Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › Opel Insignia 1.6T Sports Tourer Cosmo 200+PK; BlowOffValve,
- Dit onderwerp bevat 55 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 22 december 2018om 21:03 door Rottentweetie.
-
AuteurBerichten
-
11 december 2013 om 17:32 #17262517
Opel Insignia 1.6 Sports Tourer Cosmo 200Pk+ (EDS Stage 1 ChipTuned)
Beste mensen,
Zoals de meeste van jullie ondertussen wel weten heeft onze Opel Kadett E ons in de steek gelaten. Hij had er geen zin meer in. (En ik eigenlijk ook niet meer! ;)).
Mijn vrouw en ik wilden erg graag over een jaar een Opel Insignia gaan kopen, omdat we het een geweldige model vinden van Opel. We hadden i.p. genoeg geld, maar toch nog even doorsparen. Helaas stopte de Kadett er dus ineens mee. De ene dag netjes geparkeerd, niks geen problemen; de andere dag niet meer willen starten… Zal je altijd zien. Ik had ondertussen genoeg aan die Kadett gedaan en wederom weer 120 erin besteedt om hem weer aan de praat te krijgen, maar zonder succes. Dus ik was er klaar mee…
Maarja.. Dan zaten we dus zonder auto..
Toch nog maar even kijken of we een andere auto konden kopen.. De beslissing was gauw gemaakt en kwamen we deze fantastische Insignia tegen! Afspraak gemaakt met de dealer en diezelfde dag de handtekening gezet en een week later opgehaald! Geweldig! We zijn er echt helemaal blij mee! En wat een geweldige wagen! Rijdt enorm lekker! Lekker veel Power! En van alle gemakken voorzien!
En over welke gemakken hebben we het dan over?– Xenon verlichting
– Led dagrijverlichting
– Meedraaiende lampen
– Breedstralers (mistlampen)
– Parkeersensoren voor en achter
– Elektrisch verstelbare zijspiegel
– Zijspiegel verwarming
– Zijspiegels die naar beneden draaien bij het achteruit rijden.
– 19inch licht metalen sport Opel velgen
– Ingebouwde Navigatie
– Volledig leren bekleding
– Stoelverwarming voor
– Airco
– Elektrische handrem
– Cruise Control
– 230volt aansluiting (150watt) achterin
– Volledig elektrische kofferbak
– Gasveer motorkap
– Mistlampen achter
– En…. 180Paardenkrachtjes!! Heerlijk! :D
– Ongetwijfeld zijn er nog wel wat meer opties maar dat kan ik voor nu verder even niet bedenken.Bij het praatje hoort een plaatje:
Uiteraard gaan er nog kleine dingetjes aan de Insignia veranderd worden. Zo zou ik namelijk alle lampjes willen vervangen (die nu halogeen zijn) voor Ledlampjes. (zoals uitstapverlichting, binnen verlichting etc, kentekenplaat verlichting)
Er gaan geen grote veranderingen meer plaats vinden. Daar ben ik nu wel klaar mee! Die tijd hebben we dan ook gehad, zullen we maar zeggen ;)
En voor de rest word het alleen maar genieten van deze fantastische wagen! (Geen grote veranderingen… Lees vooral het verhaal hieronder verder ;p )Update: 04-08-2014: Een aantal veranderingen.
Aan het begin vond ik de Insignia helemaal perfect zoals die was. En dat was ook zeker het geval. Maar op een gegeven moment kom je toch bepaalde dingen tegen op internet wat je toch wel erg aanspreekt, en wil je dat dan toch ook wel weer erg graag op jouw Insignia zien. Deze veranderingen aan je wagen maakt hem toch net even weer wat persoonlijker. Het is net even weer wat anders dan de rest. En daar hou ik van.Zo heb ik bijv. bij Gm-Tuningparts een aantal dingen gekocht:
– LED lampen voor het gehele interieur.
– LED mistlampen
– LED kentekenverlichting
– Wit/blauwig halogeen bochtenverlichting
– Smoke zijknipperlichten glaasjes.Daarnaast dacht ik ook dat de Insignia meer in zijn schild zou kunnen hebben dan dat ie origineel heeft.
Oftewel ik wilde toch net even wat meer vermogen uit die wagen halen. En ook dat is gelukt.
