Forumindex › Forums › Techniek › Overige motor types › opel combo 1.7d turbo inbouwen?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 december 2013 om 22:01 #18202418
probleem gevonden :D de leesring en de sleutel van de corsa genomen, aangesloten tegen elkaar houden en vroem! :p
ik ga dus gewoon de zender(seutel)en ontvanger(leesring) van de corsa onder het daschbord van de combo bouwen, zo moet ik niet alle sloten verwisselen :thumb
zou dat veel stroom af nemen als de zender en ontvanger continue zogezegt opstaan?
28 december 2013 om 23:32 #18202419Transpondrr kan je los wisselen, is een los blokje in je sleutel.
Mocht je een originele 4kante sleutel hebben heb je geen tranpondrt ontvanger.Kijk eens of je een transponder hebt in de sleutels van bijdevauto’s, als je er een hebt van 96 of oudrr kan deze zonder start onderbreker zijn.
Dacht ook dat er maar een type ontvanger is.
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
28 december 2013 om 23:51 #18202420ze hebben allebij ronde sleutels dus met startonderbreker, combo is van 1998 dacht ik de corsa van 2000,
maaruh is het niet zo dat de ontvangers (leesringen) niet kunnen verwisseld worden? denk als ik de leesring van de corsa op het contactslot zet van de combo dat de codes niet overeen komen? heb het eigenlijk niet geprobeerd :oops: :hmmz
nu heb ik de leesring en sleutel van de corsa samengelijmd en onder het daschbord van de combo bevestig niet zoals het hoort maar het werkt :D
28 december 2013 om 23:55 #18202421oeps je post niet goed gelezen :oops: ik kan dus eigenlijk de leesring van de corsa nemen en de zenders van de sleutels verwisselen?
maar hoe krijg je die zender eruit? sleutel is toch 1 geheel :hmmz29 december 2013 om 08:45 #18202422Sleutel is deelbaar, er zit bovenop de sleutel zelfs een inkeping om hem te openen.
Dit weer omdat bij een sleutel met lampje erin weer enkel het dekseltje anders is, zo hoeven ze maar 1 type sleutel te maken.
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
29 december 2013 om 10:41 #18202423astraTD wrote:Roetstop eruit halen bestaat niet, wel 3 kwart slag indraaien.Kat leeg meppen, en begrenzers uit de doos halen is voldoende om binnen 8.5sec naar de 100 te knallen. ( met een 1.7 astra station )
Wat bedoel je met begrenzers uit de doos halen? :hmmz
29 december 2013 om 11:02 #18202424Luchtfilterbak, pijpjes binnenin weghalen (bij de combo heb je kans dat de luchtfilterbak al helemaal leeg is
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
29 december 2013 om 18:39 #18202425de pijpjes heb ik al leeggehaald ;) en de roetstop staat al een stukje open :wors
vandaag eens testritje gedaan en rijd wel leuk in een combo :D meteen eens tegen mijn broers zijn fiesta 1.6tdci met 95pktjes gesprint en rij hem van 0-100 redelijk goed weg, vanaf 120 blijft hij plakken tot een 160 sneller heb ik niet gereden :D
is geen sprintbom maar gaat toch al vlot voor een combotje als je weet dat de fiesta een 12sec naar 100 doet dan moet de combo ergens in de 10-11sec zitten :thumb
hoop dat de turbodruk verhogen nog iets uithaald en de intercooler, zo ga ik dan voorlopig rijden en op het gemak dan eens kijken naar een grotere turbo.
26 januari 2014 om 16:12 #18202426Zit bij de startonderbreker in, dit is een zwarte platic achterop de pomp, als je dit voorzichtich stuk slaagt met een hamer kom je neer op een enkel klepje, hier 12v op en weg is startonderbreking.
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
26 januari 2014 om 17:37 #18202427Beetje late reactie….even kijken naar de data van de reacties
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.