Beste gebruikers van dit forum, het is voor mij de eerste keer dat ik mij op een forum aanmeld, dus weet nog niet hoe e.e.a. werkt.
Ik rij al jaren met allerlei soorten Opels, en overal nog uit kunnen komen. Maar nu heb ik wel een heel vreemde storing. Hopelijk kan een van jullie mij er verder mee helpen.
Als de motor koud is start hij zonder problemen en als hij warm is en ik start hem kort nadat ik hem uit heb gezet doet hij het ook prima. Maar als hij warm is en ik start hem een uurtje later, draait hij goed rond maar slaat niet meer aan. Als ik dan weer wacht tot hij echt helemaal afgekoeld is, doet hij het weer. Hij is ook nog nooit afgeslagen tijdens het rijden. Dan loopt hij als een zonnetje.
Zelf ben ik redelijk technisch, maar niet bekend met de moderne motorregelingen. Mijn Combo is van 2004, dat is voor mij al een moderne auto
Een kennis van mij is automonteur en heeft hem uitgelezen. De computer geeft aan dat hij geen brandstof krijgt. Hij heeft de ECU al twee keer vervangen door een gereviseerde, en de krukassensor en oliefilter ook al vervangen. Hij weet nu niet meer waar hij het zoeken moet.
Heeft een van jullie een idee?
Gr. Opelfreekje.