Ik heb de Insignia laten chippen bij Chiptuning Rotterdam. In eerste instantie was dit niet zo’n succes. Hij werd er alleen maar slechter van dan dat het er beter op werd. Hakkelde en stotterde aan alle kanten. Het verbruik ging gigantisch omhoog etc. Ik dacht: Waar ben ik aan begonnen… :wtf
Dus terug gegaan naar chiptuning Rotterdam en deze hebben me nu de Mapping gegeven van een VW Golf 5 GTI. Schijnbaar heeft deze dezelfde settings maar dan sneller uiteraard. En dat kan zeker kloppen. Want deze waren ineens perfect! De Insignia rijdt er prima op en een stuk vlotter! Zowel onderin gaat het vlotter, en zeker bovenin! Zodra je bij de 2000toeren komt, kan de insignia erg snel acceleren! De Insignia is nu van 180pk naar 227Pk gegaan. Het koppel is daarbij met 30Nm verhoogd. (Van 270Nm naar 300Nm)(Uiteindelijk was ik toch niet zo tevreden over deze Tuning. Lees hieronder meer hierover!)
Ook heb ik er een K&N inlegfilter in gezet. Ook hierbij merk je gewoon dat ook hiermee weer de Insignia een stuk mooier rijdt/accelereert. Het gaat ook zeker weer veel soepeler allemaal.
Zo’n luchtfilter is zeker een aanrader voor iedere Insignia rijder!Foto’s van de afgelopen tijd met de Insignia:
– Verlichting veranderen. o.a. Led verlichting + Bochtenverlichting.
Later kwam ik dit nog tegen, en vond ik nog vetter als de normale uitstapverlichting.. En dus ook maar toegepast! ;)
Toch super gaaf! :D
En dan hier de Led-Mistlampen, waar ik erg blij mee ben! Wat een hoop licht en wat ziet het er gaaf uit!! Het maakt het plaatje helemaal af! Zeker met de Xenon verlichting. Helemaal top!
Dus.. Dat zijn weer even wat veranderingen voor nu!
Ik zit er nog aan te denken om chrome kentekenplaathouders te plaatsen.
Heel veel meer zal er niet gaan veranderen. Tenzij ik natuurlijk weer wat gaafs tegen kom! ;)<hr class=”bbcode_rule” />
Update: Vrijdag 10-10-14: Second Opinion Chiptuning bij EDS in Marl, Duitsland
Na een aantal keren rijden, viel me op dat wanneer ik op ‘Cruise Control’ reed dat de Insignia elke keer wat versnelde en weer inhield, versnelde, inhield etc. Heel irritant dus en totaal niet ecologisch! Daarnaast ging opeens de Bobine kapot nadat de wagen gechipped was. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren, maar omdat het na het Chippen is gebeurt, gaf het niet zo’n goed gevoel.
Daarnaast gaf mij ChipTuning Rotterdam nooit echt een goed vertrouwd gevoel. Het is een 1-mans zaakje met alleen 1 garage box waar i.p. niks in staat. Ook is er verder geen Rollerbank aanwezig om alles goed te checken en/of aan te passen. Alles ging maar een beetje op gevoel. Ook het idee dat er op een gegeven moment een tuning van een VW Golf 5 GTI op werd gezet gaf mij nou niet echt een goed gevoel. Ik wil dat het goed gedaan wordt, en niet dat ik een 1 of andere mapping krijg van een andere wagen. Dus door al deze dingen de tuning terug laten zetten naar origineel, en vervolgens een afspraak gemaakt bij EDS in Marl, Duitsland. Hierover gelezen dat dit bedrijf wel echt 1 van de betere chiptuning bedrijven is. Personeel met verstand van zaken, gespecialiseerd in Opel, en een goede Rollerbank (DynoRun).Vrijdag 10-10-2014 was het dan zover.
Het was zo’n +/- 3uur rijden bij ons vandaan. (Spijkenisse). Het was toch wel weer een beetje spannend aangezien het de eerste keer niet goed ging.
Daar eenmaal aangekomen, stonden we voor een oud pand. (Eerste indruk: Nauw.. Ben benieuwd.. :wtf ). Echter eenmaal binnen zag het er allemaal stukken beter uit, dan bij ChipTuning Rotterdam. Je zag meteen de DynoRun met alles erop en eraan, simpele maar nette wachtruimte en een gangetje verder een balie waar het administratie personeel aan het werk was. Toen was mijn vertrouwen al gewekt: Gelukkig, een echt bedrijf!
Wij waren de eerste die dag en de Insignia werd meteen op de DynoRun gezet. Eerste run met de originele settings.
