OPEL COMBO C 1400cc benzine ECOTEC haperende ontsteking

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) OPEL COMBO C 1400cc benzine ECOTEC haperende ontsteking

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270764
    skydiver 0477
      Lid sinds:
      26 February 2015

      [/color]Hallo beste opelkenners.Ik heb een opel combo C benzine 1400cc ECOTEC Ik heb een week geleden een motorstoring waardoor mijn lamje gaat branden.Het zit zo,wanneer de motor warm is en ik gas geef boven de 3000trm is het alsof hij plots op drie cylinders rijd en de motor houd in.Het motorlamje flikkert eerst en blijft dan branden.Wanneer ik hem stilleg en terug herstart gaat het soms over soms niet.Ik heb reeds bougies en bobijnen vervangen maar dit help niet.Mijn ketting maakt wel lichtjes lawaai rond 1000trm zou het daar iets mee te maken hebben,,,,,Ik had graag geweten in welke richting ik moet zoeken,en wie hier ook ervaring mee heeft.Alvast bedank voor reacties :thumbup :wtfIK geef beloning voor de gouden tip

      #18275728
      combo c tour
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 July 2005

        Bougie kabel die doorslaat??
        Al eens laten uitlezen bij de dealer??
        Storing kunnen worden uitgelezen namelijk.

        #18275729
        skydiver 0477
          Lid sinds:
          26 February 2015

          @combo c tour wrote:

          Bougie kabel die doorslaat??
          Al eens laten uitlezen bij de dealer??
          Storing kunnen worden uitgelezen namelijk.

          Ja heb storingen laten uitlezen;de storingen zeggen 1STE en 4DE cylinder slechte verbranding,De kabbels,,,,de bobijnen staan rechtstreeks op de bougies.En de bougies en bobijnen heb ze al allemaal laten vervangen.Wanneer ik de EGRklep loskoppel heb ik de indruk dat het wat beter gaat maar een beetje maar. :hmmz

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.