Opel dealer Engelsma en Wijnia Leeuwarden failliet

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Opel dealer Engelsma en Wijnia Leeuwarden failliet

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268481
    roelofk
      Lid sinds:
      1 October 2007

      Helaas weer een Opel dealer failliet, dit keer bij mij in de buurt.

      Erg jammer voor zo’n mooi bedrijf hopen maar op een doorstart!



      LEEUWARDEN – Engelsma & Wijnia Autogroep in Leeuwarden en Burgum is dinsdag op eigen verzoek failliet verklaard. De griffie van de rechtbank in Leeuwarden heeft dit bevestigd.

      De werknemers van de Opel-dealer, ongeveer 40 man, werden maandagmiddag al ingelicht over de gang naar de rechtbank. Ze zagen hoe auto’s op diepladers werden afgevoerd. Daarna ging het hek op slot.

      Het faillissement treft zes bv’s. Het gaat om Bouma en Sepp Holding, Autobedrijf Jupiter, Autolease Bouma & Sepp, Autobedrijf Bouma en Sepp in Burgum, Autoschadebedrijf Friesland en Autobedrijf Engelsma & Wijnia.

      Curator René Luinstra van De Haan Advocaten in Leeuwarden laat weten dat de autobedrijven woensdag weer opengaan. Hij koerst op een overname.

      BRON:
      http://www.lc.nl/friesland/ecoregio/engelsma-en-wijnia-failliet-verklaard-17763643.html

      #18256350
      opelremco
      Deelnemer
        Lid sinds:
        11 August 2007

        Erg jammer.Was een redelijk oud bedrijf.Vooroorlogs nog geloof ik.

        #18256351
        KadAstra-EF
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 July 2010

          Zo mooi was het bedrijf niet hoor.
          Duur en slechte service is mijn ervaring :puke
          En bovendien moet je zaken doen door een glazen wand zoals je dat vroeger bij de banken had om klant en medewerker van elkaar te scheiden.
          Ik kom wel bij meer Opeldealers maar daar kun je mekaar zo een hand geven zeg maar bij de kassa.

          Maar voor de mederwerkers is het sneu, das waar.

          Rik :D

          #18256352
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Ik heb daar met veel plezier en een goed gevoel vorig jaar mijn Astra gekocht. Vriendelijk personeel, fantastische middag gehad, goed kunnen onderhandelen, en van een glazen wand was geen sprake hoor..

            #18256353
            opelremco
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 August 2007

              Bij de kassa hadden ze dr een glas tussen.Maar dat zal wel met ervaringen uit het verleden te maken hebben….
              Bij mij zijn ze afspraken altijd nagekomen en dat kan ik van de andere 2 dealers in Friesland niet altijd zeggen.

              #18256354
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                tjah blijft altijd vervelend
                zeker voor het personeel

                met de dealer in drachten heb ik eigenlijk enkel goede ervaringen
                al is dat al wel weer een antal jaar geleden dat ik daar voor t laatst was

                de dealer in groningen daarintegen kan ik niet aanraden
                ach zoveel ervaringen en zoveel meningen

                waar de een niet mee kan opschieten viert een ander feest mee ;)

                #18256355
                corsad
                  Lid sinds:
                  23 April 2014

                  Echt een klant onvriendelijk bedrijf.
                  echt lopende bandwerk daar.
                  Wil je wachten op een beurtje of kleine reparatie?
                  Je wacht maar in de wachtruimte!!.
                  Meekijken word niet geduld.

                  ander voorbeeld…wou r eens verduisteringsschermen kopen voor de corsa d
                  normaliter vouwen ze iets of wat op de achterramen niet altijd..ligt aan de pasvorm…of ik ze dan kon inruilen weer als dat het geval zou zijn…
                  Antwoord was nee!
                  Nou dan koop ik ze toch lekker niet bij jullie was mijn antwoord…

                  doeii!!

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.