opel corsa 1.5 d uit 1995

Forumindex Forums Modellen Corsa opel corsa 1.5 d uit 1995

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277107
    Germaine72
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 June 2016

      Hallo,

      Na de snelle hulp die ik hier bij mijn vorige vraag gekregen heb (waarvoor mijn dank)
      moet ik jullie weer eens lastig vallen (sorry ben een vrouw hahaha)

      ok komtie!

      Mijn richtingaanwijzer is geknapt..:( nu kan ik een nieuwe richtingaanwijzerunit kopen op de sloop, is dat makkelijk zelf te plaatsen? (ik ben best handig hoor met autos ook al ben ik een vrouw ;P )

      en mijn radio onthoud zijn zenders niet, net als dat mijn klokje het bv niet doet. er moet dus ergens geen connectie zijn met de batterijstroom( constante stroom). nu liggen er een hoop kabels , en ik wil graag zeker weten dat ik alles op de juiste manier aansluit. heeft iemand soms een schema van de electriciteit van mijn type wagen?

      ik heb dit autootje net 2dehands (3de, 4de 5de hands haha) gekocht voor 350 euro..verder alles in orde gelukkig..dus ik wil hem helemaal vertroetelen zodat hij weer paar jaartjes meekan.:)

      alle tips etc welkom dus!

      dank jullie wel!

      groetjes germaine king:

      #18321649
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        Voor je hendel van je richtingaanwijzer. Kappen rond je stuur kolom verwijderen (3 schroeven onder en 2 achter het stuur,stuur een kwartslag naar links en naar rechts draaien)
        Dan kun je de hendel eruit schuiven/klikken

        Voor je radio moet je de rode en gele draad omwisselen om het geheugen te activeren

        #18321650
        Germaine72
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 June 2016

          thanx voor de tip over de richtingaanwijzer.

          voor radio, ok, alleen blijkt er ook ergens een kabel voor de antenne moeten zijn, want ik kan ook geen radio ontvangen merk ik..
          en zoals ik zei doet mijn klokje op dashboard het ook niet, dus ergens zit er iets niet goed denk ik…het is geen wereldramp, maar alleen anoying, want nu moet ik via mijn telefoon en kabeltje muziek luisteren..hihi

          #18321651
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            Antenne kabel moet er liggen.. Mocht die weggeknipt zijn kun je een andere antenne plaatsen.. Een orignele of een geplakte strip bij je voorruit…

            Om je klokje los te maken moet je je 2 ventilatie roosters in je midden console naar beneden draaien.. En daar achter zitten 2 schroeven die je kunt verwijderen en dan je klokje eruit pakken.. De stekker kan geen contact maken of een kabelbreuk..

            #18321652
            Germaine72
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 June 2016

              ok,
              dan ga ik dat eens nakijken :)
              dankjewel voor je tip, en mocht je nog ergens een schema hebben hiervan, dan hou ik me aanbevolen..:)

              ik laat je weten hoe het afloopt!

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.