Opel Corsa-b x14sz uit 1997

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa-b x14sz uit 1997

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268629
    Sannnnne
      Lid sinds:
      16 October 2014

      Goedemiddag,

      Ik heb onlangs mijn eerste autotje gekocht via marktplaats. Nu wordt de auto in zeer korte tijd veel te warm dit gebeurt wanneer ik de auto stationair laat lopen of in een file/langzaam rijdend verkeer terecht kom. Wanneer ik 2 minuten voor een stoplicht sta stijgt de temperatuur al in rap tempo! Zo nu en dan gaat ook het lampje van de motorstoring branden. Dit is niet altijd zo, ook niet als de temperatuur stijgt. Ik heb zelf totaal geen verstand van auto’s en weet niet of jullie n.a.v. deze informatie kunnen aangeven waar waarschijnlijk het probleem in zit. Ik ga er zoiezo mee naar de garage maar om vooraf een klein beetje voorbereid te zijn op de rekening waag ik eerst hier een poging!

      Alvast bedankt! :thumbup

      #18257517
      SimpleFace
        Lid sinds:
        14 July 2014

        Eerste is even het koelvloeistofniveau controleren. Is een potje onder de motorkap waar roze vloeistof in zit. Vaak afgedekt met een geel klein dopje. Controleren als de auto gedurende paar uur heeft stilgestaan in verband met warme vloeistof en damp gevaar.

        #18257518
        Sannnnne
          Lid sinds:
          16 October 2014

          Dit heb ik inderdaad in eerste instantie gedaan vorige maand maar het probleem doet zich nog altijd voor…

          #18257519
          BlackDevil
            Lid sinds:
            4 January 2009