De man die de Chiptuning uitvoerde, vroeg aan ons welk soort Benzine we gebruikte: 95 of 98. Aan de hand hiervan ging hij Tunen. Aangezien de 98 niet overal te krijgen is, en een stuk duurder is, hebben we ervoor gekozen om de Insignia te laten tunen op Euro95. Hiermee zou hij wel iets minder vermogen krijgen dan met 98, maar wel zeker meer dan normaal. Daarbij kon hij ook zien na de eerste run, dat we goedkopere benzine tankte. Hierdoor haalde de Insignia standaard maar 170Pk… Ook zag je kleine piekjes en dalen wat erop duidde dat we eigenlijk ‘slechte’ benzine tankte. Advies van hem was dan ook: A-merk benzine tanken (zoals Shell etc.) Hierdoor zou de Insignia merkbaar beter moeten rijden en ook met de Tuning ook beter rijden en nog even wat meer Pk’s krijgen. En volgens de beste man is de A-merk benzine ook een stuk beter voor de motor en gaat met deze benzine ook een stuk langer mee. (Euro98 zou Nog beter zijn, maar is in Nederland een stuk duurder)Vervolgens werd de Insignia geChiptuned (op-maat voor mijn Insignia) en ging hij weer op de Dyno-Run.
Hierbij haalde de Insignia bijna 200pk. Beduidend minder dan dat de beste man bij ChipTuning Rotterdam mij ‘vertelde’. (Dit was echter nooit verder bewezen) Dit komt mede door de ‘slechte’ benzine, en doordat hij nu echt getuned is op euro95.
Op de Dynorun liep alles prima, en vervolgens mochten we nog een test-rit maken. Hierbij alles getest, langzaam, acceleren, cruise-control etc. en ja hoor! De Insignia liep heerlijk naar behoren!
Acceleratie is een stuk vlotter en soepeler, 200pk’s in totaal en 20Nm extra koppel! Allemaal iets minder dan bij ChipTuning Rotterdam, maar wel veilig! En dat vind ik toch ook wel erg belangrijk! Nu heb ik er tenminste een goed gevoel aan over gehouden, en dat rijdt wel zo lekker!
Voorheen had ik altijd het idee dat de Insignia een erg zware bak was, en dat de motor er eigenlijk al moeite mee had om het voertuig vooruit te slepen. Nu is dit een stuk minder! Alles loopt echt erg smooth! Zoals het hoort!Advies:
Ga niet naar de Chiptune bedrijven waar ze Geen Rollerbank hebben, en waar ze 100 verschillende automerken zeggen te kunnen tunen. Verdiep je goed in welk bedrijf wel goed is, en welke niet! Zo voorkom je veel ellende en onnodig veel geld uitgeven.Verschil EDS met Chiptuning Rotterdam:
– EDS is een professioneel bedrijf, Chiptuning Rotterdam niet.
Waar uit deze professionaliteit zich dan in? Contract tekenen met de nodige uitleg, Uitleg over de tuning, Rollerbank, Geschoold personeel, TUV getest bedrijf, noem het allemaal maar op.
– EDS heeft vakkundig personeel, over Chiptuning Rotterdam valt dat te betwijfelen.
– EDS heeft een goede rollerbank waar de auto uitgebreid getest wordt, Chiptuning Rotterdam niet. Chiptuning Rotterdam test je auto op de straat, met alle gevolgen van dien.
– EDS informeert naar bepaalde zaken zoals: Wat voor soort benzine, wat de verschillen/gevolgen zijn etc.; Chiptuning Rotterdam niet.
– EDS kan je daadwerkelijk echt vertellen hoeveel pk’s/koppel je meer hebt gekregen; Chiptuning Rotterdam gokt hier maar wat in.
– EDS maakt een tuning op-maat, speciaal voor jouw auto. (Iedere auto is net even wat anders); Chiptuning Rotterdam lijkt maar wat te proberen. Lukt het dan nog niet, krijg je een mapping van een andere merk auto!?
– Bij EDS kan je tenminste ‘normaal’ pinnen; Bij ChipTuning Rotterdam moet je je geld overmaken op zijn laptop via bankoverschrijving (Ideal)
– Bij EDS was de tuning in 1x goed!; Bij Chiptuning Rotterdam moest ik elke keer terug omdat het niet naar behoren werkte.
