Opel Corsa B 1999 Hulp gevraagd

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa B 1999 Hulp gevraagd

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17223887
    Juliascox
      Lid sinds:
      11 July 2010

      Beste mensen,

      heb net mijn eerste auto aangeschaft via een garage.
      die hebben mij 3 maanden garantie gegeven.
      maar bij de test rit merkte ik dat in zijn 1ste en of 2e versnelling dat ie haperde (lijkt alsof die geen benzine krijgt dus stottert ie even en dan trekt ie oppeens weg)
      dit probleem komt voor bij een koude en warme motor.

      volgend probleem:
      normaal start mijn opel snel.
      ben vandaag voor een erg lange rit geweest en heb 400km afgereden vandaag echter eventjes geparkeerd om eten af te halen wou ik de auto weer starten en het duurde nu veel langer om op te starten normaal doet ie dat veel sneller.
      had mijn vader gevraagd om even te luisteren naar de stationare motor moest zeggen dat het niet leek alsof die goed stationare liep bromde een beetje zachtjes voorheen nog niet opgemerkt.
      kunnen jullie mij enige tips geven van deze problemen.
      heb nog iets meer dan 2 maanden garantie lopen.
      had het eerste probleem gemeld bij de garage en die had gekeken en alles gepoetst en injector reiniger in de tank gegooid bij mijn vorige volle tank.
      euvel niet weg helaas.
      vertelde dat mijn luchtmassameter ook andersom erin lag en dit was het probleem ook niet want ik zit er nog mee.

      please elke hulp is zeer gewaardeerd.
      thanks;)

      #17703503
      dragon1
        Lid sinds:
        2 October 2009

        Ik zou gewoon weer terug gaan naar de garage waar je hem gekocht hebt. Zoals je zegt heb je nog 2 maanden garantie. Dus laat hun het maar oplossen. Ze zullen je de Corsa toch wel verkocht hebben als zijnde goed.
        Blijkbaar toch probleempjes ermee, dus terug gaan. Garantie is garantie.

        #17703504
        Edje13
          Lid sinds:
          14 June 2010

          waarschijnlijk ontsteking niet op tijd.

          #17703505
          corsaracer
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 January 2005

            wat voor blok ligt erin…

            en zou zeker terug gaan naar de garage waar je hem gekocht hebt ivm, de garantie die je nog hebt

            @Edjes13: weet bijna zeker dat alle corsa van 99 een dis ontsteking hebben en de ontsteking niet kan afstellen aangezien het allemaal door de ECU geregeld wordt.

            #17703506
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              Als het een C16XE X14Xe X16XE betreft, kan het goed zijn dat 1 van de 2 toerentalgevers kapot is.

              Willem

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.