ben je ook al 200 euro kwijt en ik wil liever geen schermpjes op mijn dashboard.

                  Dus ik denk dat ik binnenkort toch die set van navinc ga bestellen en ik zal jullie mijn ervaringen laten weten.

                  #18197973
                  speaker
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    8 March 2007

                    Dit systeem werkt over de antenne… Ben benieuwd hoe het klinkt!?

                    #18197974
                    DennisD
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      25 June 2007

                      Ik maak zelf gebruik van een dension ice link, deze heb ik 2e hands gescored via eBay voor 35,-. Over het geluid ben ik tevreden, hij word net zoals bovenstaande aangesloten op de antenne aansluiting van de radio. Ikzelf gebruik alleen mijn telefoon via de 3,5 mm aansluiten maar je kan er ook je iPod op aansluiten, echter geen USB maar in mijn geval meer dan voldoende. Oja mijn telefoon kan ik niet bedienen met de radio of de knopjes op het stuur.

                      Stuk goedkoper dan die 200.-

                      #18197975
                      vectraW
                        Lid sinds:
                        28 September 2010

                        Als je voor een dension gateaway gaat moet je eerst naar de vod om te kijken of ze je aux vrij kunnen programeren zodat die in je scherm verschijnt
                        Ik heb zelf een gateaway 300 laten inbouwen (achteraf eenvoudig zelf te doen ) deze heeft usb aux en ipod aansluiting tot nu toe zeer tevreden over. ( kosten waren €209)

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.