– Bij EDS nemen ze de tijd voor je! ; Bij Chiptuning Rotterdam was er vaak geen tijd en leek je pas terecht te kunnen wanneer het hem uit kwam.Dus nogmaals: Ga naar een Professioneel bedrijf als EDS, Dbilas als je je wagen wil laten ChipTunen. Dan weet je zeker dat het goed gaat!
Resultaten:Filmpje:
http://youtu.be/30zy94WQwX0Zaterdag 18-10-2014:
Velgjes ophalen bij GM-Tuningparts!
We wilden graag een ander setje velgen bij onze Insignia hebben, zodat we een setje wintervelgen hebben, en een setje zomervelgen. Deze nieuwe worden dan de zomervelgjes, en de andere de wintervelgjes. Helaas zit er wel wat schade aan deze velgen dus deze zullen eerst gerepareerd worden. Daarnaast moeten we ook nog even opzoek naar een leuk setje winterbandjes! ;)
We waren al een poosje aan het rondneuzen en toen kwamen we deze tegen. Erg mooie velgjes voor een mooi prijsje!Ik zelf vind het erg strakke velgjes en ben dan ook zeer benieuwd hoe ze zullen staan onder de Insignia! :thumb
Dinsdag 28-10-2014: Nieuwe velgen onder de Insignia. Wat vet!!
Vandaag heb ik de Insignia naar de garage gebracht om de banden en velgen om te laten zetten.
Ik kon de auto na een aantal uurtjes alweer ophalen en ik was gewoon echt verbaasd! Wat staat dit ontzettend vet zeg! Dit maakt de Insignia echt af! Het plaatje is helemaal compleet! Het klopt gewoon! Deze velgen gaan gebruikt worden voor de zomer banden en die andere velgen zullen eerst gerepareerd gaan worden ivm velgschade, en vervolgens komen daar de winterbanden op.
Maar met de nieuwe velgen ben ik echt heel erg blij!In de tussentijd ook nog is even een HKS Blow Off Valve gemonteerd: (Phhhssssttt…!!) :D
Welke Insignia eigenaar kan nou zeggen dat ie een Blow Off Valve op z’n wagen heeft zitten?! Nou ik dus! :D
Klinkt echt geweldig! Elke keer bij het schakelen: PHHSSSTT! Lijk wel een Subaru, man!!16-06-2015: Heerlijke vakantie in Kroatië. (+ toekomst plannen)
Na een tijd, weer eens een update van mijn kant. Mijn vrouw en ik zijn lekker naar Kroatie op vakantie geweest en uiteraard moeten daar ook mooie kiekjes geschoten worden van de Insignia! ;)
We hadden daar in de 2e helft van de vakantie een mooi appartementje met een mooi tuintje/uitzicht. Dus daar moesten! foto’s gemaakt worden! ;)
In eerste instantie was de auto erg smerig en even een ‘self-service Carwash’ opgezocht.Verder deed de Insignia het echt geweldig. Ook in de bergen.. Wat een power! Heerlijk! Die 204Pktjes komen hier heerlijk tot zijn recht! ;)
Gelukkig niks geen problemen met de Blow-off valve gehad. Deze floot af en toe heerlijk door de bergen heen! Haha! :)
We zijn van deze vakantie wel weer een paar leuke ervaringen rijker!! Wat hebben we daar toch spannende dingen meegemaakt!! :shock: Maar goed.. Gelukkig zijn we er allemaal heelhuids vanaf gekomen! (Ik zal hier later nog een fimpje van posten!)(Toekomstplannen:
– Secundaire interface inbouwen voor o.a. achteruitrij-camera. (Lijkt me toch wel erg handig!)
En daarbij lijkt me het gewoon een grappig iets om je Insignia mee te ‘upgraden’. Enige nadeel: Er zit een prijskaartje aan..
