Opel corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel corsa C

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17223232
    boukekoppejan
      Lid sinds:
      6 July 2010

      Hey,

      Ik sinds vandaag nieuw op dit forum, ik heb sinds vorige week een opel corsa C bj 2002 gekocht. Heb hier voor altijd een fiat seicento gereden.

      Nu heb ik vandaag een aantal dingen vervangen: bougies, luchtfilter, olie & oliefilter. Maar ik wilde nog wat doen vandaag, mijn cruise control nakijken. Want als ik op de snelweg aan het rijden ben en zet de cruise op 120 km, dan kapt ie er opeens mee na ongeveer 10 a 15 min. rijden. Zet hem er dan weer op en dan opeens weer na zo’n tien min rijden.

      Nu zou ik dit graag eens zelf proberen op te lossen, dus maar eens gekeken onder de motorkap. Maar ik kan helaas niks vinden wat ook maar enigszins lijkt op een cruise control (kastje)

      Nu wilde ik graag vragen of iemand dit probleem ook heeft gehad en zelf heeft opgelost, dit eventueel met foto’s zodat ik kan zien waar ik het ongeveer kan vinden. Of is de cruise control helemaal digitaal geregeld?

      Alvast bedankt voor de hulp & tips

      Groeten

      #17696383
      Rotho
        Lid sinds:
        22 January 2010

        slijtage punten op de hendel??

        #17696384
        boukekoppejan
          Lid sinds:
          6 July 2010

          Hey Koekwous,

          Hoe bedoel je? welke hendel en waar?

          Heb je eventueel foto?

          mzzl

          #17696385
          wessaa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 July 2007

            origineel gepost door boukekoppejan
            Hey Koekwous,

            Hoe bedoel je? welke hendel en waar?

            Heb je eventueel foto?

            mzzl

            de hendel van je cruisecontrol, dit zit als het goed is aan de hendel van je richtingaanwijzer! het zou best kunnen zijn dat er een slecht contact zit in de hendel zelf!
            misschien is proberen je accupool er af te halen en na een aantal minuten weer erop , dan willen sommige dingen zich nog wel is resetten!
            en anders even naar de opel dealer gaan.. deze kan hem zo aansluiten en eventueel kijken of je cruisecontrol fout meldingen geeft

            #17696386
            boukekoppejan
              Lid sinds:
              6 July 2010

              Ok, bedankt! ik ga eens ff kijken, ik zag op internet ook dat je zo’n soort kabel met software kon kopen en dan je computer uitlezen is dat misschien een optie, of werkt dat niet?

              mzzl

              #17696387
              Rotho
                Lid sinds:
                22 January 2010

                idd hendel van richtingaanwijzer

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.