Opel Karl en Adam nog maar tot eind 2019

Forumindex Forums Modellen Karl Opel Karl en Adam nog maar tot eind 2019

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18361085
    aapje1963
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 July 2006

      Karl en Adam verdwijnen
      Er zijn ook modellen die het veld moeten ruimen. De kleinste Opels, de Karl en de Adam, krijgen geen opvolgers. Opel blijft beide auto’s verkopen tot eind 2019. Ook de Cascada wordt niet opgevolgd door een nieuwe editie. In Nederland wordt de cabrio op dit moment alleen nog uit voorraad verkocht.

       

      #18361094
      Tha_Duck
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 October 2017

        Bijzonder, ze hadden met de Karl toch een behoorlijk marktaandeel? Je ziet ze vaak rijden en zijn populair in de private lease. Prijs is meer dan prima voor wat je krijgt aan luxe en opties.

        Dan zal de instapper de Corsa worden, maar die is een behoorlijk stukje duurder toch?

        #18361116
        aapje1963
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 July 2006

          Ja Corsa is zeker duurder..

          2019 komt de nieuwe Corsa.. ala PSA

          #18361121
          Tha_Duck
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 October 2017

            Dan was het een kort uitstapje naar Opel voor mij denk ik ;) Alhoewel, ik ben een fervent PSA rijder. Maar de kleine auto’s van de PSA groep vind ik afschuwelijk qua uitstraling en opties/luxe.

            #18361122
            Jasper98
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 January 2017

              Het zal waarschijnlijk niet heel lang duren totdat PSA de opvolgers van de huidige 108 en C1 presenteert, het lijkt mij aannemelijk dat er tóch een Opel variant van komt. De huidige Karl is geen PSA product dus is het logisch dat het model binnen afzienbare tijd wordt stopgezet.

              Groet,

              Jasper

              #18361164
              aapje1963
              Deelnemer
                Lid sinds:
                28 July 2006

                Er komt zeker wel een opvolger. Mij benieuwen.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.