– Insignia nog verlagen. Hierdoor zal de Insignia nog ‘strakker’ worden! :)
– Verder zijn er nog wat kleiner spul in bestelling om de Insignia mee op te leuken en naar eigen smaak te maken. Uiteraard zullen hier de foto’s van volgen! :) )-–––
Update: DBilas Flowmaster
Sinds begin augustus ben ik in het bezit van een DBilas Flowmaster! Wilde altijd al zo ding hebben en kon nu uiteindelijk voor een mooi prijsje het ding van iemand overnemen. Geheel pas klaar en precies mijn motor! :)
Aan het begin wat problemen mee gehad. Ik kreeg meteen de melding: Motorvermogen beperkt; voertuig heeft direct onderhoud nodig! … Ik balen natuurlijk! Wat is dit dan weer?! En na een paar dagen ging het dan ook ineens weer over? Heel vreemd. Naderhand kwam de melding ‘Motorvermogen beperkt’ weer terug… En is ook vanzelf weer verdwenen.. Echt heel irritant.. De auto rijdt echt fantastisch als ie niet beperkt wordt door de software :/ Maar goed ik hou het nog even in de gaten!Hierbij de foto’s: Het staat wel echt heel vet! :)
Uiteindelijk ben ik toch maar van de Flowmaster afgestapt. Ik bleef de meldingen houden en vond dit behoorlijk irritant worden… Van alles geprobeerd, maar niks werkte.. Helaas. Waarschijnlijk komt het, omdat het filter wat in de Flowmaster zit, een veel kleiner oppervlakte heeft als het originele filter. En er op deze manier dus ook door de LMM te weinig lucht wordt gemeten… Helaas! Want het staat wel super vet!! :D
Achteruitrij Camera geinstalleerd :D :
Zo gezegd, zo gedaan. Uiteindelijk de stap maar gezet en ben ik begonnen met het installeren van de achteruitrij camera.
Ik heb hier een hele ‘how to’ van gemaakt.. Zou jij dit dus ook willen? Volg dan zeker die How To. Ik heb precies alles stap voor stap uitgelegd, hoe alles zit en wat je moet doen. Bij vragen hoor ik het graag! (Het topic heet: Installeren achteruitrij camera)Hier een filmpje van het uiteindelijk resultaat:
https://youtu.be/IAG63nI-doAInbouwen Subwoofer in achterbak:
Ik vond dat het wel weer eens tijd werd voor wat meer bass in de Insignia. Als ik dan is een keer een muziekje harder wilde draaien, klonk het zo flets…
Nou.. Nu niet meer :D Tevens meteen wat extra verlichting in de achterbak gemaakt: Zie foto’s:
Standaard schijfremmen vervangen voor geventileerde schijven:
Ik zag dus dat m’n schijfremmen al best een stuk versleten waren. En aangezien ik ze dus toch van plan was te vervangen, waarom dan niet meteen geventileerde schijven??
Foto’s!
(Dit bedoelde ik dus met: ‘Ik wil eigenlijk niet zoveel meer doen aan die auto…; Het klus/sleutel virus is al gauw weer opgestoken en vind ik het toch wel weer erg leuk om lekker te sleutelen aan de Insignia… En zeker als het dan ook lukt uiteraard!)
Verder gaat het dan eindelijk gebeuren: De Insignia gaat verlaagd worden!! De verlagingsveren zijn besteld en worden er dan ondergezet.
Foto’s zullen uiteraard weer volgen!Ik hoor graag jullie reacties!
Updates komen altijd onderaan dit topic!
Groeten,
Kevin :agent11 december 2013 om 17:59 #18198333Een hele stap van een Kadett naar dit, maar mooie wagen, goede keus verder hoor!
11 december 2013 om 17:59 #18198334Gefeliciteerd! Een erg mooie auto! Van een E-Kadett naar een Insignia is een wereld van verschil lijkt me!
Veel plezier er mee, maar dat moet lukken!Ik zelf ga alleen in de mistlampen LEDs doen. Dat ziet er wel stoer uit met de xenon.
11 december 2013 om 18:46 #18198335Maarruh… Ik ben van plan deze op mijn Kadett te plakken:
Nou is dat eerste al niet waar bij jou, maar dat tweede heb ik toch twijfels over?? Hoef je geen antwoord op te geven uiteraard, misschien was het wel een weggeefprijs?
11 december 2013 om 18:56 #18198336Das wel wat anders dan de kadett…
Hele mooie auto :thumb11 december 2013 om 19:05 #18198337Mooi man. Gefeliciteerd. Veel veilige kilometers gewenst.
Greets Roel.
11 december 2013 om 19:08 #18198338Is inderdaad nogal anders dan de Kadett! Maar ik heb er absoluut geen spijt van!
@ Vinci.. Hoe durf je zulke conclusies te trekken? :hmmz Nou geloof het of niet, hij is toch echt volledig uit eigen zak betaald.. We hebben een mooie deal kunnen maken bij de dealer! (Qua prijs)
11 december 2013 om 19:13 #18198339Hee, ik heb het nog niet over conclusies heh!! :shock: Hooguit vermoedens, omdat het natuurlijk nogal een stap is, en hee, geef nou toe, menigeen gaat er voor in het rood staan toch?? :hmmz
Nee, bedoel er niks persoonlijks mee hoor, trek het je niet aan! :angel
11 december 2013 om 19:22 #18198340Hele mooie auto kevin.
