Opel insignia Sports Tourer cosmo 1.6 Turbo gekocht

Forumindex Forums Modellen Insignia Opel insignia Sports Tourer cosmo 1.6 Turbo gekocht

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Auteur
    Berichten
  • #18014836
    iquick
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 July 2011

      @opel-limbo wrote:

      Haha, ik had al zo’n gevoel dat Keijzertje het was!!!! king:

      Maarrreehhhh, waar blijven nou die :kewlpics ????

      Greets Roel

      Die gevoel had ik twee dagen geleden al, zien jullie het nu pas behoorlijke achterlopers :jerry ben wel benieuwd naar die mooie witte waggie van je :jerry

      #18014837
      insigniatuning
        Lid sinds:
        17 August 2012

        Beste allemaal,

        Zoals verwacht was ik weer verbannen op de site, maar via de vele proxyservers kom ik toch iedere keer weet terug !!!
        Dus voordat ik kan reageren of foto,s kan plaatsen word ik weer verbannen …………………………

        Wat betreft het hele verhaal, ls iemand domme opmerkingen naar mij blijft maken krijgt ie ze gewoon terug, de 1 mag dat schijbaar hier en de ander schijnbaar niet !

        Dus mocht ik even niet meer reageren ben ik weer verbannen -:) -:)

        Greetz

        #18014838
        RISL
        Moderator
          Lid sinds:
          24 January 2011

          Wat een verhalen slinger jij iedere keer het internet op….

          Je bent niet opnieuw verbannen, het is alleen niet toegestaan om via proxyservers hier op het forum te komen. En dat zie jij zelf ook, want toen je het forum op probeerde te komen via de proxy die je gebruikte, kreeg je de melding “Toegang via proxy niet mogelijk”.

          Je krijgt gewoon een tweede kans, maar niet via proxyservers. Wat je moet doen, is een mailtje sturen naar Senatorman (webmaster apestaartje opel-forum.nl) met een verzoek om de oude ban (die je zelf aangevraagd hebt) op te heffen. Je kunt dan gewoon met je eigen IP-adres en oorspronkelijke forumnaam (Keijzer) inloggen. Je kunt er ook voor kiezen om ‘Insigniatuning’ te blijven gebruiken.

          Je weet zelf heel goed hoe het verhaal gelopen is en je probeert het hier ten gunste van jezelf te verdraaien. Ik heb je destijds meerdere keren een vraag gesteld waarop je niet wilde antwoorden. Toen een forumlid daar een opmerking overmaakte (niet beledigend, ook al insinueer jij van wel), ging jij behoorlijk te keer. Je gaf direct aan dat je geen waarschuwing wilde en dat we je mochten verwijderen van het forum. Dat is gebeurd. We hebben direct besloten dat, als je terug zou komen, dat dat mogelijk moest zijn.

          Ga dan nu niet lopen roepen dat we je blijven bannen (want dat is niet waar) en dat sommige mensen hier meer mogen dan anderen. Ik wil je graag aanraden om het hierbij te laten over je verwijdering en voortaan ontopic te blijven. Mocht je nog wel het één en ander kwijt willen, doe dat dan per pm, dan houden we het forum vrij van dit soort posts en blijft het gezellig.

          En nogmaals: welkom terug en ik ben erg benieuwd naar foto’s van je Insignia!

          #18014839
          insigniatuning
            Lid sinds:
            17 August 2012

            Hoi,

            Ik zit eralweer een week op via proxy en dat ging gewoon goed tot dat ik het kenbaar maakte en gelijk weer een BAN kreeg.
            Zou het inderdaad leuk vinden als de officiele ban eraf gaat, dan kan ik er weer gewoon op en niet via alle verschillende proxy,s

            Greetz

            #18014840
            RISL
            Moderator
              Lid sinds:
              24 January 2011

              Ja, we kunnen moeilijk ieder lid z’n IP gaan controleren. Je was niet zelf geband, maar de proxy werd geblokkeerd door een ban van het forum.

              Mail even naar webmaster apestaartje opel-forum punt NL met het verzoek aan Senatorman, dan kan hij je oude ban opheffen.

              Ik hoop dat je hier dan een met een schone lei begint. Enne….ik denk dat veel mensen toch wel ongeduldig worden van het wachten op die foto’s ;)

              #18014841
              insigniatuning
                Lid sinds:
                17 August 2012

                Heb een mail gestuurd en een PM.
                En die ban van het forum werkt niet echt optimaal hoor, ik doe het nu via meerdere proxy en alles werkt gewoon.

                Maar goed ik he een mail gestuurd zoals ik al vermelde.

                De foto,s maak ik zsm hij staat nu even in de garage

                Greetz

                #18014842
                RISL
                Moderator
                  Lid sinds:
                  24 January 2011

                  Tja, er zijn nogal wat proxy’s en iedere proxy-gebruiker krijgt een eigen IP, dus Senatorman moet die bans handmatig aanbrengen.

                  Als je het mailtje hebt gestuurd, komt het snel goed, Senatorman reageert altijd vrij vlot.

                  Maar wat ik nou nog steeds wel wil weten, zit er nu EDS software in je Insignia?

                  #18014843
                  Supermotard
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    5 April 2011

                    Risl je wilde graag een antwoord op mijn mening, Ik vindt persoonlijk dat als je als moderator alle topics volgt en overal een mening over hebt dan mag je wel wat professioneler omgaan met je mening.
                    Voorbeeld “gespot op marktplaat”

                    @RISL wrote:

                    Ja, of, zoals ik al eerder zei: het geld is op en hij heeft het hard nodig.
                    Of z’n vriendin/vrouw is het ding beu :jerry

                    Laat vrouwen of vriendinnen er buiten, je weet niet wat er aan de hand is!!!!!
                    Word niet persoonlijk, het gaat hier om hobby auto’s.

                    Meer ga ik er niet over zeggen, bovenstaande had ook via PM gekund lijkt mij.

                    #18014844
                    RISL
                    Moderator
                      Lid sinds:
                      24 January 2011

                      @ Supermotard, ik wilde inderdaad onderbouwing, maar nu vind ik wel dat er wat dingen uit hun verband worden getrokken (want zo offtopic was dat op dat moment niet, want het ging over waarom dat die Kadett weg moest na jaren ombouw zonder ermee te rijden), maar goed, point taken :thumb Ik mis eerlijk gezegd nog steeds een beetje onderbouwing, maar ik zal je verder pm’en, dan kunnen we in dit topic verder ontopic blijven.
                      En bovenstaande had ook via pm gekund, maar ik wist niet in hoeverre Keijzer/Insigniatuning bij zijn pm-box kon.

                      #18014845
                      insigniatuning
                        Lid sinds:
                        17 August 2012

                        :thumb :thumb :thumb

                        #18014846
                        harms
                          Lid sinds:
                          11 June 2011

                          mooie gesprekstof zeg, ik volg dit topic met een glimlach :D :D

                          #18014847
                          Keijzer
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            6 May 2012

                            Keijzer is weer terug hoor heren :thumb :thumb :thumb

                            Groet

                          12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.