En de goede kleur :DHeel veel plezier met je insignia maar dat zal zeker goed gaan komen!
11 december 2013 om 19:26 #18198341Vind sowieso de station veel mooier dan de coupe uitvoering. (als ik de uitvoeringen goed benoem zo) Erg erg mooie lijnen, zowel chique als brutaal uiterlijk. Vond deze Insignia gelijk al eentje waar ik mijn Kadett zo voor zou inleveren… (om het even over de financieën niet te hebben qua waarde, voor mij is mijn Kadett namelijk waardevoller dan hij in geld zou opleveren)
11 december 2013 om 19:33 #18198342@ Vinci:
Ow ok! Gelukkig! Even goede vrienden! ;) Maar nee.. Wij staan absoluut niet in het rood! We hebben er netjes voor gespaard. We wilde eigenlijk nog een jaartje doorsparen, maar dat ging helaas niet op! :thumb We hebben het dan ook goed doordacht allemaal!
Kan me inderdaad goed voorstellen dat de persoonlijke waarde bij Kadett veel hoger ligt! Ik moet ook eerlijk toegeven.. Die Kadett heeft wel gewoon zin charme! Is en blijft gewoon een leuke wagen!Ook ik vind de Station versie veel mooier dan de Sedan versie.. Inderdaad de lijnen! Je haalt de woorden uit m’n mond: Iets Chiques maar ook iets brutaals! :D
11 december 2013 om 19:46 #18198343Waarom zou je een jaartje door sparen als je nu zo iets moois kan kopen?? :shock:
11 december 2013 om 19:55 #18198344Aan een naam voor de ‘Coupé’ doet Opel niet eens volgens mij. Stations zijn ‘Sports Tourer’…
Mooie auto!! Dat jaartje doorsparen voor ik neem aan een gloedjenieuwe had ik zelf niet gedaan. De afschrijving die de vorige eigenaar heeft betaald, hoef je zelf niet meer te doen namelijk. En dat is tegenwoordig nogal wat in een paar jaartjes
11 december 2013 om 20:38 #18198345Vind het ook echt een supermooi model. En die van jullie is ook nog eens mooi dik! Veel plezier ermee.
12 december 2013 om 09:59 #18198346Juiste kleur, mooie wielen, fijne motor. Goede keus echt een hele mooie auto.
Maar kijk uit voor de stoeprand :( (foto 7), dat zou zonde zijn.12 december 2013 om 10:56 #18198347Hele mooi auto Kevin.
Dikke wielen, had ik zelf ook een tijd terug, zeer blij mee.Mooie kleur, uitvoering ook echt dik!
Veel rij plezier :thumb :thumb !!
12 december 2013 om 11:44 #18198348Over stoeprand gesproken: Nu heb ik aan 1 velg een klein randje stoeprand schade.. Wat voor gevolgen kan dit hebben op de velg? Want nu is de lak natuurlijk wel beschadigd.. En straks met die pekel enzo weer?
12 december 2013 om 19:38 #18198349Even goed schoonmaken en ontvetten en bijtippen met velgenlak, gewoon op een kwastje spuiten en wat bijtippen.
2 augustus 2014 om 01:04 #18198350Er is de afgelopen tijd best wat gebeurt met de Insignia! Binnekort volgt hier meer over! (o.a. Foto’s!)
:agent
3 augustus 2014 om 23:32 #18198351Update!! 04-08-2014!
4 augustus 2014 om 17:17 #18198352Welke LED mistlampen heb je genomen?
4 augustus 2014 om 20:30 #18198353De 50watt led mistlampen! :) lekker fel!
7 augustus 2014 om 19:22 #18198354Oké, zien er super uit!
Geen hinderlijk fel licht?
7 augustus 2014 om 19:26 #18198355@NelisZ20LER wrote:
Oké, zien er super uit!
Geen hinderlijk fel licht?
Nee helemaal niet. Zijn echt perfect! Ziet er heel netjes uit! :)
7 augustus 2014 om 19:33 #18198356Oké, bedankt. Moet er ook nog steeds LED lampen in zetten.
Dan neem ik ook de 50W versie. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.